فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 1

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. اولیای عزیزم میلاد با سعادت حضرت فاطمه ع و روز مادر رو خدمت تک تک شما عزیزان تبریک عرض میکنم امیدوارم همیشه سلامت باشید 0
تکلیف: تکلیف انجام پیک آدینه شماره 12 .

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... کلاس زیبانویسی به دلیل اردو تشکیل نشد ....

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: برگزاری آزمون

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. ریاضی :انجام دست ورزی ریاضی کار با سکه آموزشی پای تخته و ساخت اعداد سه رقمی و بردن در جدول ارزش مکانی و نوشتن عدد و حروف.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: علوم : حل کتاب کار علوم و تدریس درس علوم پیام رمز را پیدا کن 2

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: برگزاری آزمون مداد رنگی ( پرلز)
تکلیف: تکالیف: از 100 تا 110 به عدد و حروف نوشته شود و در جدول ارزش مکانی گذاشته شود. همراه با شکل سکه. سه خط املا نوشته شود. روانخوانی تمرین شود. دانش آموزان لطفاً فردا سکه آموزشی به همراه بیاورد (یا به صورت کپی و یا آماده از لوازم التحریر تهیه شود) پسرای خوبم لطفا تا روز شنبه یک عکس رنگی همراه با مامان و بابا در ابعاد 18×13 همراه خود به مدرسه بیاورند و تحویل آموزگار بدهند ممنون. دانش آموزان عزیز لطفا هر روز کتاب فارسی و ریاضی و نگارش همراه داشته باشند.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: هدیه : تدریس درس ششم کامل شد.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 9 داده شد ( استفاده از روش 1،2،3،4 برای مدیریت استرس ) . دانش آموزان عزیزی که کتاب مهارت زندگی نداشتند لطفا تمرین صفحه 40 و 41 را در منزل انجام دهند ، سپاسگزارم .

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت اولیای عزیز. ریاضی : تدریس تا پایان صفحه 59 انجام شد‌. معرفی سکه و مرور اعداد سه رقمی انجام شد.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: علوم : در این بخش دانش آموزان به آزمایشگاه رفته و آزمایش روز و شب و دماسنج را انجام دادند.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: انجام کتاب نگارش درس از همه مهربان تر کامل شد.
تکلیف: تکلیف : انجام کتاب کار ریاضی 76 و 77 و 78 انجام و کامل شود.

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... آموزش حروف ب و د چسبیده (بد...تد...پد) سپس انجام تمارین صفحه 12 و 13 کتاب خوشنویسی

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه به مناسبت روز مادر به پسرهای عزیزم آموزش داده شد چطور با هوش مصنوعی copilot کارت پستال تبریک روز مادر طراحی کنند.
تکلیف: لطفا در منزل پسرهای نازنینم این کار را انجام دهند و فایل آماده شده را برای بنده ارسال کنند.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: ریاضی : در این بخش تکرار و مرور درس ساعت انجام شد و دانش آموزان عزیز با مفهموم گذشته ومانده بیشتر آشنا شدند و تکرار انجام شد .

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت اولیای عزیزم وگل پسرای تلاشگرم فارسی : در این بخش کتاب نگارش درس از همه مهربانتر صفحات 54 و 55 و 56 انجام شد. پسرای من قسمت بالای نگارش رو حتما کامل کنید.
تکلیف: تکلیف : پسرای گلم قسمت بالای کتاب نگارش صفحات 54 و 55 و 56 انجام شود. املا سه خط نوشته شود . از امشب ساعت انجام تکالیف و پایان تکالیف خودت رو پایین دفتر مشق حتما بنویس پسرم.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: هدیه های آسمانی درس 6 تدریس شد و راجع به حضرت ابراهیم و خانه خدا بحث و گفتگو شد‌.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: مرور مبحث 100 و انجام کتاب ریاضی مرور کتاب کار ریاضی مبحث تقارن. انجام گرفت.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. فارسی تدریس شعر مثل رنگین کمان انجام شد. دانش آموزان روانخوانی از درس را انجام دادند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 83/84/85 حل شود. 3خط دیکته نوشته شود. روانخوانی تمرین شود.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی درس نهم با مشارکت بسیار خوب پسرهای عزیزم در کلاس تدریس شد و فعالیت کلاسی نیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مربوط به درس در کلاس بارگذاری گردید. از همراهی و همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس نهم انجام شود باسپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: