فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاشفان

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست با سلام و احترام! ارزشیابی مداد رنگی یک( تیمز )در کلاس برگزار شد. در تایم کتاب کار ریاضی اردوی باغ کتاب برگزار شد.
تکلیف: پسرای گلم! برای روز شنبه ارمغان شماره 11 کامل شود و به همراه داشته باشید.

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! اردوی باغ کتاب برگزار شد.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! ارزشیابی مدادرنگی یک (تیمز) در کلاس برگزار شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! تثبیت یادگیری و فعالیت صفحه 65 در کتاب کامل شد.

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام... کلاس زیبانویسی به دلیل برگزاری آزمون ، برگزار نشد.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم ازاوست با سلام و احترام! ارزشیابی مداد رنگی یک ( پرلز) در کلاس برگزار شد. در تایم کتاب کار فارسی فعالیت صفحات 51 و 52 و 54 در کتاب کامل شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! ارزشیابی مداد رنگی یک (پرلز) درکلاس برگزار شد.

ورزش سوم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: نرمش اجرای آزمون لی لی تعادلی و بازی فوتبال

هوش و ریاضی

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! فعالیت صفحات 26 و 27 و 28 در کتاب کامل شد. ضرب 2 و 3 پرسیده شد و بازخورد داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با بهداشت ظرف غذا توضیح داده شد .

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست با سلام و احترام! مقایسه کسرها با شکل در کلاس تدریس شد و فعالیت صفحه 55 در کتاب کامل شد. ضرب 3 با شعر و دست ورزی تدریس شد.
تکلیف: پسرای گلم! کاربرگ ضرب 3 در پرتال بارگذاری شدو برای فردا به همراه داشته باشید. ضرب 2و3 پرسیده می‌شود. لطفاً در منزل کار شود.

علوم سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! شناخت انواع خاک،توانایی تشخیص ذرات ریز و درشت هر نوع خاک در کلاس تدریس شد و فعالیت صفحه 54 و 55 در کتاب کامل شد.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! آشنایی با متون پند آموز،تقویت نوع دوستی و تقویت مهارت بند نویسی و قسمت بخوان و بیندیش در کلاس تدریس شد و ایستگاه اندیشه در کتاب کامل شد.

املا سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! تثبیت یادگیری و مرور و تکرار در کلاس انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 9 داده شد و در رابطه با کمک کردن به دیگران توضیح داده شد.

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... آموزش حرف ک و گ .... سپس آموزش ک و گ چسبیده ...درآخر انجام تمارین صفحه 11 و 12 کتاب خوشنویسی

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم ازاوست با سلام و احترام! آشنایی با مفهوم زاویه ،وانواع آن و مقایسه زاویه‌ها ، آشنایی با گونیا و استفاده از آن،به صورت فایل و فیلم آموزشی در کلاس مجازی تدریس شد و فعالیت صفحه 54 کامل شد.
تکلیف: پسرای گلم! کاربرگ ریاضی در پرتال بارگذاری شد. لطفاً تا فردا در پرتال ارسال شود.

نگارش سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! فعالیت صفحه 45 و 46 به صورت فایل در کلاس مجازی کامل شد و شعر حفظی مثل باران در کلاس مجازی پرسیده شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! درس 10 اجتماعی به صورت فایل و فیلم آموزشی در کلاس مجازی تدریس شد و فعالیت متن کامل شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام درس نهم امروز تدریس شد و فعالیت کلاسی نیز با همکاری و همراهی بچه‌های گلم انجام گرفت. کلیپ مربوط به درس هم در کلاس بارگذاری شد. از همراهی و محبت همیشگی شما سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس نهم انجام شود سپاس.

ریاضی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست با سلام و احترام! تثبیت یادگیری و فعالیت صفحه 53 به صورت فایل و فیلم آموزشی در کلاس مجازی کامل شد. در تایم کتاب کار ریاضی فعالیت صفحه 72 و 73 به صورت فایل در کلاس مجازی کامل شد.
تکلیف: پسرای گلم! برای فردا در کلاس مجازی شعر حفظی مثل باران پرسیده می‌شود. لطفاً در منزل کار شود.

فارسی سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! موضوع بند نویسی توسط تک تک دانش آموزان در کلاس مجازی خوانده و بازخورد داده شد.

نگارش سوم

مدرس: بیجانلو، گوهر
فعالیت: با سلام و احترام! فعالیت صفحه 43 و 44 به صورت فایل در کلاس مجازی کامل شد.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: