فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز. در کلاس ریاضی اعداد 1 و 2 روی ابر نوشته و اشکال یک و دوتایی پیدا شد. به نمایشگاه کتاب رفتیم و گل پسرها کتاب های مورد علاقه و مناسب سن خود را تهیه کردند.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در زنگ فارسی آموزش صداکشی و کلمات در هم ریخته آموزش داده شد. تک تک از گل پسرها صداکشی و مرتب سازی جمله پرسیده شد.فردا نشانه ی جدید تدریس می شود.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 62 و دیکته شب در دفتر تلاش نوشته شود.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: به گل پسرها املا گفته شد. تا نشانه او. لطفا ملاحظه و امضا شود. گل پسرهایی که کلماتی را اشتباه داشتند حتما آن کلمات تمرین شود.

ورزش اول

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: حرکات چابکی همراه با حلقه

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با صندلی جهت شناخت بهتر سمت راست و چپ و شرکت و شناخت بهتر گروه و دسته جمعی
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام: در کلاس ریاضی عدد 1 و 2 مرور شد. نشان دادن اعداد با انگشتان. شمارش اشکال ، پیدا کردن اشکال چندتایی در کلاس. در پایان کلاس گل پسرها نقاشی کشیدند‌.((((فردا به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی دانش اموزان میتوانند از مدرسه کتاب خریداری کنند. لطفا در صورت رضایت پول نقد همراه دانش اموزان باشد. با تشکر)))
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 51 و 52 انجام شود.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب علوم صفحه 32 و 33 در کلاس کار شد. فصل 4 به پایان رسید. صحبت کردن در مورد جانوران مفید. مثل : گاو ، گوسفند، ماهی و .... صحبت در مورد فواید و استفاده ای که از انها داریم. صحبت در مورد لبنیات و خوردن روزانه ی آنها . صحبت در مورد جانورانی که برای ما مشکل به وجود می آورند. مثل : موش، ملخ، مگس و ... راه های مقابله با افزایش این جانوران ، رعایت نظافت محیط اطراف خود و... برای تثبیت یادگیری کتاب کار علوم در کلاس انجام شد. صفحات 43،44،45،46،47،51،52 کامل و مباحث در کلاس گفت و گو شد. دانش آموزانی که کتاب کار علوم نداشتند حتما در منزل این صفحات کامل شود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در کلاس فارسی تمام ترکیب ها و جدول دوستی کار شد. دانش آموزان مسابقه ی بگرد پیدا کن به صورت تکی در پایه تخته ،پیدا کردن ترکیب و کلمات گفته شده را داشتند . به گل پسرها امتیاز داده شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 44 و 45 انجام شد. کلمات و جملات روانخوانی شد. دانش آموزانی که بسیار خوب خواندند و خط خوبی داشتند امتیاز داده شد.(فردا دفتر املا علوی همراه باشد. در صورت تمایل یک صفحه برای گل پسرها کادر بندی شود.)
تکلیف: دیکته شب در دفتر تلاش با تمام کلمات و جملاتی که دانش آموزان می توانند بنویسند تا نشانه ی او گفته شود.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: فردا به گل پسر ها املا تا نشانه ی او گفته می شود.
تکلیف: ترکیب، کلمات و جملات حتما کار شود.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز. امروز در مدرسه جشن قرآن برگزار شد. صحبت در مورد قرآن، آداب در دست گرفتن قرآن و خواندن آن، خواندن شعر و سوره قرآنی توسط گل پسرها. به امید خدا از این به بعد کتاب قرآن در کلاس تدریس می شود. کتاب های قرآن به گل پسرها تحویل داده شد. لطفا با توجه به برنامه،چهار شنبه کتاب قرآن همراه گل پسرها باشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت اول اتیکت غذاخوری همراه با پخش فیلم نحوه صحیح دست گرفتن قاشق و چنگال . پخش فیلم و تمرین نحوه ی تزیین کردن دستمال سفره. نمایش دادن پاورپوینت و معرفی کردن ظروف غذاخوری. پخش کردن بشقاب ، قاشق ، چنگال در کلاس و تمرین کردن نحوه صحیح گرفتن قاشق و چنگال.
تکلیف: دانش آموزان یک دستمال سفره را تزیین کنند و عکس آن را ارسال کنند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام روز خوش، در کلاس ریاضی ارزشیابی مداد قرمز از گل پسرها گرفته شد. صفحه 49 کتاب فارسی انجام شد. کار با خط کش و کشیدن اشکال هندسی به صورت قرینه و آموزش خط تقارن و اشکال قرینه((اولیا محترم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه نمایشگاه کتاب برگزار می شود. روز دوشنبه گل پسرها می توانند پول همراه داشته باشند تا در صورت تمایل، کتاب خریداری کنند. ))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام خدمت اولیا عزیز، امروز تدریس نشانه جدید او انجام شد. او اول ، و غیر اول. تدریس با داستان شعر خوانی و کدگذاری نشانه همراه بود‌. درس توت کتاب فارسی کلمات و جملات خوانده شد: بخش، صدای اول، صدای آخر و تشخیص صدای او در کلمات. دادن پک ایجاد انگیزه به گل پسرها. شعر های کتاب فارسی به صورت گروهی خوانده شد.(((سپاس از همراهی اولیا محترم که از اولین تدریس نشانه ها تا این نشانه همراه کلاس ما بودند و برای گل پسرها ایجاد انگیزه های جذاب تدارک دیدند.)))

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 43 انجام شد. روانخوانی کلمات تک تک پرسیده شد. کتاب کار فارسی صفحه 63 و 64 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 65 انجام شود.حتما ترکیب ها کار شود((بو ،مو، سو، دو)). روانخوانی کلمات انجام شود.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: اولیا عزیز فردا در مدرسه جشن قرآن برای گل پسرها برگزار می شود. و بعد از برگزاری جشن طبق برنامه ی هفتگی کتاب قرآن تدریس می شود.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام جلسه امروز دوره کل سرودها
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا هر سرودی را که حفظ نیستید تا جلسه آینده تلاش کنید که حفظ شوید ممنون
فعالیت: باسلام ، به اطلاع می رسانیم نمایشگاه کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی ، از تاریخ 21 تا 25 آبان در دبستان و یونیت اداری برگزار می شود ، دانش آموزان گرامی طبق تاریخ مربوط به کلاس خود که معلم پایه اطلاع رسانی می کند، می توانند به منظور خرید کتاب وجوه نقد همراه داشته باشند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام روز خوش ، کتاب ریاضی صفحات 47 و 48 انجام شد. آموزش عدد2 و نوشتن آن، شمارش اشکال و انتخاب عدد مناسب، انجام دادن الگو شطرنجی(کتاب فارسی، نگارش، ریاضی تحویل دانش آموزان داده شد. حتما دانش آموزانی که غایب بودند صفحات کتاب را کامل کنند و در تمام دروس دوره ی کلی داشته باشند.) ریاضی از تم 1تا پایان تم 5 حتما تمرین شود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام، روز خوش: درس کلاس نشانه س، تصویر و تصویرک ها خوانده شد. بخش، صدای اول، صدای آخر، تشخیص نشانه س در کلمات و خواندن جمله ها انجام شد. ترکیب س با ا و َ پرسیده شد. شعر های کتاب فارسی خوانده شد((داستان بیدپا: حکایت موش و قالب پنیر برای گل پسرها خوانده شد. با هدف افزایش درک مطلب کودکان و توسعه سواد خواندن ، افزایش دقت و توجه، پاسخ دادن به سوالات پرسیده شده مربوط به داستان. ))

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام، کتاب نگارش صفحه 41 و 42 انجام شد. روانخوانی جملات تک تک از گل پسرها پرسیده شد. ترکیب هاو نشانه ها مرور شد. کتاب کار صفحه 61 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پیک ارمغان هفته شماره 8 انجام شود.کتاب کار فارسی صفحه 62 انجام شود. با کلمات اَسب ، سام، سَبَد جمله نوشته شود. حتما ترکیب ها کار شود.سپاس

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان وسایل نقلیه مثل ماشین و هواپیما را کشیدند.
تکلیف: متاسفانه به دلیل اینکه بسیاری از دانش آموزان لوله دستمال کاغذی همراه نداشتند کاردستی مربوطه انجام نشد. ممنونم

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد تغذیه سالم و خوراکی های مقوی و مفید صحبت کردیم .(نمایش عروسکی )
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: