فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام آشنایی با مواد غذایی سالم و نا سالم . کلاژ تغذیه سالم و ناسالم را داشتیم . دانش اموزان طبق داستان تغذیه سالم و نا سالم. مواد غذایی سالم و نا سالم را روی پسر چاق و لاغر چسباندن . و شناخت پیدا کردند .
تکلیف: تکلیف : ندارند

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام به نام خدا شناخت صدا ها و صداآموزی داشتیم . داستان شناخت صدای اول و آخر با کمک تصاویر و کارت های مختلف تدریس شد . صدای اول : صدای زرنگ خرگوشی ( دیر و آخر شنیده می شود ) صدای آخر : صدای تنبل لاک پشتی ( زود و اول شنیده می شود ) مثلا : آب / آلو : صدای اول( آ) سیب / آب : صدای آخر (ب) لطفا تمرین و تکرار شود. قصه ی تغذیه سالم و ناسالم بر روی کلاژ گفته شد . قصه گویی گنجیه لغات را گسترش می دهد .
تکلیف: تکلیف : کاربرگ ماز مطابق واتس اپ انجام شود. صدای اول و اخر تمرین و تکرار شود. تشکر

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا با سلام و احترام زنگ ریاضی : تدریس اشکال هندسی را داشتیم . شعر و داستان اشکال هندسی خوانده شد . دانش آموزان با تعداد گوشه ها و نام اشکال هندسی آشنا شدند' کاربرگ کلاژ اشکال هندسی با طرح دلخواه با استفاده از چسب و شکل های مختلف توسط دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: تکلیف : ندارند

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام زنگ علوم : کلی حیوانات را روی میز از قبل چیده بودیم . دانش اموزان حیوانات مختلف را ابتدا مشاهده کردند . بچه ها با اجزای جانوران مثل دم و پا و ....... آشنا شدند .و ارتباط جز از کل را تشخیص دادند . با محل زندگی جانوران و خانه انها اشنا شدند . جانورانی که تخم گذار هستن را شناختن. با موجودات زنده اشنا شدند . سپس مشاهدات خود را روی کاربرگ ثبت کردند .
تکلیف: تکلیف : کاربرگ های ارسالی انجام و فردا به مدرسه آورده شود.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام امروز دستورزی داشتیم . با طرز صحیح قیچی گرفتن اشنا شدند . برای تقویت مچ دست با قیچی کار کردند . خط های صاف خمیده شکسته تدریس شد . شعر خطوط خوانده شد . جلسه ی امروز تلفیق با ریاضی بود. کاربرگ هشت پا با قیچی انجام شد . تقویت حافظه : برای تقویت حافظه بازی هدفمند انجام شد . دانش اموزان چندین کلمات را به خاطر سپردن در مرحله ی اول 2 کلمه و 3 کلمه و 4 کلمه تا 7 کلمه را به ذهن سپردند . این بازی هدف تقویت حافظه شنیداری را دارد .
تکلیف: تکلیف : ندارند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: