1402/08/21
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام و وقت به خیر.
1-تکرار و تمرین روش حل مسئله با راهبرد الگوسازی
2-انجام سوال 3 و 2 صفحه ی 26 از کتاب ریاضی
3-انجام سوال 2 و 1 صفحه ی 42 از کتاب کار ریاضی
1-انجام قسمت الگوسازی صفحه ی 27 از کتاب ریاضی
2-انجام سوال 4 ، 3 صفحه ی 43 از کتاب کار ریاضی
3-انجام سوال 2 ،1صفحه ی 43(قسمت تمرین)از کتاب کار ریاضی
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
1-پرسش و پاسخ دروس .
2-تمرین شعر ستاره .
1- چک کردن دفتر املاءدانش آموزان
2-روخوانی دروس فارسی .
املا دوم
سپاس گزار، زهرا
برگزاری دیکته ی تشخیصی با هدف:
1- افزایش قدرت حافظه ی دیداری
2- افزایش قدرت دقت و تمرکز دانش آموزان .
1-چک شدن دفتر املاء
2-نوشتن صحیح کلمه های اشتباه
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس ششم (بانک) تدریس شد.
انیمیشن مهارت زندگی بانک گذاشته شد.
معرفی کتاب داستان 1: بازدید از بانک
معرفی کتاب داستان 2: کودکان در اردوی بانک
با بچه ها راجب خدمات بانک ( پاورپوینت ) صحبت شد.
کتاب های بچه ها چک شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس ششم صفحه 52 انجام شود
کتاب داستانی که در گروه گذاشته میشود را گوش بدهند
ممنون میشم در صورت از هم باز شدن کتاب ها ، کتاب را منگنه یا سیمی کنید.
در صورت داشتن غیبت تمامی فعالیت های کتاب از درس اول تا آخر درس ششم (بانک) انجام شود، هفته آینده چک میشود
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما ضمن مرور حرکت شاه وونحوه کیش دادن و چگونگی مات کردن ،در مورد مرکز صحبت کردیم. چهار خانه وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4,e5,d4,d5 که مرکز نامیده می شوند. هر مهره ای در مرکز قدرتش افزایش می یابد.این موضوع بخاطر آنست که مهره در مرکز به خانه های بیشتری تسلط دارد ،مثلا فیل در مرکز 13 خانه را کنترل می کند اما همین مهره در گوشه 7 خانه را بیشتر نمی تواند کنترل کند ،یا اسب در مرکز 8 خانه را کنترل کرده وهمین مهره در گوشه فقط 2 خانه را می تواند تحت کنترل قرار دهد. پس معمولا بازیکنان اول سعی در گرفتن مرکز و قدرت دادن به مهره هایشان بازی را پیش می برند. عزیزانمان حتما در منزل بازی کرده و تمرین حل نمایند. متشکرم.
1402/08/20
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با عرض سلام و وقت به خیر .
تدریس روش حل مسئله با راهبرد الگوسازی
1- انجام سوال 1 صفحه ی 26 از کتاب ریاضی
2- انجام قسمت الگویابی کن صفحه ی 26 از کتاب ریاضی.
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1- ارزشیابی شفاهی دروس
2-تدریس درس چهارم از کتاب علوم
1-انجام "آزمایش کنید" صفحه ی 31 از کتاب علوم (پاسخ ها به صورت منظم داخل کتاب در صفحه ی مربوطه یا بر روی برگه یادداشتی که داخل هر درس ضمیمه شده ،نوشته شود.)
2- مرور مطالب تدریس شده .
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
1-پرسش و پاسخ
2-روخوانی و تدریس قسمت حکایت و شعر ستاره از درس خرس کوچولو.
1-شعر ستاره تا روز چهارشنبه حفظ شود .
2-دیکته ی شب از درس ستایش تا درس خرس کوچولو .
3- برای هر یک از پیشوند های *بی* و *با*
سه کلمه ساخته و در جمله قرار داده شود .
هدیههای آسمان دوم
سپاس گزار، زهرا
1-ارزشیابی شفاهی دروس .
2-تدریس درس چهارم .
1-مطالعه دروس .
2-انجام تمرین های درس چهارم
رایانه
براتی، الناز
فعالیت ص34 کتاب در کلاس انجام شد.
دانش آموزان با نحوه وسط چین کردن متن و تغییر رنگ صفحه آشنا شدند.
ندارند.
بازی دبستانی
سپاس گزار، زهرا
انجام فعالیت مربوط به کتاب بازی دبستانی.
1402/08/17
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام.
انجام برخی از تمرین های صفحه ی 25 از کتاب ریاضی.
2- نوشتن نمونه سوالات فصل اول و دوم در دفتر مشق قسمت ریاضی.
1_ کامل کردن صفحه ی 25 از کتاب ریاضی (به جز خلاق باش)
2_ تمرین های داخل دفتر انجام شود .
3_ انجام ارمغان هفته شماره ی 7
نکته: تمرین های ریاضی برخی از دانش اموزان به دلیل نیاوردن دفتر یا بی توجهی به نکات نوشتاری نیاز به اصلاح و تکمیل شدن دارد .(این مورد توسط خانواده گوشزد و بررسی شود)
داخل کانال تصاویر مربوط به نمونه سوالات ریاضی گذاشته خواهد شد .
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1_ انجام سوال های 4 تا 2 صفحه ی 26 از کتاب کار علوم
2- انجام سوال 2 صفحه ی 27 از کتاب کار علوم
3- انجام صفحه ی 29 از کتاب کار علوم
تمرین های درس سوم از کتاب کار علوم تا *روز دوشنبه ی* هفته ی اینده کامل شود
هوش و ریاضی
سپاس گزار، زهرا
ا_ انجام سوال 3 صفحه ی 12
2_ انجام سوال 4 صفحه ی 13
تکرار و مرور تمرین های داخل کتاب .
1402/08/16
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با عرض سلام و ادب .
فعالیت های انجام شده :
1_ انجام سوال 11 صفحه ی 40 کتاب کار ریاضی
1_ فعالیت عملکردی صفحه ی 40 کتاب کار ریاضی انجام شود .
نکته :
کتاب ریاضی دانش اموزان در مدرسه گذاشته شده است .
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
1- انجام کاردستی مربوط به واژه سازی و کلمات هم معنی و مخالف درس های فارسی.
2- اموزش قسمت واژه سازی و بیاموز و بگو درس سوم .
1- انجام حالا تو بگو درس سوم (قسمت واژه سازی)
2_ ساختن 5 جمله ی خبری و پرسشی در دفتر مشق .
3_ مطالعه ی دروس .
املا دوم
سپاس گزار، زهرا
نوشتن دیکته در دفتر املا .
دفاتر دیکته جهت تصحیح در مدرسه گذاشته شده است.
هنر دوم
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که روی مقوا کشیدند و شروع به رنگ کردن با هر متریالی که دوست داشتند کردند.
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند.
ممنونم
1402/08/15
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام و وقت به خیر .
فعالیت های انجام شده در کلاس :
1- انجام صفحه ی 24ز کتاب ریاضی
1- تکرار و مرور مبحث تقریب
2- مرور تمرین های صفحه ی 24 کتاب ریاضی
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1- انجام آزمایش مربوط به دماسنج ( درس سوم)
1- مطالعه ی دروس
زیبانویسی
الهی، شیما
آزمون زیبانویسی از5درس
نوشتن کلمات وجملات آزمون دردفتر
مهارت اجتماعی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امرز مروری بر مکان های عمومی داشتیم و با قوانین رستوران (مشارکت دانش آموزان ) آشنا شدیم .
عزیزان لطفا یک رفتار درست و یک رفتار نادرست در رستوران را نقاشی کنید .