فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مصطفی رحماندوست

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ علوم با هدف اشنایی با اتش فشان و بالابردن دقت و تمرکز و شناخت رنگ ها یک اتش فشان رنگین کمانی همراه با سرکه و جوش شیرین در ازمایشگاه درست کردیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .

ذهن زیبا

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ذهن زیبا با هدف دوستی و اشنایی با حیوانات کلیپ تماشا کردیم و با دستکش های عروسکی مربوط به حیوانات یک نمایش توسط بچه های عزیز اجرا شد.

زنگ تفریح

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ تابستانه همراه با پسرهای گل با هدف افزایش نشاط و شادی ، تقویت مهارت در کار گروهی و تقویت استعداد و توانایی های کودکان بستنی یخی لیمویی درست کردیم.

ماهرشو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ استقلال من بچه های عزیز با هدف تقویت مهارت دست ورزی و بالابردن دقت و تمرکز کفش های خود را دراورده و دوباره پوشیدند.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی پسرهای عزیزم کاربرگ هایی را با هدف تقویت عضلات دست و انگشت ها و افزایش سرعت عمل رنگ امیزی کرده و سپس با استفاده از قیچی برش دادند.
تکلیف: کار با قیچی لطفا روی خطوط ساده تکرار و تمرین شود. مثال: خط راست به چپ، برش از بالا به پایین و بالعکس

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ بازی و ورزش، بازی رنگ‌ها را با هدف بالا بردن قدرت درک و تشخیص رنگ‌ها، افزایش دقت توجه و تمرکز، افزایش سرعت عمل ، تقویت هوش‌هیجانی و افزایش مهارت حرکتی در کودکان با پسرهای گلم انجام دادیم.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ علوم ازمایش خاموش کردن شمع بدون فوت کردن را باهدف دقت و تمرکز در حین ازمایش و شناخت تولید گاز انجام دادیم . وسایل مورد نیاز برای ازمایش :شمع ،اب ،قرص جوشان
تکلیف: لطفا عزیزانی که گل سفالگری و بشقاب یکبار مصرف و کاور برای زنگ هنر و خلاقیت تهیه نکردند ،روز یکشنبه این وسایل رو به همراه داشته باشند .

ذهن زیبا

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ذهن زیبا انیمیشن چگونگی به وجود امدن شب و روز را با هدف افزایش قدرت تخیل ،با پسر های گلم تماشا کردیم و سپس یک نقاشی با موضوع شب و روز کشیدیم .
تکلیف: وسایل مورد نیاز تابستان مدادرنگی، پاستل، قیچی، چسب ماتیکی، خمیربازی سطلی کوچک عزیزانی که هنوز تهیه نکردن لطفا برای روز یکشنبه همراه پسرهای گلم باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: