فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام ریاضی مبحث الگویابی پیوسته و شناخت الگوی تکرار شونده تدریس شد ' سودوکو پنجره ای مرور شد . دانش اموزان باید الگوی اصلی را بشناسند .
تکلیف: تکلیف : ص 40 و ص 30 کتاب کار ریاضی علوی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام فارسی درس باران تدریس شد . تدریس نشانه ب . آموزش خواندن و نوشتن صدای آ ا- ب ب 2- آموزش خواندن کلمات متناسب با تصویر 3- آشنایی با نقش آب در طبیعت 4- آشنایی با موارد استفاده صحیح از آب ) صرفه جویی ( و تمیز نگهداشتن آب 5- تشخیص نشانه آ- ا( و )ب( غیر اخر ) - ب( آخر) . 6-توضیحات در رابطه با چرخه آب . 7-شکرگزاری از نعمت های خدا. ایجاد انگیزه نشانه ب را داشتیم . دانش اموزان به دلیل یادگیری نشانه ب کلمه بابا را نوشتند و نقاشی برای پدران بزرگوار کشیدند .
تکلیف: تکلیف : ندارند . تصویر خوانی و کل خوانی درس آب و باران پرسیده می شود . تشکر

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام نوشتار نشانه ب غیر آخر و ب آخر تدریس شد . ب غیر آخر دستش روی خط دراز می باشد اول و وسط می آید و به بقیه نشانه ها می چسبد . ب آخر ' همیشه آخر می آید . کتاب نگارش سوال یک مدادی ص 30 انجام شد . به دوستی نشانه ب با ا که می شود با اشاره شد .
تکلیف: تکلیف : سرمشق داده شده در دفتر تلاش انجام شود . نامه مشاوره فردی و ایجاد انگیزه تحویل دانش اموز داده شد . لطفا فقط کتاب های خواسته شده را در کیف دانش اموز قرار دهید و از گذاشتن کتاب های خارج از مواردی که بنده می فرمایم خودداری کنید . کتاب کار فارسی و کتاب نگارش نزد بنده می باشد . کتاب هایی که باید همراه دانش اموز باشد را اعلام می کنم . اگر دانش اموزی کتاب کارهای علوی را سیمی نکرده است تا هفته اینده سیمی کند . کتاب ها : کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی ' دفتر تلاش ' کتاب فارسی ' همراه دانش اموز باشد . لطفا تمامی اولیا در جلسات مشاوره فردی حضوری طبق تاریخ شرکت کنند . تشکر

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: حل فعالیت های صفحه 28،29،30 توسط دانش آموزان داوطلب با کشیدن روی تخته. کارتون ریرا پخش می شود در ارتباط با فیلم از دانش آموزان سوال می شود که چه کار اشتراکی انجام دادند؟ -یک سوال مطرح می گردد، به وسایل داخل کلاس و و نیز وسایلی که هر کدام از شما دانش آموزان در کیف خود دارید دقت کنید. لیستی از آنها را بگویید. -با مطرح کردن سوال قبل و ارائه لیستی از آنها توسط دانش آموزان، توسط معلم بر رو تخته نوشته می شود. -هر کدام از این وسایل چه کاربردی دارد و برای بر طرف کردن کدام نیاز ما می باشد؟ -کدام یک از این وسایل را می توان مشترک استفاده نمود؟ -با بیان این مطالب نیاز مشترک و نیز استفاده مشارکتی برای دانش آموزان شرح داده می شود؟ -تمرین کلاسی به کمک دانش آموزان حل می گردد -نتایج استفاده مشارکتی برای ما چیست؟ جلوگیری از هزینه اضافی این مورد با مثال هایی توسط دانش آموزان توضیح داده می شود.
تکلیف: انجام تکلیف بارگذاری شده یا به کلاس بیاورند و یا اینکه در پرتال بارگذاری شود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ بادی پرکاشن انجام شد جهت ایجاد جلوگیری از گرفتگی عضلات و گرم کردن بدن بازی نشسته بادی پرکاشن جهت ایجاد هماهنگی بدن با موزیک بازی ایستاده دویدنی بادی پرکاشن جهت ایجاد نشاط بیشتر و حرکت بدن همراه ریتم
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث انتقال و مقدمات تفریق وکشیدن چوب خط با دو رنگ همراه انتقال مرور و تمرین و تکرار شد . کتاب کار ص 33 و 39 در کلاس حل شد .
تکلیف: تکلیف : ندارند . کتاب کار ریاضی نزد بنده در کلاس می باشد.

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام درس 3 سالم باش شاداب باش از علوم تدریس شد . نمونه سوالات علوم درس 3 تمرین و تکرار شد . به حیاط رفتیم و کلاس بدون دیوار داشتیم . به صورت گروهی ورزش کردیم . موضوعات : رعایت بهداشت فردی. رعایت بهداشت عمومی . خوردن غذاهای سالم . مراجعه به پزشک و استرس نداشتن . رعایت ایمنی برای سلامتی . خواب و استراحت به موقع . اشنایی با سازمان ها . کتاب کار تا ص 30 در کلاس حل و انجام شد .
تکلیف: تکلیف : ص 31 تا ص 38 کتاب کار علوم علوی در منزل انجام شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام درس 1 ( آب ) مرور و تمرین شد . صدای اول و صدای اخر تصوریک ها پیدا شد . و متن درس 1 کل خوانی شد . تکالیف سرمشق ها چک شد . بسیار عالی و مرتب بود ممنون از همکاری خوب شما
تکلیف: تکلیف : کتاب کار فارسی علوی ص 42 و 43 حل و انجام شود . کتاب کار ریاضی علوی و کتاب نگارش و دفتر تلاش در کلاس نزد بنده می باشد . کتاب ها : کتاب فارسی و کتاب ریاضی و کتاب کار فارسی علوی همراه دانش اموز باشد . تشکر

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با وسایل نقلیه آشنا شدند و هواپیما و هلی کوپتر را یاد گرفتند و نقاشی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. در صورتی که به مدرسه تحویل دادند نیاز به تهیه مجدد نیست. توجه لطفا برای دو جلسه بعد هر دانش آموز یک عدد لوله دستمال کاغذی همراه خود بیاورد. ممنونم

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر خدمت اولیای گرامی فردا در جلسه فرزند پروری منتظر حضور گرمتان هستم

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با مبانی ویندوز
تکلیف: به پدر و مادر خود درباره سخت افزار و نرم افزار توضیح دهید

بازی دبستانی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام بازی ذوب شو یخ شو ! به حیاط رفتیم و به صورت گروهی دانش اموزان دست همو گرفتن و موزیک پخش شد ذوب شدن و وقتی موزیک قطع شد یخ شدن . و همین بازی رو به صورت قطاری انجام دادیم. هدف از این بازی : تقویت روحیه ی کار تیمی . هماهنگی ادراک شنیداری و حرکتی . تقویت روحیه ی شاد و رفع خستگی .
تکلیف: تکلیف : ندارند

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام دانش اموزان را با مفهوم اولیه تفریق آشنا کردیم . آشنایی با مفهوم تفریق با استفاده از انگشتان دست . نمایش حاصل تفریق با استفاده از چوب خط . رابطه بین شکل های یک الگو پیدا شد . ص 31 و 32 و 33 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد . ص 36 کتاب کار علوی ریاضی در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف : ص 37 و 38 کتاب کار ریاضی در منزل انجام شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام با توجه به تدریس نشانه آ به حیاط رفتیم و به صورت گروهی مسابقه هیجان انگیز آب داشتیم . و نشانه آ را در کلاس با اسباب بازی های آبی ایجاد انگیزه کردیم .
تکلیف: تکلیف : ندارند ' فقط متن درس 1 را کل خوانی کنند .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام کتاب نگارش ص 27 در کلاس انجام شد . کتاب کار فارسی علوی تا پایان نگاره ها یعنی تا ص 41 تکمیل شد . ص 41 کتاب کار فارسی علوی در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف: دانش آموزان 4 خط آ اول تمیز و مرتب در دفتر تلاش بنویسند اولیا به صورت اختیاری می تواند برای دانش اموز پایین دفتر تلاش ایجاد انگیزه نشانه آ را بکشد یا دانش اموزان جهت ایجاد انگیزه در دفتر تلاش نقاشی با آ اول یا ا غیر اول بکشد . لطفا کتاب ها به درستی همراه دانش اموز باشد . کتاب نگارش و کتاب کار فارسی علوی در مدرسه نزد بنده می باشد . کتاب ها :کتاب علوم و کتاب کار علوم علوی و دفتر تلاش و کتاب کار ریاضی همراه دانش اموز باشد .اگر دانش اموزی امروز کتاب نگارش و کتاب کار فارسی همراهش نبوده لطفا همراه دانش اموز باشد . تشکر

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور جلسات تدریس شده و ارزیابی عملکرد دانش آموزان.
تکلیف: دانش آموزان این جلسه تکلیفی ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: