فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام موضوع : آموزش و یادآوری پیدایش شب و روز ایجاد انگیزه : 1- فیلم آموزشی 2-کار عملی
تکلیف: 1- پرسش و پاسخ از دانش آموزان در مورد موضوعات مطرح شده ی زنگ علوم(از خود دانش آموز در مورد اتفاقات و بحث های انجام شده ، توضیح خواسته شود)

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر . موضوع : 1- یادآوری نشانه های چند شکلی 2- ساخت کلمه از طریق نشانه های درهم ریخته
تکلیف: 1-انجام کاربرگ

زنگ تفریح

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: نکته : 1- کاربرگ های دانش آموزان تصحیح شده و در روز سه شنبه (فردا )به آن ها تحویل داده خواهد شد . 2-هر روز دفترچه یادداشت خط دار و مقاوم (برخی از دفترچه یادداشت ها کیفیت مناسبی نداشته و برگه ی آن ها به راحتی پاره می شود) 3- تکالیف ارائه شده به موقع و کامل تحویل دبیر داده شود . 4-تکالیف توسط خود دانش آموز انجام شود و اولیا در صورت لزوم نقش راهنما فقط داشته باشند. 5-از اواخر این هفته یا نهایتا ابتدای هفته ی آینده اولیای گرامی را داخل کانال(کلاس 2/4) عضو خواهیم کرد و نکات یا یادآوری ها و ...در انجا گذاشته خواهد شد . تشکر از همراهی شما .

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: باسلام و عرض ادب . موضوع :یادآوری انواع جمع و تفریق ایجاد انگیزه : 1- بازی ماز
تکلیف: انجام کاربرگ ارائه شده به دانش آموزان .

زنگ تفریح

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: نکته : 1- به زودی کانالی در یکی از پیام رسان های داخلی جهت یادآوری برخی از نکات آموزشی ،پرورشی و ... ایجاد خواهد شد. . 2-بنا بر قوانین مدرسه اطلاع رسانی ها ، باخبر شدن از شرح فعالیت ها ،تکالیف و ...*فقط* در پورتال علوی امکان پذیر می باشد . 3- در صورت *ضرورت* بین ساعات 12:35 تا 13:25 روزهای یکشنبه تا چهارشنبه دبیر پاسخگوی تلفنی اولیا خواهند بود . 4-*امروز* تکالیف دانش آموزان به دبیر تحویل داده شده و بعد از ارائه ی بازخورد به آن ها داده خواهد شد .

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: زرافه قلب بزرگی داره که می تونه چیزهای زیادی رو توش نگه داره... شما هم توی قلبت چیزها و افراد زیادی رو نگه می داری که باید مراقبشون باشی. در کلاس نقاشی قلب زرافه رو کشیدیم و در مورد چیزهایی که دوست داریم صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا کودک خود را ترغیب کنید که در مورد علایق خود فکر کند و او را تشویق به دوست داشتن اطرافیان کنید. می توانید در مورد ویژگی های دوستانش سوال بپرسید و اینکه چرا او را دوست دارد؟

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و روز خوش . نام درس : درک مطلب موضوع : مهارت زندگی با عنوان *احترام به افراد و قومیت های مختلف . ایجاد انگیزه : 1-فیلم آموزشی 2-گفت و گوی آموزشی
تکلیف: 1- دانش آموزان در دفتر تابستان (بخش فارسی ) خاطرات خود را از اردوی پارک ارم (قلعه ی شادی )بنویسند. 2-کاربرگ ارائه شده به دانش آموزان ، انجام شود . نکته : دانش آموزانی که در اردوی روز سه شنبه تشریف نداشتند، خاطره ی خود را از اولین روز مدرسه در سال *جدید* بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز Greeting مرور شد.فونیکس 1 تا پایان فونیکس 4 مرور شد.بچه ها حتما هنگام حروف خوانی باید فرق اسم حرف و صدای حرف را بدانند.مثلا: the name is S_the sound is[s] دفتر ها چک و امضا شد.عزیزان لطفا سرمشق ها را خود بچه ها با مداد بنویسند به جهت چک کردن دست خط و بین 3 خط نویسی.روی دفتر حتما اسم پسرها درج شود.دفتر هر روز آورده شود.سپاس از همکاری شما
تکلیف: برای روز یکشنبه با کلمات زیر جمله بسازید: Train//play//skate//goat//snow//rose//tie//like//fight// sea//bee//horn//sing

زنگ تفریح

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و روز خوش . نام درس : ساختنی موضوع :برج بلند اهداف : تقویت روحیه ی انجام کار گروهی تقویت نظم در دانش آموزان تقویت روحیه ی مسئولیت پذیری در دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارد .

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر . نام درس :علوم شرح فعالیت ها: یادآوری چرخه ی آب ایجاد انگیزه : فیلم آموزشی استفاده از ماسک های آموزشی نمایش
تکلیف: 1-رسم نقاشی چرخه ی آب در دفتر تابستانه (بخش علوم ) نکته : دفتر دانش آموزان برای ارائه ی تکالیف توسط دبیر گرفته شده و تا روز نهایتا چهارشنبه (پس فردا )تحویل داده خواهد شد .

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام نام درس : فارسی موضوع :یادآوری نشانه های فارسی ایجاد انگیزه : استفاده از بازی کارت نشانه ها و توپ
تکلیف: با استفاده از نشانه هایی که دبیر داخل دفتر تابستانه ی (بخش فارسی) دانش آموزان نوشته است کلمه ساخته و با هر کلمه یک جمله بسازند . نکته : 1- امروز دفتر دانش آموزان به دبیر تحویل داده شده و تا روز چهارشنبه به آن ها داده خواهد شد . 2- برای روزهای اردو قمقمه به همراه خوراکی سالم همراه دانش آموزان باشد . 3-تا روز چهارشنبه 3 قطعه عکس 4× 3 برای برد تشویقی و آموزشی همراه دانش آموزان باشد. 4- لطفا تکالیف کامل و به موقع ارائه شود . 5- روزانه تکالیف توسط دانش اموزان در کلاس نوشته شده و در منزل توسط خود بچه ها چک شود .(لطفا هر روز دفتر چه یادداشت همراه دانش آموز باشد)

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز،مطلب احوالی پرسی (greeting) مرور شد.همچنین از فونیکس 1 تا 3 تمامی حروف به شکل زیر مرور شد: The name is S_The sound is_____ بچه ها حتما باید اسم و صدای حروف را بیان کنند.کاربرگ کلاسی مرتبط با فونیکس 1 تا 3 حل شد.از فردا داستان خوانی خواهیم داشت.تکرار و تمرین در منزل حتما انجام شود.
تکلیف: برای روز چهارشنبه این کاربرگ حل شود.توجه کنید،برگه به هیچ عنوان پرینت گرفته نشود.با توجه به تصویر جای خالی را پر کرده،سپس جمله کامل و تصویر را در دفتر 3 خط وارد کنید.(علت پرینت نگرفتن برای چک کردن دست خط و formation بچه ها است.ممنون از توجه و همکاری شما.)_چهارشنبه دفتر ها چک خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: