فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاشفان

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست با سلام و احترام! تثبیت یادگیری و فعالیت صفحه 66 به صورت فایل و فیلم آموزشی در کلاس مجازی کامل شد.
تکلیف: پسرای گلم! ارمغان شماره 13 برای روز شنبه کامل شود و به همراه داشته باشید.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! تثبیت یادگیری و مرور و تکرار به صورت فایل در کلاس مجازی انجام شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! درس 11 هدیه با استفاده از فایل و فیلم آموزشی در کلاس مجازی تدریس شد و فعالیت متن در کتاب کامل شد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه آموزشی، دانش‌آموزان با مفاهیم اولیه و کاربردهای هوش مصنوعی آشنا شدند. کلاس با معرفی هوش مصنوعی آغاز شد و سپس به بررسی نمونه‌های ساده و جذاب از عملکرد هوش مصنوعی در زندگی روزمره پرداختیم. آشنایی با مفهوم هوش مصنوعی و اینکه چگونه ماشین‌ها می‌توانند مانند انسان یاد بگیرند و تصمیم‌گیری کنند. مثال‌هایی از کاربردهای روزمره استفاده هوش مصنوعی در تلفن همراه، بازی‌ها و جستجوهای اینترنتی به عنوان تمرین عملی دانش‌آموزان با فعالیت‌های تعاملی در مطالب ارائه شده، تجربه‌ای مستقیم از کار با ابزارهای هوش مصنوعی داشتند. بچه‌ها با اشتیاق فراوان پرسش‌های خود را مطرح کردند و علاقه‌مندی زیادی نسبت به ادامه یادگیری در این حوزه نشان دادند. این جلسه نه تنها فرصتی برای یادگیری فناوری‌های نوین بود، بلکه باعث شد دانش‌آموزان با نگاهی خلاقانه و آینده‌نگر به دنیای علم و فناوری بنگرند.

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست با سلام و احترام! تثبیت یادگیری و فعالیت صفحه 65 به صورت فایل و فیلم آموزشی در کلاس مجازی کامل شد.
تکلیف: پسرای گلم! لطفاً ضرب 2 و3و4 در منزل کار شود.

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! توانایی دسته‌بندی منابع نور طبیعی و مصنوعی،شناخت مسیر نور در مسیر مستقیم،آشنایی با عوامل لازم برای دیدن اجسام به صورت فایل و فیلم آموزشی در کلاس مجازی تدریس شد و فعالیت صفحه 65 و 66 کامل شد. در زمان کتاب کار علوم تثبیت یادگیری و مرور و تکرار به صورت فایل در کلاس مجازی انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با اتیکت مهمانی در کلاس صحبت شد .

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست با سلام و احترام! تنوع دسته‌بندی،آشنایی با ضرب و نماد و اجزای آن،نوشتن ضرب برای اشکال و دسته‌ها در کلاس تدریس شد و فعالیت صفحه 64 در کتاب کامل شد.
تکلیف: پسرای گلم! کتاب کار فارسی صفحات 38 و 45 و 54 پرسیده می‌شود. لطفاً در منزل کار شود. اولیای گرامی! کتاب کار فارسی به دانش آموزان تحویل داده شد و فردا به همراه داشته باشید.

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! شناخت انواع منابع نور،شناخت کاربرد منبع نور،شناخت تفاوت‌ها و شباهت‌های منابع نور طبیعی و مصنوعی در کلاس تدریس شد و فعالیت صفحات 62 و 63 و 64 در کتاب کامل شد.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! تثبیت یادگیری و مرور و تکرار در کلاس انجام شد.

هنر سوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: با سلام .... طراحی دیتیل ماندگار یلدا .... آموزش کتاب و میز سه بعدی و انار برش خورده .‌....

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 11 داده شد و در رابطه با درک احساسات دیگران صحبت شد .

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست سلام و احترام! جشن یلدا برگزار شد. در زمان کتاب کار ریاضی ضرب 2 و 3 و 4 از تک تک دانش آموزان پرسیده و بازخورد داده شد.
تکلیف: پسرای گلم! شب یلداتون مبارک!

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! جشن یلدا برگزار شد.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! موضوع بند نویسی توسط تک تک دانش آموزان نوشته و بازخورد داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست سلام و احترام! تبدیل مسئله به شکل و نوشتن عبارت با یک شکل،تبدیل عبارت فارسی به نماد ریاضی در کلاس تدریس شد و فعالیت صفحه 62 و 63 کامل شد. ضرب 4 به صورت شعر و دست ورزی در کلاس تدریس شد.
تکلیف: پسرای گلم! کاربرگ ضرب 4به صورت کپی تحویل داده شد و برای فردا به همراه داشته باشید. ضرب 2 و 3 و 4 برای فردا پرسیده می‌شود.لطفاً در منزل کار شود.

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! فعالیت صفحات 62 و 63 و 64 در کتاب کامل و بازخورد داده شد.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! نگارش فعالیت صفحه 51 و 52 در کلاس کامل و بازخورد داده شد.

قرآن سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! جلسه 15 و 16 و 17 با استفاده از فایل صوتی و تصویری تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس یازدهم تدریس شد و فعالیت کلاسی با مشارکت خوب دانش‌آموزان عزیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مرتبط با درس در کلاس پخش شد. با سپاس.
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود با سپاس.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه نحوه وارد کردن چارت در پاورپوینت تدریس شد و یک نمونه چارت سه ماهه اول امسال برای دروس دانش آموزان (ریاضی، فارسی، سواد مالی، علوم، هدیه، مطالعات اجتماعی و ..) طراحی شد.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: ناخن جویدن در کودکان: دلایل و راهکارهای عملی چرا کودکان ناخن می‌جوند؟ ناخن جویدن (اونیکوفاژی) یکی از شایع‌ترین عادات رفتاری در کودکان است که معمولاً از 4-5 سالگی شروع شده و ممکن است تا نوجوانی ادامه یابد: علل احتمالی: استرس و اضطراب (مشاجرات خانوادگی، فشار تحصیلی، تغییرات زندگی) تقلید از دیگران خستگی یا بی‌حوصلگی نیاز به تخلیه تنش‌های درونی راهکارهای کاربردی برای والدین 1. برخورد آرام و غیرمستقیم هرگز کودک را به خاطر ناخن جویدن سرزنش یا تحقیر نکنید توجه منفی می‌تواند رفتار را تشدید کند 2. کاهش استرس محیط خانه را آرام نگه دارید زمان‌های استرس‌زا را شناسایی و مدیریت کنید تکنیک‌های آرام‌سازی مثل تنفس عمیق را آموزش دهید 3. جایگزین‌سازی یک شیء جایگزین مثل توپ استرس ( فیجت ) یا اسباب‌بازی فشاری در اختیارش بگذارید و در هنگام تماشای تلویزیون یا مواقع بی‌حوصلگی، به او بدهید تا دستهایش مشغول شود . 4. مشغول نگه‌داشتن دست‌ها فعالیت‌های هنری با استفاده از دست‌ها (خمیربازی، نقاشی، ساختن سازی) بازی با اسباب‌بازی‌هایی که نیاز به دست‌کاری دارند 5. تشویق و پاداش سیستم پاداش برای روزهایی که ناخن نمی‌جود ایجاد کنید پیشرفت را تحسین کنید (حتی اگر کوچک باشد) 6. مراقبت از ناخن‌ها ناخن‌های کودک را کوتاه نگه دارید برای دختران لاک زدن (حتی بی‌رنگ) ممکن است کمک‌کننده باشد چه زمانی نگران باشیم؟ اگر ناخن جویدن: منجر به خونریزی یا عفونت شود همراه با سایر علائم اضطراب باشد باعث انزوا یا اجتناب از فعالیت‌ها شود پس از مدتی استفاده از راهکارها بهبود نیابد یادآوری مهم: در بیشتر موارد، ناخن جویدن با افزایش سن و رشد مهارت‌های مقابله‌ای کاهش می‌یابد. صبر و درک والدین کلید اصلی کمک به کودک است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: