فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مصطفی رحماندوست

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی ،امروز کلاس ها به لطف خدا به صورت حضوری برگزار شد . در درس خوانداری کاربرگ های اموزش صدای (آ ا) در کلاس انجام شد و همچنین تکرار و تمرین صدای آا را در کلاس انجام دادیم.بازی صدای آ نیز انجام شد.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت والدین عزیز. امروز بچه ها در قالب بازی های متنوع(بازی های پازلی و حافظه و مسابقه ای)، تمامی دروس قبلی خود را مرور کردند. کلمات شامل کلمات family، school things و ... و عبارت های کاربردی مانند: who's this? please be quiet. After you و ... مرور شدند.
تکلیف: ممنون میشم دروس قبلی در خانه کامل تمرین و مرور بشوند. با تشکر از زحمات شما عزیزان.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس بازی های تمرکزی،بازی تعادلی تمرکز (توپ روی خط) را انجام دادیم .پسرهای گلم باید تلاش میکردند با حفظ کردن ،توپ روی قاشق حرکت کنند. هدف از انجام این بازی تقویت تعادل کودک،تمرکز ،هماهنگی میان چشم،دست و پا بود.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز اولین روز از شروع سال تحصیلی بود که به لطف خدا به صورت مجازی برگزار شد . در درس خوانداری با صدای(آ)هم اغاز و صدای (ا)هم پایان اشنا شدیم .در کلاس این نشانه را با قصه ,شعر و بازی پیدا کردن کلماتی با صدای آ ا اموزش دادیم . آ هم اغاز مانند:آتش,آب,آلبالو ا هم پایان مانند:بابا,خدا,پا,عصا
تکلیف: برای نشانه آ تکلیف نداریم .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام .اولین جلسه مجازی ساخت و ساز رو داشتیم .قبل از شروع کار، کارتون خرگوش باهوش رو دیدیم . خرگوش بازیگوش را با همراهی پسر های گلم درست کردیم .با لیوان و نی و چسب و کاغذ رنگی در پایان شعر خرگوش را با هم خواندیم .
تکلیف: ارسال عکس کاردستی بصورت افقی همراه با پسر های گلم .

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام. امروز با بچه ها جلسه ی فان welcome back to school برگزار شد با هدف خوش آمد گویی به دانش آموزان عزیز و مرور یک سری از آموخته های پیشین در قالب game و بازی.
تکلیف: بچه های عزیز با انرژی منتظر حضور شما فردا در مدرسه هستم. مرور دروس قبل یادتون نره.

رایانه

مدرس: عبدی، مهرداد
فعالیت: آموزش تفاوت تبلت و لپ تاپ با کامپیوتر رو میزی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: