فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مصطفی رحماندوست

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ علوم صفحات 10و 11 کتاب را موضوع اشنایی با اعضای بدن بیرونی انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: در زنگ نوشتاری جهت دست ورزی و تقویت انگشتان و مچ دست و لمس مواد مختلف و تجربه نوشتن ،صفحات 11 ،12 و 13 کتاب انجام شد.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب شروع سال تحصیلی 1403_1402 رو خدمت شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم. کلاس مهارت های زندگی با موضوع بهداشت فردی آغاز شد. ابتدای کلاس قوانین کلاس مطرح شد. با بحث گروهی و بارش فکری مفاهیم بهداشت فردی، اصول استفاده از سرویس بهداشتی، وسایل شخصی، ویروس و میکروب بررسی شد. شستن دست ها هنگام ورود به منزل، شستن جوراب و آویزان کردن لباس آموزش داده شد و به عنوان تکلیف مقرر گردید.
تکلیف: لطفا کتاب مهارت زندگی را به معلم مربوطه تحویل دهید. لطفا عزیزانم هر روز جوراب خود را شسته و در این فرایند به آن ها کمک کنید. لطفا هر روز یادآور شستن دست ها هنگام ورود به خانه شوید. لطفا بر فرایند استفاده از سرویس بهداشتی از جمله شستن خود و دست ها و شستن شیر قبل از بستن آب نظارت کنید.

ماهرشو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ماهرشو جهت دست ورزی و هماهنگی چشم و دست مچاله کردن وتا زدن کاغذ در جهات مختلف برای انجام فعالیت هایی همچون اریگامی و کاردستی انجام شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی پسر های گلم با مفهوم( زیر و رو )(بالا و پایین )اشنا شدند و صفحات 10 و 11 کتاب ریاضی انجام شد .
تکلیف: تکلیف نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ خوانداری پسرهای گلم با مفهوم اول و آخر، ابتدا به صورت عینی و به شیوه بازی آموزش دیدند سپس توسط مداد جادویی مفهوم اول و آخر را در صداها به صورت شنیداری تمرین کردیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ آسمانه شعر حافظ به پسرهای گلم آموزش داده شد لطفا بیت اول در منزل تکرار و تمرین شود. «هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد خداش در همه حال از بلا نگه دارد»

نقد فیلم

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ انیمیشن (سر نخ های آبی ) را با موضوع نقاشی با آبی (جاش و آبی مشغول کشیدن نقاشی پرتره از دوستانشان هستند. این نقاشی هنوز تمام نشده است. بازی سرنخ‌های آبی را انجام می‌دهیم تا بفهمیم آبی می‌خواهد چه کسی را به نقاشی‌اش اضافه کند؟!) تماشا کردیم و سپس با پسر های گلم در این باره گفتگو کردیم .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در رنگ ریاضی قصه اقای خطی با هدف شناخت انواع خطوط صاف،بسته،باز و شکسته گفته شد سپس بچه های عزیز در جهت تقویت تمرکز و شناخت بیشتر خطوط تمرینی در قالب بازی گروهی باهم انجام دادند.
تکلیف: لطفا خط صاف، شکسته،خمیده، باز و بسته در منزل تکرار و تمرین شود.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ علوم جهت اشنایی با اعضای بدن (بیرونی) یک ادم با خمیر بازی قبل از توضیحات معلم و یک ادم بعد ار تماشای کلیپ و شعر اعضای بدن و توضیحات معلم درست کردند که به شناخت بهتر ان ها بسیار کمک کرد.
تکلیف: پسر گلم یک نقاشی با اعضای بدن (بیرونی )بکش و روز شنبه با خودت به مدرسه بیاور .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: عزیزانی که کلربوک تهیه نکردند لطفا تا شنبه کلربوک دانش آموزان را تهیه و به مدرسه تحویل دهید.

دستان توانا

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دست های توانمند ،با هدف دست ورزی دقت و تمرکز پسر های گلم ابتدا برگه را پانچ کردند و سپس کاموا را از سوراخ های برگه رد کردند ،و با نحوه ی دوخت ساده اشنا شدند .

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: آشنایی با اجزای رایانه ربات ها و کاربرد آن ها نحوه بستن آیکون ها و برنامه های باز شده
تکلیف: اجزای رایانه را نام ببرید.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ نوشتاری صفحات 7و 8 و9 و10 کتاب با هدف انجام فعالیت دست ورزی ، تقویت انگشتان ومچ دست و هماهنگی چشم و دست انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

ضریب هوشی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ضریب هوشی در جهت تقویت حافظه دیداری و دقت و تمرکز یک بازی در همین راستا با چیدمان رنگ های مختلف انجام گرفت.

قصه‌های فارسی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ قصه گویی داستان حالا چی کار کنیم کانگوروی آبی خوانده شد در این داستان لی‌لی تلاش می‌کند کارهایی را برای اولین بار خودش به تنهایی انجام دهد. انجام این کارها در ابتدا کمی سخت به نظر می‌رسد ولی او به خوبی می‌تواند آنها را انجام دهد. اعتماد‌به‌نفس برای انجام کارهای جدید و وابسته نبودن به دیگران از مفاهیمی است که این داستان به آن‌ها اشاره می‌کند. که در میانه و پایان داستان در مورد این مفاهیم با دانش آموزان گفتگو کردیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: