فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاشفان

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست با سلام و احترام! تثبیت یادگیری،مرور و تکرار به صورت فایل در کلاس مجازی برگزار شد. مسابقه آقای ریاضی شماره 5 به صورت فایل در کلاس مجازی برگزار شد.
تکلیف: پسرای گلم! برای روز شنبه ارمغان شماره 10 کامل شود و به همراه داشته باشید. نمونه سوالات ریاضی در پرتال بارگذاری شد.

نگارش سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! فعالیت صفحه 38 و 39 به صورت فایل در کلاس مجازی کامل شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! درس 9 هدیه با استفاده از فیلم آموزشی و فایل در کلاس مجازی تدریس شد و فعالیت متن کامل شد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه از سربرگ insert وارد کردن تصویر و پاک کردن پس زمینه و همچنین وارد کردن باکس متن و wordart و همچنین ویرایش هایی مثل تغییر اندازه و نوع قلم و تغییر رنگ متن آموزش داده شد. همچنین چند دقیقه در مورد هوش مصنوعی و نحوه تشخیص آن آموزش داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست با سلام و احترام! تثبیت یادگیری و فعالیت صفحه 48 به صورت فایل در کلاس مجازی کامل شد.
تکلیف: پسرای گلم! کاربرگ ریاضی در پرتال بارگذاری شد. لطفاً تا فردا در پرتال ارسال کنید.

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! توانایی تعیین مقدار آب‌های شیرین کره زمین و درک کمبود آب آشامیدنی به صورت فایل و کلیپ آموزشی در کلاس مجازی تدریس شد.و فعالیت صفحه 50 و 51 در کلاس مجازی کامل شد. در تایم کتاب کار علوم فعالیت صفحه 53 و 54 به صورت فایل در کلاس مجازی کامل شد.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با شناخت احساسات خود و دیگران توضیح داده شد ( درس 8) . دانش آموزان گرامی ، لطفا تکالیف این درس را انجام دهید ، سپاسگزارم .

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست سلام و احترام! تثبیت یادگیری و فعالیت صفحه 47 در کتاب کامل شد. در تایم کتاب کار ریاضی فعالیت صفحات 61 و 62 و 63 در کتاب کامل و بازخورد داده شد. ضرب 2 با استفاده از شعر و دست ورزی تدریس شد.
تکلیف: پسرای گلم! برای روز سه‌شنبه اجتماعی درس 6 و 7 و 8 پرسیده می‌شود. لطفاً در منزل کار شود.

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! شناخت تاثیر رطوبت هوا بر بارندگی،شناخت تفاوت‌های آب آشامیدنی و غیر آشامیدنی تدریس شد و فعالیت صفحه 48 و 49 در کتاب کامل شد.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! موضوع بند نویسی توسط تک تک دانش آموزان خوانده و بازخورد داده شد.

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا بازی درون کلاسی انجام شد .نقاط قوت و ضعف آموزش داده شد

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست سلام و احترام! نوشتن نماد کسری برای شکل‌های پیوسته،آشنایی با صورت و مخرج در نماد کسر تدریس شد و فعالیت صفحه 46 کامل شد.
تکلیف: پسرای گلم! موضوع بند نویسی درخت گفت:کاش می‌توانستم از اینجا بروم،جایی که......... در دفتر بندنویسی بنویسید. لطفاً دفتر بندنویسی فراموش نشود.

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! در تایم کتاب کار علوم متن درس صفحه 47 و 48 در کلاس توضیح داده شد و فعالیت صفحه 51 و 52 در کتاب کامل و بازخورد داده شد.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! انتخاب موضوع بند نویسی با توجه به درک تصویر و حفظ شعر مثل باران در کلاس تدریس شد.

قرآن سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! جلسه نهم و دهم با استفاده از فایل صوتی و تصویری تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی، به اطلاع می‌رساند درس هفتم امروز تدریس شد. همچنین کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس قرار داده شده است. فعالیت‌های کلاسی نیز مطابق برنامه انجام گردید. با سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا تکالیف مربوط درس هفتم انجام شود با سپاس از همراهیتون.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه صفحات 45 تا 50 به غیر از صفحه 46 کتاب تدریس شد و دانش آموزان در کلاس آموزش های داده شده را روی متن انجام دادند.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: