فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 1

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی: درس دوستان ما تدریس شد راجع به مشاغل مختلف گفتگو شد.
تکلیف: انجام ارمغان هفته شماره 9 .

املا دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: املای کلاسی در کتاب املای علوی انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام..... آموزش حرف د و مرور حرف ر ...سپس انجام تمارین صفحات 11 و 12 کتاب کار

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: اهداف بازی چرخشی: 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: ریاضی : کتاب ریاضی تدریس شد مرور فصل جمع و تفریق فرآیندی.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. فارسی روانخوانی انجام شد. ادامه کتاب نگارش کامل شد.
تکلیف: کاربرگ ریاضی انجام شود. کتاب کار فارسی صفحه 52 و 53 حل شود. فردا املای کلاسی گرفته می شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: هدیه های آسمانی : تدریس درس چهارم مهربان تر از مادر انجام شد.

متن ادبی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: داستان گنجینه قسمت چهارم خوانده و پاسخ داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با مدیریت خشم از طریق تنفس شکمی در کلاس صحبت شد . لطفا تمرین صفحه 33 انجام شود و هفته آینده کتاب حتما به کلاس آورده شود.

هوش و ریاضی

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: کتاب چهار هوش صفحه 22 و 23 کامل شد.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام خدمتتون. ریاضی: تدریس تا صفحه 33 انجام شد. مرور بر جمع و تفریق فرآیندی.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: برگزاری کلاس شاد بدون دیوار. هوای پاک و هوای آلوده همراه با بازی و نمایش در حیاط انجام گرفت.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: تکلیف : کتاب کار فارسی صفحه 50 و 51 کتاب کار ریاضی صفحه 42 و 43 انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فعالیت: انجام کتاب نگارش ادامه درس چوپان درست کار انجام شد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه تغییر رنگ متن تدریس شده و شعر احوال پرسی با کلیه علائم نگارشی تایپ شده.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی: روانخوانی انجام شد. مخالف و هم معنی درس کوشا و نوشا انجام شد.
تکلیف: تکلیف: انجام کتاب کار صفحه 44 تا 46 انجام شود. سه خط املا از درس کوشا و نوشا نوشته شود. روانخوانی تمرین شود.

قرآن دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. قرآن صفحات 17 و 18 تدریس شد.

ورزش دوم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن پویا توضیح روش صحیح و اصلاح راه رفتن بازی فوتبال

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا آموزش بازی صحیح و انجام بازی درون کلاسی در کلاس انجام شد

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت فضای عمومی سینما توضیح داده شد ( با صدای بلند حرف نزنیم ، خوراکی های صدادار نخوریم ..).

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: ریاضی: تدریس ادامه مبحث جمع و تفریق فرآیندی انجام شد.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: علوم : تدریس فصل چهارم . ( زندگی ما و گردش زمین ) تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی: در این بخش درس ششم فارسی ( کوشا و نوشا ) تدریس شد. کلمات با ارزش املایی گفته شد و توسط پسرای عزیز خط کشیده شد. روانخوانی درس انجام شد.
تکلیف: تکلیف :از صفحه اول درس کوشا و نوشا رونویسی شود. سه خط املا نوشته شود. روانخوانی تمرین شود. پسرای عزیزم لطفا برای فردا نفری یک ماشین اسباب بازی کوچک اندازه کف دست و یا کوچکتر همراه خود بیاورید ( لطفا اسم زیر ماشین نوشته شود) ممنون. پسر عزیزم برای فردا یک باد نما و یک فرفره بساز و نام خود را روی آن بنویس.

قرآن دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون سنجش مداد قرمز( ریاضی) برگزار شد.

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام.. آموزش ساخت اوریگامی ماهی ...سپس ساخت ارویگامی توسط دانش آموزان

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب! امروز تکالیف بچه‌های نازنینم بررسی شد، کلیپ مربوط به درس گذاشته شد و بازی مرتبط با درس نیز در کلاس اجرا گردید. همچنان یک مرور کامل از شش درس گذشته انجام شد. سپاس از همراهی شما عزیزان.
پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که زمان خواب ، یکی از عوامل کلیدی رشد شناختی، هیجانی و جسمی کودکان است. کودکانی که به‌موقع می‌خوابند و خواب کافی دارند: حافظه، تمرکز و یادگیری بهتری دارند. هیجان‌هایشان را بهتر کنترل می‌کنند. مشکلات رفتاری‌شان کمتر است. بدن سالم‌تر و سیستم ایمنی قوی‌تری دارند. در آینده خواب منظم‌تری پیدا می‌کنند. در مقابل، خواب ناکافی یا دیرخوابیدن می‌تواند باعث شود: اضطراب، افسردگی و افکار منفی افزایش یابد. تمرکز و عملکرد تحصیلی کاهش پیدا کند. تحریک‌پذیری و تغییرات خلقی بیشتر شود. ریسک چاقی، دیابت و اختلال خواب بالا رود. برای سلامت مغز و روان، پیشنهاد می‌شود ، بچه‌ها قبل از ساعت 9 شب بخوابند. تحقیقات نشان داده کودکانی که دیر می‌خوابند یا الگوی خواب نامنظم دارند، در خطر مشکلات خلقی یا شخصیتی در آینده خواهند بود. اگر کودک شما مضطرب، بیش‌فعال یا بدرفتار است، اولین مداخله باید تنظیم خواب باشد. پیشنهاد می‌شود پیش از خواب، زمانی آرام و باکیفیت با کودک بگذرانید؛ کتاب‌خواندن، نوازش، یا بازی آرام به او کمک می‌کند بدن و ذهنش برای خواب آماده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: