1401/11/23
فعالیت:
کارنامه مدادقرمز 2 در پرتال قابل مشاهده است.
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
کلاس امروز ما با روان خوانی نشانه و استثنا شروع شد.
نشانه ه با کد هندوانه و شعر تدریس شد.
خانواده نشانه ه معرفی شد.
نوشتار نشانه ه اموزش داده شد.
دانش اموزان برای تثبیت نشانه در کلاس ماهی شدند .
ترکیبات نشانه ه گفته شد . و کلمات به عنوان کار در کلاس در دفتر تلاش نوشته شد.
قانون هم تدریس شد . هم مثل همکار (ادم هایی که در یک مکان در کنار هم کار می کنند )
مثال های مربوطه در دفتر تلاش نوشته شد.
قانون ها تدریس شد.
ها مثل دفتر ها ( یعنی بیش از یک دفتر )
مثال های مربوطه در دفتر تلاش نوشته شد.
دانش اموزان اجسام چند تایی را در کلاس انلاین به نمایش گذاشتند.
درس مهتاب کتاب فارسی تصویر خوانی و متن درس توسط دانش اموزان کل خوانی شد.
در رابطه با تصویر مشارکت داشتند.
کتاب نگارش صفحه 91 در منزل انجام شود .
کتاب کار فارسی علوی صفحه 179 و 180 حل شود .
کتاب ها : کتاب نگارش - ریاضی - کتاب کار فارسی علوی - کتاب علوم - دفتر تلاش و دفتر املا همراه دانش اموز باشد.
لطفا رضایت نامه اردو همراه دانش اموز باشد
املا اول
سادات حسینی، سمانه
فردا املا خوشه ای تا 15 کلمه به صورت حدسی ( نشانه (و استثنا ) ) خواهیم داشت .
لطفا دفتر املا علوی 15 باکس داشته باشد.
املا خوشه ای تا نشانه و استثنا در دفتر تلاش نوشته شود.
1401/11/22
1401/11/19
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
دانش اموزان با 10 -20 _30 و .......... تا 90 اشنا شدند .
در دفتر تلاش برای هر کدام چوب خط کشیدند و عدد مربوطه را وارد جدول ارزش مکانی کردند .
مقدمات شمارش اعداد 10 _20_30 ..... تا 90 تدریس شد.
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
امروز ایجاد انگیزه نشانه ا را داشتیم ' امروز جدول تشخیصی ( ک/ گ) و جدول تشخیصی ( ج/خ ) به عنوان کار در کلاس تمرین و تکرار شد. و در دفتر تلاش نوشته شد . دانش اموزان از نظر شنیداری کلمات را در جایگاه خودش طبقه بندی کردند ..
کلماتی که و استثنا دارند مرور شدند.
صفحه 173 و 174 و 175 در کلاس زنگ حل تمرین انجام شد .
درس 13 کتاب کار فارسی علوی ص 176 و 178 تکمیل شود.
سوالات زیر در دفتر تلاش انجام شود.
سوال 1 : ترکیب کن و کلمه بساز.
خوش :
مثلا خوش آواز /
با خوش 3 کلمه نوشته شود.
خود :
مثلا : خود کار /
با خود 3کلمه نوشته شود.
نو:
مثلا : نوک/
با نو 3 کلمه نوشته شود.
دو :
با دو 3 کلمه نوشته شود.
سوال2: به هر کلمه یک کلمه دیگر اضافه کنید.
مثلا: گوجه /
گوجه ی قرمز -
نوک .........../
نوزاد............/ خورشید ......../ خودکار........./ مانتو........../ اُتوبوس........../
سوال 3 : از روی کلمات زیر 2 بار نوشته شود.
نوک- خورشید- دو- موز - پُلو - خوردن - خوردم - خوردی -روشن .
یک املا کلمه ای تا نشانه( و استثنا )نوشته شود.
پیک ارمغان هفته تا پایان هفته اینده انجام شود. قسمت علوم هنوز تدریس نشده است .
لطفا دانش اموزانی که رضایت نامه اردو را امروز تحویل ندادند فردا حتما تحویل دهند.
کتاب ها : کتاب فارسی و کتاب نگارش و کتاب علوم دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد.
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
دانش اموزان داستان قفل و کلید و داستان نیلوفر و داستان دندان لق را روان خوانی کردند .
بیدپا با مهارت تقویت سواد خوانداری و دقت و توجه در کلاس با موضوع پیراهن اونه اونه خوانده شده و سوالات توسط دانش اموزان پاسخ داده شد.
به دلیل عدم حضور سرکار خانم احمدی زاده
درس مهارت اجتماعی با موضوع صبور بودن صفحه 29 و 30 و 31 توسط بنده تدریس شد.
املا اول
سادات حسینی، سمانه
املا شاخه ای نشانه ج را داشتیم ' دانش آموزان تا 20 کلمه به صورت زنجیری کلمه حدس زدند پس از اتمام املا ' کلمات را برای دوستانشان خواندند . و چند کلمه مختلف انتهای املا گفته شد .
1401/11/18
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
مسابقه آقای ریاضی برگزار شد .
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
درس خروس خوش آواز تدریس شد.
دانش اموزان جهت ایجاد انگیزه نشانه( و استثنا )
موز اورده بودند. با موز نمایش الو را بازی کردند . و نشانه و استثنا تثبیت شد.
آشنایی با نعمت خدا و تشکر و قدردانی کردن .
آشنایی با مفهوم پدربزرگ و احترام به آن ها.
کلمه خوانی 'جمله خوانی ' روان خوانی درس خروس خوش آواز خوانده شد.
ببین و بگو / گوش کن وبگو و ..... بحث و مشارکت شد.
متن درس روان خوانی شد.
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
نشانه و استثنا با شعر و داستان و کدگذاری تدریس شد.
کلید واژه های و استثنا به عنوان کار در کلاس نوشته شد.
دانش اموزان با ترکیبات (خور / خوش/ نو/ دو / خود) کلمه جدید ساختند .
و در دفتر تلاش نوشتند.
دو مثل دوباره /
خوش مثل خوش مزه /
نو مثل نوساز/
خود مثل خودکار/
خور مثل خوردن /
کتاب نگارش صفحه 89 و 90 در کلاس انجام شد.
لطفا کلمات با دقت چندین بار خوانده شود.
یک املا شاخه ای مطابق (سوال 8 صفحه 170 کتاب کار فارسی علوی )
با شروع کلمه( جیب )تا 20 کلمه نوشته شود.
فردا املا شاخه ای تا نشانه ج خواهیم داشت .
مثلا کلمه اول : جیب / کلمه بعدی : باران / کلمه بعدی : نرده / کلمه بعدی : اِ مروز/ کلمه بعدی : زود / و ..........
اگر دانش اموزی کتاب نگارش ناقص دارد لطفا تکمیل کند .
کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی / دفتر املا / دفتر تلاش / همراه دانش اموز باشد.
سواد مالی
نادری، نرگس
پخش فیلم تعمیر کار بی تجربه، صحبت در مورد فیلم توسط دانش آموزان، بیان مفهوم تخصص و استفاده از افراد متخصص، بیان مزیت های استفاده از افراد متخصص ، خواندن از روی درس و حل فعالیت کلاسی
فعالیت منزل صفحه110
بازی استراتژیک
علی محمدی، صدف
با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با صندلی و چوبک جهت تقویت مهارت حرکتی استفاده از چوبک تقویت مهارت جابه جایی راه رفتن تقویت حافظه و همچنین دقت و تمرکز تقویت هوش اجتماعی و درک بهتر کار گروهی
تکلیف ندارند
1401/11/17
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
شمارش اعداد رو به جلو تمرین و تکرار و رفع اشکال شد.
و سوالاتی مربوط به شمارش در دفتر تلاش توسط دانش اموزان انجام شد .
صفحه 129 و130 و131 کتاب کار ریاضی علوی در کلاس حل و رفع اشکال شد .
اگر دانش اموزی سوال 15 و 16 را انجام نداده است انجام دهد .
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
امروز ایجاد انگیزه نشانه ج همراه با جشن اسم را داشتیم .
تشخیصی نشانه (ج/ خ )تمرین شد .
ساخت کلمه با صدای اخر هر کلمه دیگر کار شد .
سوال 8 کتاب کار مهم می باشد.
صفحه 169 و 170 در کلاس حل شد .
صفحه 171 کتاب کار فارسی علوی با دقت خوانده شود و صفحه 172 انجام شود.
املا تا نشانه ج نوشته شود.
فردا برای ایجاد انگیزه نشانه و استثنا دانش اموزان موز همراه داشته باشند.
کتاب ها: کتاب نگارش ' کتاب فارسی ' دفتر تلاش ' کتاب ریاضی هوش همراه دانش اموز باشد.
املا اول
سادات حسینی، سمانه
املا تا (نشانه ل) گفته شد.
بر روی خوش خطی دانش اموزان تاکید شد.
رایانه
فرخی، فرید
آشنایی با نحوه انتخاب قسمتی از تصویر کپی و کات کردن چرخش و انتقال
به دلخواه نقاشی بکشید و مطالب گفته شده را تمرین کنید
بازی دبستانی
سادات حسینی، سمانه
امروز تولد متولدین بهمن ماه را داشتیم .
دانش اموزان کلی بهشون خوش گذشت .
و برای تثبیت (نشانه ج ) جوراب اورده بودند ' و با جوراب نمایش بازی کردند .