فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: مسئله کلامی تفریق تدریس شد . مباحث قبلی ریاضی مرور شد . ایستگاه تفکر داشتیم دانش اموزان چند مسئله به تنهایی حل کردند . کتاب ریاضی صفحه 133 حل شد . کتاب کار ریاضی صفحه 137 حل شد . با ابزار محور مرور شد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: روان خوانی متن کتاب کار فارسی علوی درس (خوا صفحه 201 ' تشدیدصفحه 207 ) پرسیده و مرور شد . کلمات تشدید دار و جمله سازی و ادامه دادن جملات ناقص تمرین شد و نمونه سوال در دفتر تلاش حل شد .
تکلیف: 1) یک صفحه املا به صورت جمله از متن درس در بازار ' میهن ما ' قرآن نوشته شود. 2) متن درس قران ' میهن ما ' در بازار روان خوانی شود . 3 ) سوالات زیر در دفتر تلاش نوشته شود و توسط دانش اموز پاسخ داده شود . 1) نام دیگر مغازه ؟ 2) دیوار ها را می سازد؟ 3) خانه ی خدا ؟ 4) کسی که نقاشی می کند ؟ 5) از جایی که کیک می خریم ؟ کتاب ها : کتاب نگارش ' کتاب فارسی ' کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد.

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا تشخیصی ( خوا/ خا ) گفته شد . لطفا هر روز کلمات اُ استثنا و خوا استثنا با پسران گلم کار شود تا کامل تثبیت شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی فردی هماهنگی گروهی هماهنگی چشم و پا هماهنگی چشم و دست تقویت حس دهلیزی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز تم 19 درس ریاضی با موضوع نانوایی و آداب و قوانین رفتن به این مکان آغاز شد و کتاب ریاضی با موضوع شمارش و جمع و تفریق دسته های 10 تایی و شمارش 10تا 10 تا آغاز کردیم دانش اموز باید بتواند از عدد 10 تا 90 بخواند و بنویسد . فرایند حل مسئله کلامی جمع تدریس شد . مقایسه اعداد بعد جمع و تفریق تدریس شد . صفحه 128 تا 131 ریاضی حل شد . کتاب کار ریاضی علوی صفحه 134 و 135 و 136 و سوال 8 صفحه 138 حل شد . کار در کلاس شمارش 5 تایی و 10 تایی نوشته شد . عبارت ریاضی جمع و تفریق حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: 1) صفحه 132 کتاب ریاضی در منزل تکمیل شود . 2) صفحه 138 سوال 9 حل شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه تشدید مرور شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه 207 روان خوانی شد و صفحه206 و 208 حل شد .
تکلیف: 1) متن صفحه 201 روان خوانی شود . 2) املا تا نشانه خوا تمرین و تکرار شود فردا املا تا نشانه خوا به صورت کلمه ای و تشخیصی خا خوا خواهیم داشت . دفتر املا علوی در صورت دلخواه ایجاد انگیزه مربوطه داشته باشد . کتاب ها :کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی و دفتر تلاش و دفتر املا همراه دانش اموزان باشد .

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با کشیدن انواع گل آشنا شدند و آنها را با کوه و درخت و حیوان ترکیب کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی و حتما حتما یک عدد قلمو هر سایز و شماره ای که دارند، برای رنگ کردن سفال همراه خود بیاورند. ممنونم

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد آداب تلفن صحبت کردن آموزش داشتیم

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی شمارش و جمع دسته های 10 تایی و شمارش 10تا 10 تا آغاز کردیم دانش اموز باید بتواند از عدد 10 تا 90 بخواند و بنویسد و درک درست از تعداد هر کدام داشته باشد . عدد نویسی و حروف نویسی تا 20 در دفتر تلاش شد . مقدمات شمارش 10 تایی و جمع چند تایی انجام شد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز درس 16 در بازار علامت ( تشدید) همراه با قصه و اشنایی با مشاغل تدریس شد و متن درس روانخوانی شد . -سوالات درک مطلب متن درس در بازار کار شد . درس میهمن ما تدریس شد . کلیدواژه های درس در بازار و میهن ما مشخص شد . ببین و بگو تدریس شد . تشدید یک علامت است . - در خواندن تشدید باید دقت کنیم تا نشانه ای که تشدید روی ان قرار گرفته است را با تاکید و به صورت محکم و با شدت بخوانیم.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جهت انگیزه نشانه تشدید تولد داشتیم و سپس کتاب نگارش صفحه 103 و 104 و 105 حل شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه 203 و 204 حل شد .
تکلیف: 1) کلمات زیر را در متن درس پیدا کنید سپس از جمله ای که ان کلمه را دارد رونویسی شود . کلمات : نجار: قنادی: تشکر: کفاشی : 2)کتاب کار فارسی علوی صفحه 205 حل شود. 3) متن درس در بازار و میهن ما و قران روان خوانی شود . سوالات درک مطلب متن درس پرسش و پاسخ شود . 4) اگر دانش اموزی رو نویسی کتاب نگارش را در کلاس کامل نکرده است کامل کند . کتاب ها : کتاب ریاضی . کتاب کار فارسی علوی / دفتر تلاش . کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموز باشد .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس شانزدهم (بسته بندی) تدریس شد. راجب درس بسته بندی و مزایای آن صحبت شد. پاورپوینت بسته بندی ارائه شد و در رابطه با آن با بچه ها صحبت شد. انیمیشن بسته بندی غیر قابل نفوذ گذاشته شد. انیمیشن طنز بسته بندی دیرین دیرین گذاشته شد. کتاب بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است تکلیف درس شانزدهم صفحه 124 را انجام دهند.

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس در اطراف ما هوا وجود دارد تدریس شد . با بادبزن بازی کردیم . و ازمایش شمع و هوا انجام شد . صفحه 100 تا 103 کتاب کار علوم علوی حل شد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بیدپا با باموضوع بهترین جای دنیابا هدف توسعه سواد خوانداری . تقویت حافظه و درک مطلب خوانده شد .
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 22 را انجام شود . ارمغان های قبلی قسمت علوم تکمیل شود . شنبه همراه دانش اموز باشد. 2)روانخوانی تکرار و تمرین شود. 3)املا تا نشانه ی خوا استثنا گفته شود. کتاب ها: کتاب کار فارسی علوی . کتاب فارسی / کتاب نگارش / دفتر تلاش / همراه دانش اموز باشد .

قرآن اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: قران قسمت یاد اوری تدریس شد . سوره ها و پیام قرانی ها مرور شد . جهت انگیزه رحل قران درست کردیم و هر دانش اموز بر روی رحل نقاشی کشیدند .

هوش و ریاضی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تقارن و حل مسئله و تجسم فضایی و الگویابی و اندازه گیری مرور شد صفحه 23 تا 32 حل شد .

بازی دبستانی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بازی دبستانی جوی پر اب با هدف توان عضلانی و قدرت عضلانی و دقت و تمرکز انجام شد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس قرآن بخش روان خوانی کتاب فارسی صفحه 78 تدریس شد .
تکلیف: 1) لطفا متن کتاب فارسی صفحه 78 با دقت خوانده شود و سوالات درک مطلبی به صورت شفاهی کار شود . 2)املا از متن قران صفحه 78 فارسی نوشته شود. 3)متن صفحه 201 کتاب کار فارسی علوی بخش بخش روان خوانی شود . 4)با کلمات : خواهر: می خواستم : خواندن: می خواهم : خواهش: جمله سازی شود. کتاب ها: کتاب ریاضی و هوش ' کتاب کار علوم علوی ' کتاب فارسی ' دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز صفحات (99،100،101) دوره ای کتاب نگارش با هدف تکرار و تمرین انجام شد. کتاب کار فارسی علوی نشانه خوا تکمیل شد . صفحه 201 روان خوانی و رو نویسی شد . صفحه 202 درک مطلب حل شد .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا تا نشانه ژ گفته شد تلاش پسران گلم عالی بود .

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام، امروز ما ضمن حل تمرینات ،آموزش دفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی را کار کردیم. در واقع ما میدخواهیم عزیزانمان با طرح این درسها بتوانند نقاط ضعف و قوت حرکت‌ها را شناخته و راههای حمله به آنها را شناسایی نمایند درس امروز را ما با دو رویکرد به عزیزانمان نشان دادیم تا بچه ها بدانند که در مواقع مختلف چگونه باید واکنش نشان دهند. حتما عزیزانمان جزوات خود را در جلسه آینده همراه داشته باشند. من درس امروز را در زیر ارسال می کنم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: