فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ارزشیابی علوم تا پایان درس 7 انجام شد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه و با شعر تدریس شد . ایجاد انگیزه نشانه و را داشتیم . ترکیبات و کلمه سازی با نشانه( و )تکرار و تمرین شد .
تکلیف: متن صفحه 87و 99 کتاب کار فارسی علوی روان خوانی شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ترکیبات و نشانه ها و ساخت کلمه تا نشانه ( ش)دوره و مرور و رفع اشکال شد واژه سازی ( ای مستقل و -ِ ربط و معنای بین کلمات ) مرور و رفع اشکال شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه 125 و 126حل شد . کتاب نگارش صفحه 73و 74حل شد .
تکلیف: کاربرگ زیر جهت تمرین و تکرار ارسال شده است لطفا در دفتر تلاش وارد شود یا پرینت گرفته شود به دفتر چسبانده شود . توسط دانش اموزان حل شود. کتاب ها : کتاب فارسی و کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش همراه دانش اموزان باشد .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس یازدهم (کالا و خدمت) تدریس شد. انیمیشن مهندسان گذاشته شد. در رابطه با کالا و خدمت و تفاوت آن ها با بچه ها صحبت شد. کتاب بچه ها هفته آینده به صورت کامل چک میشد. معرفی کتاب: کی با من پیتزا می پزد؟ از کسانی که هفته پیش غیبت داشتند آزمون گرفته شد.
تکلیف: خواهشمند است تکالیف درس یازدهم صفحه 87 و 88 را انجام دهند. لطفا قلک ها و دستگاه عابربانک را نگه دارند تمامی دست سازه ها در جشنواره به نمایش گذاشته میشود. لطفا در صورت انجام ندادن تکلیف های قبلی آن ها را انجام دهند. کتاب صوتی کی با من پیتزا می پزد؟ گوش دهند.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: مبحث جمع و تفریق مرورشد و سپس با حل تم 14 کتاب کار ریاضی علوی صفحه 100 و 101 و 102 و 103 رفع اشکال شد .
تکلیف: اگر دانش اموزی صفحه 103 را در کلاس کامل نکرده است تکمیل کند .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: علوم به صورت شفاهی مرور و دوره شد .
تکلیف: لطفا دانش اموزان به خوبی از درس 1 تا پایان درس 7علوم را مطالعه کنند برای شنبه امادگی داشته باشند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: دانش اموزان جهت تثبیت نشانه ک کتاب خوانی کردند . کلمات بخش مشترک مجدد توضیح داده شد. ترکیبات و کلمه خوانی مرور شد . کتاب کار فارسی علوی درس 9 صفحه 119 و 120 و 121 و 122 حل شد .
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی صفحه 123 خوانده شود سپس صفحه 124 حل شود . ارمغان شماره 15 حل شود . کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب فارسی و کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلاس بدون دیوار داشتیم جهت تثبیت نشانه ک املا بادکنکی گفته شد .

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب در مورد آداب خرید کردن و صبوری در خرید صحبت کردیم.

بازی دبستانی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بازی ربودن صندلی انجام شد . هدف : تقویت حرکات پایه ' به پهلو دویدن ' سرعت عکس العمل ' همکاری تیمی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی تدریس تم 14 مرور شد . مبحث تفریق و جمع چند تایی و مقایسه ی طول اموزش داده شد . صفحه 96 و 97 کتاب ریاضی حل شد . کتاب کار ریاضی علوی صفحه 99 و صفحه 100 حل شد.
تکلیف: 1) صفحه 99 کتاب کار ریاضی علوی سوال 2 حل شود. 2) صفحه 98 کتاب ریاضی حل شود.

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: علوم درس 5 و 6 و 7 مرور و دوره شد . فردا دوره و مرور درس 1 تا 4 را انجام می دهیم .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز نشانه (ک) غیر اخر و (ک) اخر در کلاس همراه با شعر تدریس شد. درس 9 کتاب فارسی(لَک لَک) خوانده شد و توسط دانش اموزان تکرار و تمرین شد. کل خوانی متن پرسیده شد .
تکلیف: متن درس کل خوانی شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز ترکیب های نشانه (ک) و جایگاه هرکدام در کلمات تکرار و تمرین شد. و در دفتر تلاش نوشته شد . نکته:امروز به پسرهای گلم در مورد کلمه ی لک لک توضیح دادم. زمانی که یک کلمه بخش اول و بخش دوم آن شبیه به هم باشد برای زیباتر شدن کلمه جدا از هم نوشته می شود. مثال:مَزمَز،نَم نَم،نی نی ،بی بی فقط در کلمات فلفل و بلبل استثنا است. با این شیوه توضیح بچه ها در کلماتی که نشانه ای دارد دچار اشتباه نمی شوند. مثال:بینی ،سینی چون بخش اول و دوم شبیه هم نیست پس چسبیده نوشته میشود‌. 2 صفحه کتاب نگارش در کلاس حل شد.
تکلیف: ندارند . لطفا هر دانش اموز یک عدد بادکنک همراه داشته باشد . کتاب ها : فردا دانش اموزان اگر ( کتاب داستان یا کتاب می توانم بخوانم کلاس اولی یا کتابی در حد سواد خوانداری خودشان دارند )همراهشان باشد . کتاب کار فارسی علوی (بخش جدید)' کتاب کار ریاضی علوی ( بخش جدید ) ' دفتر تلاش همراه دانش اموزان باشد .

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز عزیزانمان اولین دور مسابقات داخلی خود را برگزار کردند،هدف از اینکار اولا بکار گیری آموزش‌های داده شده بچه ها در بازی بود ثانیا می خواستیم با قوانین اولیه بازی آشنا شده و هیچ نگرانی از نتیجه برد و باخت نداشته باشند. بچه ها حتما باید مطالب گفته شده را با تمرین و خطا و آزمون های مختلف تجربه کرده تا هرچه بیشتر روی بازی مسلط تر شوند. لطفا در منزل هرشب با عزیزانمان بازی کرده تا هم به عنوان یک کار منظم در منزل انجام شده و هم با تکرار و تمرین بهترین نتیجه را کسب نمایند. متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی مبحث انتقال و نوشتن جمله ریاضی و قرینه و الگویابی و سودوکو و جدول نظام مرور شد سپس کتاب کار ریاضی علوی تم 13 به جز صفحه تکمیل شد . تم 14 کتاب ریاضی تدریس شد مفهوم مقدمات تفریق اموزش داده شد . با علامت تفریق اشنا شدند . کتاب ریاضی صفحه 93 و 94 و 95 حل شد .
تکلیف: صفحه96 کتاب کار ریاضی علوی کامل شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ایجاد انگیزه نشانه اُ را داشتیم . نشانه اُ و کلمات مربوطه مرور شد .
تکلیف: ندارند . کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب فارسی و کتاب ریاضی و دفتر تلاش و کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموزان باشد .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا تا نشانه ( ی ) گفته شد . دفتر املا ها نزد بنده می باشد .

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقتتون بخیر امروز در مورد رفتارهای ناپسند مهمان صحبت کردیم
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

آزمایشگاه

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به فضای ازمایشگاه رفتیم و دانش اموزان انواع سنگ ها را لمس کردند و با تفاوت ان ها اشنا شدند .
تکلیف: درس نامه ی کتاب کار علوم علوی درس 7 و 6 و 5 مطالعه شود ( جهت تمرین و تکرار و مرور بیشتر به صورت شفاهی و داوطلبی پرسیده می شود )

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز کتاب علوم فصل 7 (خانه سنگی ما) تدریس شد. کتاب کار علوم فصل 7 کامل انجام شد. در بیشتر جاهای زمین سنگ به شکل های مختلف وجود دارد. در طبقه بندی کردن سنگ ها می توان به دو موضوع پرداخت. 1- ظاهر صاف و صیقلی 2- ارزش مادی سنگ های تزئینی و گران بها تیز و زبر سنگ های معدنی و صنعتی از سنگ ها استفاده های زیادی می شود: 1- ابزارآلات 2- زیورآلات 3- مجسمه و پیکر تراشیده 4- بناهای تاریخی 5- مصالح ساختمانی و...
تکلیف: تکلیف : پسرم امروز از مدرسه تا خانه به اطراف نگاه کن . نگاه کن در کجا ها از سنگ استفاده شده در ذهنت به خاطر بسپار. فردا همراه خود سنگ های متنوع به همراه داشته باش.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: روان خوانی پرسیده شد . ای پنهان و ی ِ میانجی و - ِ ربط و ترکیبات تمامی نشانه ها دوره و مرور و رفع اشکال شد . جهت تثبیت بهتر واژه سازی بازی حرکتی دست بزن و پا بکوب انجام شد . با حیواناتی که تا الان خواندن جمله ساختن . ایجاد انگیزه نشانه ( ی ) را داشتیم .
تکلیف: لطفا جدول دوستی و ترکیبات و کلماتی که -ِ ربط می گیرد یا یِ میانجی به خوبی مرور شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه 115 و 116 حل شد ' متن درس صفحه 117 کتاب کار فارسی علوی خوانده شد کلمات کلیدی مشخص و تاکید شد . سپس درک مطلب صفحه 118 تکمیل شد .
تکلیف: 1با حیواناتی که تا الان خواندی حداقل 4 تا را انتخاب کن و در دفتر تلاش جمله بساز. اسامی حیوانات : شیر / شتر / ببر / بز / اسب و ........ 2) متن زیر را با حداقل 2 جمله کامل کن . اِمروز در مدرسه بودم . 3) فردا املا از متن صفحه 111 در دفتر املا علوی خواهیم داشت . لطفا کلمات کلیدی به خوبی تمرین و تکرار شود . دانش اموزان کاملا بر متن مسلط باشند. کتاب ها : دفتر املا علوی ' کتاب کار ریاضی علوی (لطفا کتاب بخش جدید گذاشته شود) کتاب ریاضی همراه دانش اموزان باشد

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: دانش آموزان این جلسه نقاشی مربوط به فصل زمستان(آدم برفی،درخت) را کشیدند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: