فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلاسمون رو با ورزش صبحگاهی شروع کردیم . بازی بخش و صدا داشتیم . کلمات کلیدی : مدرسه/نرده/ستاره/مداد/نامه بخش و صدا کشی شد . به عنوان کار در کلاس این کلمات با مشارکت دانش اموزان در دفتر تلاش بخش و صدا کشی شد .
تکلیف: تکلیف : ندارند .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: همه نشانه ها را با خانواده ( اِ ) دوست کردیم . سپس با ترکیب مربوطه با مشارکت دانش آموزان کلمه ساختیم . اشاره داشتیم به ترکیباتی که آخر کلمات هستند و ترکیبانی که ابتدا کلمات هستند . و اشاره داشتیم به نشانه ای که دستش رو خط درازه با (اِ)چسبان دوست می شود و نشانه ای که دستش رو خط دراز نیست با (ه ) آخر تنها دوست می شود. مثلا : ابتدا ترکیبات با -ِ ( وسط ) مثل : س+ -ِ = سِ / حالا سِ مثل : سِتاره -سِمنان/ ز +-ِ = زِ / حالا زِ مثل : زِنده -زِمِستان/ سپس ترکیبات با (چسبان و ه آخر تنها) مثل: س+ ه ( چسبان ) = سه / حالا سه مثل : ماسه - مدرِسه / ز+ ه ( اخر تنها ) = زه / حالا زه مثل : موزه -تازه / به عنوان کار در کلاس در دفتر تلاش با مشارکت دانش آموزان نوشته شد .
تکلیف: تکلیف : 1)کتاب کار فارسی علوی صفحه 96 در منزل انجام شود . 2) 3 خط از نشانه چهار شکلی( اِ ) در دفتر تلاش خوش خط و خوانا نوشته شود. 3) از روی کلمات ترکیب شده کار در کلاس امروز چند بار خوانده شود . 4) املا( کلمه ای )تا نشانه ز نوشته شود . 5) در صورت حضوری بودن مدارس فردا املا تا نشانه ز داریم در غیر این صورت املا نداریم . در صورت اختیار دفتر املا دانش اموز ایجاد انگیزه زنبور داشته باشد . کتاب ها : دفتر املا علوی و دفتر تلاش و کتاب نگارش و کتاب کار فارسی علوی و کتاب قرآن همراه دانش اموز باشد . موفق باشید

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس اتیکت مهمان بودن، آشنایی دانش آموزان با کلمات مهمان و میزبان، ارائه پاور پوینت پرسش و پاسخ هنگام ارائه در مورد اینکه چطور یک مهمان فوق العاده باشیم.
تکلیف: بچه ها با عروسک خود در منزل یک مهمانی کوچک داشته باشند و فیلم آن را داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: شنبه شروع هفته خدا یادم نرفته خالق این جهانه خدای آسمانه ' نشانه چهار شکلی (اِ )با شعر و داستان و کد گذاری تدریس شد . هم پایان و هم آغاز نشانه (اِ )تدریس شد . دانش آموزان صدای اِ را در کلمات تشخیص دادند. جایگاه (نشانه اِ ) در جدول دوستی مشخص شد و دوستی نشانه اِ با دیگر نشانه ها آموزش داده شد . صدا آموزی به صورت زیر تمرین شد . مثلا : د+ه = ده / ب+ه ( چسبان ) = به / ب+ ِ = ب ِ و الی ...........
تکلیف: تکلیف :ندارند . دانش آموزان به خوبی نشانه چهار شکلی اِ را بشناسند . و صدای آن ها را در کلمات تشخیص دهند .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس اِستخر کتاب فارسی روان خوانی و تصویر خوانی شد . کلید واژه ها بخش و صداکشی شد . ترکیبات جدول دوستی در کلاس در دفتر تلاش نوشته شد . کلید واژه با نشانه اِ در دفتر تلاش نوشته شد بخش و صداکشی شد . کلمات : اِمام-اِداره-اِسم/ مِداد-دَبِستان-دِراز/ نامه-مدرسه/ ساده-ستاره/ در دفتر تلاش نوشته شد .
تکلیف: تکلیف : 1)کتاب نگارش فارسی صفحه 61 انجام شود . 2) کتاب کار فارسی علوی صفحه 95 انجام شود . 3) روان خوانی درس اِستخر مرور شود . 4) کاربرگ جدول دوستی کامل شود . موفق باشید .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: عدد 7 با شعر تدریس شد . انتقال تمرین و تکرار شد . مقدمات مفهوم مقایسه دو عدد اشاره شد . صفحه 69 و 70 کتاب ریاضی حل شد . صفحه 73 کتاب کار ریاضی علوی در کلاس حل شد .
تکلیف: تکلیف : صفحه 74 و 75 کتاب کار ریاضی علوی در منزل حل شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ترکیبات نشانه ز در دفتر تلاش به عنوان کار در کلاس نوشته شد . جشن اسم برزین جان را داشتیم . کار در کلاس جمله مرتب کنید در دفتر تلاش تمرین شد. کتاب نگارش صفحه 60 در کلاس حل شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه 89 و 90 و 91 در کلاس حل شد .
تکلیف: تکلیف :1) سوال 1 مدادی صفحه 60 کتاب نگارش تکمیل شود . 2) با ترکیبات سرمشق داده شده در دفتر تلاش کلمه بسازید . 3) کتاب کار فارسی علوی صفحه 93 با دقت خوانده شود و درک مطلب صفحه 94 در منزل حل شود . 4) پیک ارمغان هفته شماره 11 در منزل انجام شود و روز شنبه همراه دانش اموز باشد . 5 ) دانش اموزان درس دنیای گیاهان علوم را به خوبی بلد باشند . تمامی کتاب ها به منزل فرستاده شده است . لطفا دانش اموزی تکلیف انجام نشده در کتاب کار ها و کتاب درسی ها نداشته باشد . لطفا والدین گرامی پرتال را با دقت چک کنید . کتاب ها : کتاب کار علوم علوی و کتاب فارسی و کتاب نگارش و کتاب قرآن و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد . موفق باشید

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد رعایت بهداشت فردی (شست و شوی دست و صورت ، مرتب بودن لباس ها و مو، ) صفحات 18،19،20،21 کتاب مهارت انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه ز تدریس شد . درس 6 قسمت سرباز کل خوانی شد . تصویرک ها بخش شد . تصویر درس سرباز تصویر خوانی شد . تاکید بر رنگ پرچم و سرباز . نشانه ز هم پایان و ز هم آغاز پیدا شد . با شعر و داستان نشانه ز را تدریس کردیم . ببین و بگو و گوش کن و بگو در کلاس بحث و مشارکت شد . شعر ای ایران یک صدا خوانده شد .
تکلیف: تکلیف : متن درس کل خوانی شود . شعر ای ایران به صورت اختیاری حفظ شود . تشکر

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز تولد متولدین آذر را به صورت هماهنگ داشتیم . پسران گلم برسام و سام و پدرام تولدتان پر تکرار . کلی به پسران گلمون خوش گذشت . نوشتار نشانه ز تدریس شد . ترکیبات نشانه ز مثل (زا /زو /زَ /زی /زی ) به صورت شفاهی تمرین و تکرار شد . کتاب نگارش صفحه 58 و 59 در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف : 1) سرمشق داده شده در دفتر تلاش نوشته شود . سپس با کلمات مربوطه جمله سازی شود . 2)کتاب نگارش و دفتر املا تحویل دانش آموز داده شد . 3)اگر دانش اموزی سوال یک مدادی صفحه 58 و 59 را به طور کامل در کلاس انجام نداده است لطفا تکمیل کند . اگر دانش اموزی در کتاب کار علوم علوی سوال حل نشده دارد تکمیل کند . کتاب ها : ریاضی و نگارش و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد . موفق باشید

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: ویدئو ( تهدیدات دستگاه پوز ) -معلم از دانش آموز ان می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند. استفاده از دستگاه کارتخوان، ونحوه کشیدن کارت به صورت عملی توسط دانش آموزان. -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -درباره کارت بانکی به اختصار توضیح داده میشود . -معلم با مشارکت دانش آموزان مزایای دستگاه پوز را بیان میکند . -معلم با همکاری دانش آموزان درباره ی نکات ایمنی صحبت می کند . حل فعالیت کلاسی توسط یکی از دانش آموزان
تکلیف: فعالیت منزل صفحه66

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام امتحان عملی پایان ترم ریتموگیم از همه دانش آموزان گرفته شد
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: