فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مصطفی رحماندوست

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاسها به صورت مجازی برگزار شد .و در درس خوانداری با صدای (ب)هم اغاز و هم پایان از طریق قصه گویی و شعر اشنا شدیم . ب هم اغاز مانند:ببر,باران,برگ,باد,بابا ب هم پایان مانند:اب,تاب,کباب,جوراب
تکلیف: پسر گلم یک کیلیپ تهیه کن با محتوای,دو کلمه ای که که با صدای (ب) هم اغاز و دو کلمه ای که با صدای (ب) هم پایان ختم شود را بیان کن.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض تبریک روز جهانی سالمند خدمت والدین عزیز و پسران گلم. امروز به مناسبت روز جهانی سالمند، کلمات مربوط به family مرور شدند. رنگ ها هم در قالب پازل مرور شد و با بچه ها صفحه ی 24 کتاب کار شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 24 کتاب خود و صفحه 27 کتاب کار انجام شود. SONG مربوط به صفحه 24 کتاب تمرین و حفظ شود.

خلاقیت

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام درس ساخت و ساز امروز بصورت مجازی انجام شد . بادبادک مهربان رو با لبخند بسیار زیبا با پسر های گلم درست کردیم .
تکلیف: ارسال عکس از بادبادک با پسر های گلم و یک عکس از لبخند های زیبا تون .

رایانه

مدرس: عبدی، مهرداد
فعالیت: آموزش استفاده های خوب از رایانه مثل نامه نوشتن و بازی ، موسیقی گوش دادن و .........

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: سلام و عرض ادب . امروز در کلاس کلمات inside و outside به بچه ها آموزش داده شد .
تکلیف: بچه ها یک نقاشی که مفهوم inside و outside را برساند بکشند .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاسها به صورت حضوری برگزار شد . در درس ریاضی با مفاهیم (بالا_پایین)(زیر _رو) اشنا شدیم و بازیهایی در کلاس انجام دادیم که پسرهای گلم به صورت عینی مفاهیم مورد نظر را یاد بگیرند.
تکلیف: تکلیف نداریم

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام و خسته نباشید خدمت والدین عزیز،امروز کلاسها به صورت حضوری برگزار شد. در درس علوم با تک تک اعضای بدن و وظایف انها اشنا شدیم و اموختیم هر عضوی یک کارکرد و وظیفه ای دارد و ما باید تلاش کنیم از انها مراقبت کنیم تا اسیب نبینند.
تکلیف: تهیه یه کلیپ یک دقیقه ای و صحبت در مورد یکی از اعضای بدن.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاس هوش و خلاقیت به صورت حضوری برگزار شد . در کتاب هوش با مفاهیم موقعیت یابی(پیدا کردن محل زندگی هر حیوان) و الگو یابی( تکرار اشکال براساس رنگ و شکل یک درمیان) اشنا شدیم.
تکلیف: ساخت یک الگو با لوازم مختلف مثال: رنگ ها: (قرمز،آبی-قرمز، آبی) خوراکی ها: (گردو، گردو، کشمش-گردو، گردو، کشمش) حرکات: (پاکوبیدن، پریدن، دست زدن-پا کوبیدن، پریدن، دست زدن) صداها: (بنگ، تپ، تپ-بنگ، تپ، تپ) تصاویر و استیکر ها: (گل، گل، پروانه، پروانه- گل، گل، پروانه، پروانه)

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: رنگ آمیزی کاربرگ روز آتش نشان و کشیدن نقاشی میوه ها به شمل حدس زدن از طرف دانش آموزان روی تخته
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشین خدمت والدین عزیز و پسرهای نازنین. امروز در جلسه حضوری به مناسبت روز آتش نشان، با بچه ها ماسک آتش نشان درست کردیم و مبحث رنگ ها را مرور کردیم.
تکلیف: لطفا صفحه ی 26 کتاب کار انجام شود. مبحث رنگ ها مرور شود. جملات زیر تمرین و تکرار شوند: what color is it? it's ------------. (blue/red/yellow/orange/purple/green) با تشکر از شما عزیزان.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام .در تاریخ 6/ 7 اولین جلسه آسمانه و شعر ،شعر ارزش مهربانی با پسر های گلم بصورت گروهی کار شد و در مورد مهربانی قصه گفتم و با هم گفتگو کردیم .سوره توحید با کلیپ و با معنی کار شد .و کاربرگ سوره توحید توضیح داده شد .
تکلیف: انجام کاربرگ سوره توحید و ارسال عکس با پسر های گلم بصورت افقی.کلیپ یا عکسی از مهربانی کردن به پدر و مادر یا دوست یا پرنده ویا حیوان مورد علاقه یا گیاهان تهییه کرده و ارسال بفرمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت والدین عزیز و بچه های نازنین. امروز با بچه ها بحث رنگ های مختلف کار شد و بچه ها رنگ های زیر رو یاد گرفتند: red green orange purple blue yellow و school things مرور و با بحث رنگ ها ترکیب شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 25 کتاب کار تکمیل شود. و رنگ ها مرور و کار شوند. با تشکر از صبوری و همراهی شما عزیزان.

نقد فیلم

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام در کلاس قصه گویی .با توجه به مناسبت روز چهارشنبه که روز جهانی آتش نشان می باشد .قصه آتش‌نشان فداکار گفته شد و کلاه آتش‌نشان درست کردیم و شعر آتش نشان خواندیم .
تکلیف: با کلاه آتش‌نشان عکس بندازند و در پورتال بارگذاری کنند .

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام درس اول با عنوان وسایل شخصی تدریس شد.
تکلیف: ندارد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: we have learnt living things we sang a song
تکلیف: شعری که در گروه فرستاده خواهد شد با بچه ها تمرین شود و ویدیو خواندن شعر ارسال شود. باتشکر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: