فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با شهر خوراکی ها وارد هفته ملی علوم شدیم . دانش اموزان خوراکی سالم و نا سالم اوردند و ان ها را دسته بندی کردیم . فیلم و عکس به اشتراک گذاشته شد. خوراکی سالم را در دسته خوش حال گذاشتیم . خوراکی نا سالم را در دسته ناراحت گذاشتیم . دانش اموزان طبق گروه های هاوس سیستم خوراکی ها را دسته بندی کردند. دانش اموزان با ویتامین ها و منابع غذایی اشنا شدند. و سپس خوراکی های سالم را با دوستانشان نوش جان کردند.
تکلیف: رمز عبور :فردا دانش آموزان سنگ یا صدف دریا همراه داشته باشند ' قرار است هر گروه با مشارکت هم تابلو زیبایی بسازد.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه ژ با داستان تدریس شد. درس 15 با موضوع ژاله و منیژه تدریس شد. متن درس کل خوانی شد . تصویرک ها بخش شدند. در رابطه با نگهداری گل و پژمرده نشدن گل ها صحبت شد.
تکلیف: متن درس روان خوانی شود.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز به اردو رفتیم . نوشتار نشانه ژ تدریس شد . ترکیبات نشانه ژ نوشته شد. کتاب نگارش صفحه 95 و 96 در کلاس انجام شد.
تکلیف: املا تا نشانه ه و و استثنا نوشته شود. کتاب کار فارسی علوی صفحه 191 و 192 انجام شود. کتاب ها : کتاب کار فارسی / دفتر تلاش و املا همراه دانش اموز باشد.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلاس امروز ما با زنگ تفکر شروع شد. جمع و تفریق مضرب 10 مرور شد و نمونه سوال حل شد. صفحه 130 با اهداف: * درک و فهم صورت مسئله * حل مسائل کلامی با استفاده از راهبرد رسم شکل و محور با صفحه 133 اهداف: * حل مسائل کلامی مربوط به جمع و تفریق با استفاده از راهبرد رسم شکل و محور تدریس و حل شد. آموزش تم 20 با موضوع عزاداری عاشورا شروع شد. در رابطه با اداب عزاداری و شرکت در کار گروهی و درک مفاهیم معنوی و اسلامی صحبت شد.
تکلیف: صفحه 132 کتاب ریاضی در منزل انجام شود. کتاب کار ریاضی علوی تم 19 کامل شود.

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: آموزگار با بادبزن و بادکنک وارد کلاس شد. درس 10 علوم ( در اطراف ما هوا وجود دارد ) تدریس شد. فیلم فندوق ارسال شد. با وجود هوا در اطراف ما و ارتباط وجود هوا در زندگی و احتیاج داشتن موجودات زنده به هوا در زندگی و آشنایی با آلاینده های هوا و انتقال بیماری از راه هوا بحث و گفت و گو شد .
تکلیف: کتاب کار علوم علوی درس دهم حل شود. فعالیت اختیاری : دانش اموزان یک موشک کاغذی یا یک بادبزن کاغذی تا روز یکشنبه درست کنند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بازی تلفیقی فارسی ریاضی داشتیم . دانش آموزان کلمات را می خواندند سپس با توجه به نقطه کلمات عبارت ریاضی می نوشتندسپس حاصل دو عبارت را با هم مقایسه می کردند و علامت مناسب را قرار می دادند. حروف نویسی عدد یک تا پنج گفته شد.
تکلیف: 1)یک املا تلفیقی از نشانه( و استثنا و ه و چ )نوشته شود. 2)کتاب کار فارسی علوی صفحه 187 و 189 و 191 تکمیل شود. کتاب ها : دفتر تلاش / کتاب نگارش و کتاب فارسی همراه دانش اموز باشد . برای هفته ملی علوم و ازمایش علوم هر دانش اموز یک خوراکی سالم و یک خوراکی نا سالم همراه داشته باشد . یکشنبه بعد از اردو تدریس نشانه خواهیم داشت .

قرآن اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: سوره والعصر توسط دانش اموزان داوطلب از حفظ خوانده شد. و امتیاز دریافت کردند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلاس امروز ما با مرور و کار در کلاس جدول تشخیصی (او-و/ و/ اُ استثنا / اُ ) شروع شد. دانش اموزان با توجه به یادگیری کلمات مربوطه را در باکس طبقه بندی کردند. نشانه چ با کد علی چاقالو تدریس شد . ترکیبات نشانه چ گفته شد. چا مثل چاق / چو مثل چوب/ و ........ ترکیبات در دفتر تلاش نوشته شد. درس چشمه و چراگاه تدریس شد. متن درس خوانده شد. آشنایی با حیوانات اهلی و چوپان و گیاه و چشمه . کلمات بخش شدند. شعر جشن در آسمان خوانده شد.
تکلیف: اگر دانش اموزی تمایل دارد می تواند شعر جشن در آسمان کتاب فارسی را تا هفته آینده حفظ کند و امتیاز بگیرد .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ایجاد انگیزه نشانه چ همراه با جشن اسم مهراد جان را داشتیم . نوشتار نشانه چ تدریس شد. کتاب نگارش صفحه 93 و 94 در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1)کتاب کار فارسی علوی صفحه 185 و 186 انجام شود. 2)تکلیف خلاقی که در دفتر تلاش سرمشق داده شده است را با توجه به توضیحات انجام دهند . ابتدا کلمات را بخوانند سپس هم اغاز هر کلمه را بهم ربط دهند ' کلمه جدیدی درست می شود. کلمه جدید را یادداشت کنند . بازی کلمات است . هدف : تشیخص نشانه تشخیص جایگاه نشانه تقویت حافظه فعال افزایش دقت و تمرکز باتمرین این بازی دیگه فرزندتون نشانه ها را اشتباه نمی گیرد . 3)املا تا نشانه( ه )و ( و استثنا ) نوشته شود. کتاب ها : کتاب قرآن - دفتر املا -کتاب ریاضی و کتاب علوم و کتاب کار علوم علوی همراه دانش اموز باشد. فردا حتما رضایت نامه ها اورده شود.

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: فردا املا متنی از (نشانه ه )و (و استثنا )داریم . لطفا به خوبی تمرین و تکرار شود.
تکلیف: دفتر املا علوی در صورت اختیار ایجاد انگیزه دلخواه داشته باشد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: قرار دادن تعدادی بطری شیر به دانش آموزان و کشیدن لوگو آن و چگونگی شناسایی انواع شیر و سوال از دانش آموزان در مورد علت گذاشتن لوگو ،تعریفی از لوگو و نحوه ترسیم آن، گذاشتن کلیپ مقایسه برندها

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم شدن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم و میز جهت درک بهتر بازی گروهی و تمرکز و هماهنگی حرکات چشم و دست با هم همچنین هماهنگی حرکات با موزیک
تکلیف: تکلیف ندارند
فعالیت: به علت پیش بینی بارش برف در روز چهارشنبه و طولانی بودن مسافت باغ کتاب، اردوی دانش آموزان به روز یک شنبه 30 بهمن و فضای سرزمین عجایب تغییر یافت. لطفا رضایتنامه های جدید را تکمیل و به مدرسه ارسال نمایید.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تم 19 با موضوع نانوایی تدریس شد. شمارش 10 تا 10 تا مرور شد . شمارش مضرب 10 مرور شد. جمع و تفریق مضرب 10 تدریس شد. شمارش معنا دار با استفاده از دسته 10 تایی . جمع و تفریق 10 تایی با استفاده از انگشتان دست تدریس شد. مبحث دسته های بیشتر از 10 یعنی 2 دسته 10 تایی 3 دسته 10 تایی تدریس شد . مقایسه دو عبارت پس از انجام عملیات تدریس شد. توانایی تصمیم گیری برای انتخاب علامت مناسب . دیدن دو دسته ی 5 تایی به صورت یک دسته 10 تایی. با توجه به تدریس صفحه 128 و 129 و 130 انجام شد. جمع و تفریق مضرب 10 برای تمرین و تکرار بیشتر به عنوان کار در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه 134 و 135 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ایجاد انگیزه نشانه ه و جشن اسم امیر مهدی جان را داشتیم . کتاب نگارش صفحه 92 در کلاس حل شد. مبحث تشخیصی نشانه اِ و نشانه ه تدریس شد. مخالف ها مرور شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه 181 و 182 در کلاس حل شد.سوال 8 و سوال 9 مهم می باشد. صفحه 183 توسط دانش اموزان روان خوانی شد.
تکلیف: اگر دانش اموزی صفحه 184 را در کلاس انجام نداده است تکمیل کند . کتاب ها : کتاب نگارش و فارسی و ریاضی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد. رضایت نامه اردوتحویل دانش اموز داده شد .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا خوشه ای تا نشانه و استثنا گفته شد. دفتر املا تحویل داده شد.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی جوجه را رنگ آمیزی کردند و سپس با دوبار تا کردن کاغذ آن را باز و بسته می کنند، به شکلی که انگار جوجه از تخم در میاید.
فعالیت: کارنامه مدادقرمز 2 در پرتال قابل مشاهده است.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلاس امروز ما با روان خوانی نشانه و استثنا شروع شد. نشانه ه با کد هندوانه و شعر تدریس شد. خانواده نشانه ه معرفی شد. نوشتار نشانه ه اموزش داده شد. دانش اموزان برای تثبیت نشانه در کلاس ماهی شدند . ترکیبات نشانه ه گفته شد . و کلمات به عنوان کار در کلاس در دفتر تلاش نوشته شد. قانون هم تدریس شد . هم مثل همکار (ادم هایی که در یک مکان در کنار هم کار می کنند ) مثال های مربوطه در دفتر تلاش نوشته شد. قانون ها تدریس شد. ها مثل دفتر ها ( یعنی بیش از یک دفتر ) مثال های مربوطه در دفتر تلاش نوشته شد. دانش اموزان اجسام چند تایی را در کلاس انلاین به نمایش گذاشتند. درس مهتاب کتاب فارسی تصویر خوانی و متن درس توسط دانش اموزان کل خوانی شد. در رابطه با تصویر مشارکت داشتند.
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 91 در منزل انجام شود . کتاب کار فارسی علوی صفحه 179 و 180 حل شود . کتاب ها : کتاب نگارش - ریاضی - کتاب کار فارسی علوی - کتاب علوم - دفتر تلاش و دفتر املا همراه دانش اموز باشد. لطفا رضایت نامه اردو همراه دانش اموز باشد

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: فردا املا خوشه ای تا 15 کلمه به صورت حدسی ( نشانه (و استثنا ) ) خواهیم داشت . لطفا دفتر املا علوی 15 باکس داشته باشد.
تکلیف: املا خوشه ای تا نشانه و استثنا در دفتر تلاش نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: