فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام . 1- تکرار و تمرین مبحث کمترین و بیشترین و مساوی 2-تدریس ساخت عدد از طریق *کارت اعداد* 3-انجام صفحه ی 5 از کتاب ریاضی 4-انجام تمرین های صفحه ی 10 از کتاب کار ریاضی به غیر از سوال 5
تکلیف: 1-کتاب کار ریاضی 1-سوال 5 صفحه ی 10 2-صفحه ی 11 3-صفحه ی 12 2-تکرار و تمرین ساخت عدد از طریق کارت اعداد

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-برگزاری ازمون گونیا(درس علوم ) 2-ایجاد انگیزه ی درس کتابخانه ی کلاس ما
تکلیف: 1-پرسش و پاسخ درس ستایش (روخوانی + مترادف کلمات)

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: دیکته ی درس ستایش در دفتر املا

سواد مالی

مدرس: شیخ رحیمی، مهسا
فعالیت: این جلسه صرفا معارفه بود هدف بر آشنایی مباحث جدید بود
تکلیف: تکلیفی داده نشد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: سلام به شطرنج بازان گرامی درس شطرنج این جلسه شامل شناخت خطوط اصلی صفحه شطرنج (ستون. عرض و قطر) همچنین طرز درست گذاشتن صفحه شطرنج وچیدن مهره ها بود ،در ضمن ما آموزش حرکت مهره های رخ ،فیل و وزیر و اسب را داشتیم . عزیزانمان در منزل روی حرکت این مهره ها تمرین نمایند. متشکرم.

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-تکرار و تمرین شمارش 2-آموزش علامت کمترین و بیشترین 3-انجام تمرین های شماره 1 و 2 صفحه ی 4
تکلیف: 1-انجام جدول شگفت انگیز صفحه ی 3 2-انجام قسمت حدس بزن و سوال 3 صفحه ی 4

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ 2-نوشتن نکات مهم درس گردش علمی
تکلیف: دانش اموزانی که برخی از نکات درس گردش علمی را به دلیل غیبت در کتاب علوم وارد نکردند در اسرع زمان کتاب خود را کامل کنند .اخرین مهلت روز دوشنبه .

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: برگزاری آزمون استعدادیابی تحصیلی دروس پایه ی اول
تکلیف: 1-مطالعه ی درس ستایش 2-نوشتن دیکته از درس ستایش . 3-فردا املای کلاسی برگزار خواهد شد. نکته : 1-برنامه ی روزانه ی دانش اموزان به در اتاق یا ...چسبانده و هر شب توسط خود دانش اموزان و در انتها توسط اولیا چک نهایی شود (متاسفانه تعدادی از دانش اموزان برخی از کتاب های روزانه یا دفترچه یادداشت همراهشان نیست انتظار می رود که این مسئله برطرف شده و تکرار نشود)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- تدریس درس اول کتاب هدیه 2-زیر خط دار کردن نکات مهم درس اول
تکلیف: 1- چسباندن برگه ی نت یا A4 ابتدا یا انتهای هر درس . 2-پرسش و پاسخ و تکرار و تمرین درس اول هدیه در منزل

بازی دبستانی

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: انجام بازی جلسه ی اول به نام (پلیس و خرابکار )با هدف سنجش و تقویت دقت و تمرکز و قدرت جسمانی دانش اموزان . (این کتاب در روزهای مربوطه همراه دانش اموزان باشد)

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: به دلیل اهمیت درس هوش و ریاضی و غایب بودن برخی از دانش اموزان شروع تدریس و انجام تمرین های این درس به هفته ی آینده موکول شد .

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام. 1- پرسش و پاسخ 2-ذکر نکات مهم درس گردش علمی 3- اتمام درس گردش علمی
تکلیف: 1- تکرار و تمرین نکات زیر خط دار شده و نکات نوشته شده ی درس گردش علمی . 2- اوردن تکلیف مربوط به مشاهدات علمی دانش اموزان در حیات (اخرین مهلت تا روز شنبه)

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- انجام صفحات 9 و 10 از کتاب نگارش فارسی
تکلیف: 1- انجام صفحات 11 و 12 از کتاب نگارش فارسی 2-انجام تمرین های ارمغان هفته ی شماره 1 ( امروز ارمغان هفته به همراه تعدادی برگه ی آموزشی تحویل دانش اموزان داده شد،برگه های اموزشی توسط دانش اموزان نگهداری شود و لزومی به اوردن ان ها تا زمانیکه دبیر درخواست نکرده نیست ) نکته : 1- (توجه به نکات نوشتاری از جمله تمیزی نوشتار و .. اهمیت دارد) 2-سوالات توسط خود دانش اموزان خوانده و پاسخ داده شود و اولیا لطفا فقط راهنما باشند. 3-لطفا و حتما تمام کتب روز شنبه (به غیر از هدیه )مطالعه و تکرار و تمرین شود . 4- تمام کتب اصلی یک برگه به هر درس یا فصل آن تا روز شنبه (اخرین مهلت) اضافه شود.

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام . 1-تکرار و تمرین موضوع شمارش و روش های مربوط به ان 2- نوشتن نکات مربوط به شمارش در کتاب 3-انجام تمرین صفحات 2 و 3 *به غیر از جدول شگفت انگیز*
تکلیف: تکرار و تمرین صفحات 3 و 2 از کتاب ریاضی .(اولیا مطالب دروس مختلف را به عنوان پرسش و پاسخ از دانش اموز جویا شوند)

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام . 1- پرسش و پاسخ 2-کلمات *هم معنی* درس ستایش گفته و داخل کتاب فارسی نوشته شد .
تکلیف: با کلمه های درس ستایش(کلمات زیر خط دار و هم معنی) یک جمله ساخته شود . *شماره گذاری جمله ها *تاریخ تکالیف *نظم نوشتاری *فاصله گذاری کلمات *تقسیم بندی دفتر به سه بخش ریاضی ،فارسی و دیکته فراموش نشود.

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-تصحیح دفتر دانش اموزان(بخش فارسی) و ذکر اشکالات دانش اموزان . لطفا به نکات زیر توجه شود : *به نوشتار دانش اموزان (بزرگ نویسی و کوچک نویسی نشانه ها ،جا انداختن برخی از نشانه ها یا نقطه ی کلمات ،عدم رعایت تمیزی نوشتار و مواردی از این دست )بیشتر نظارت شود .
تکلیف: یادآوری : 1- تکلیف مربوط به درس علوم اورده شود 2-دفتر تابستان دانش اموزان اورده شود. 3-*نگارش فارسی* در روز چهارشنبه همراه دانش اموزان باشد. 4-کتاب فارسی برای روز چهارشنبه همراه دانش اموزان نباشد ولی مطالب درس ستایش پرسش و پاسخ خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: