فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 2

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: الگوهای عدد 2 ،3 ،4 ،5 ،6، 7 ،8 ،9 ،10 و 100 تمرین شد.

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام روانخوانی توسط دانش آموزان انجام شد مخالف کلمات مرور شد.
تکلیف: ارمغان شماره 14 حل شود. کاربرگ بارگذاری شده در گروه بله انجام شود.

املا دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: املا گفته شد (مرور تمام دروس)

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... آموزش کاردستی گل و گلدان .... شروع اوریگامی گل

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام مبحث ساعت و جمع و تفریق فرایندی و اعداد سه رقمی در جدول ارزش مکانی مرور شد.

علوم دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: فصل 5 و 6 علوم درس پیام رمز را پیدا کن مرور شد و توسط دانش آموزان پرسش و پاسخ انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: درس دوستان ما و از همه مهربان‌تر توسط دانش آموزان روانخوانی شد و کلمات هم معنی و مخالف در دفتر نوشته شد.
تکلیف: کاربرگ فارسی و ریاضی که در گروه بله بارگذاری شده را لطفاً انجام دهید.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه آموزشی، دانش‌آموزان با مفاهیم اولیه و کاربردهای هوش مصنوعی آشنا شدند. کلاس با معرفی هوش مصنوعی آغاز شد و سپس به بررسی نمونه‌های ساده و جذاب از عملکرد هوش مصنوعی در زندگی روزمره پرداختیم. آشنایی با مفهوم هوش مصنوعی و اینکه چگونه ماشین‌ها می‌توانند مانند انسان یاد بگیرند و تصمیم‌گیری کنند. مثال‌هایی از کاربردهای روزمره استفاده هوش مصنوعی در تلفن همراه، بازی‌ها و جستجوهای اینترنتی به عنوان تمرین عملی دانش‌آموزان با فعالیت‌های تعاملی در مطالب ارائه شده، تجربه‌ای مستقیم از کار با ابزارهای هوش مصنوعی داشتند. بچه‌ها با اشتیاق فراوان پرسش‌های خود را مطرح کردند و علاقه‌مندی زیادی نسبت به ادامه یادگیری در این حوزه نشان دادند. این جلسه نه تنها فرصتی برای یادگیری فناوری‌های نوین بود، بلکه باعث شد دانش‌آموزان با نگاهی خلاقانه و آینده‌نگر به دنیای علم و فناوری بنگرند.

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 70 کتاب ریاضی تدریس شد. تا صفحه 40 کتاب ریاضی مرور شد و دانش آموزان در کاربر تمرین کردند. تا آخر درس کوشا و نوشا در کتاب فارسی مرور شد هم خانواده‌ها و مخالف رو دانش آموزان دوره کردند و در دفتر نوشتند. فصل 3 و 4 علوم مرور شد.(زندگی ما و گردش زمین 1و2)
تکلیف: تکلیف : مخالف و هم معنی کلمات زیر را بنویس. کلمات هم معنی= داخل. چلچراغ. جمعیت. مقداری. کلمات مخالف. سالم. حرف زدن. داخل. زیر. از متن درس هنرمند کلمات 4 نقطه را پیدا کن و جمله سازی کن . از عدد 250 تا 300 به رقم و حروف پنج تا پنج تا بنویس.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه کپی و کات کردن و انتخاب قسمتی از متن در قالب تایپ درس دهم فارسی آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 10 تا آخر صفحه 27 کتاب ریاضی دوره و تمرین شد دانش آموزان کاربرگ انجام دادند. اولیای محترم لطفاً کاربرگ‌ها را ملاحظه کنید و همراه دانش آموزان فردا به مدرسه آورده شود. جشن یلدا برای دانش آموزان برگزار شد. عکاسی یلدا انجام شد.

ورزش دوم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن یلدا کلاس تشکیل نشد

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن یلدا کلاس اتیکت برگزار نشد .

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 68 کتاب ریاضی تدریس شد. 10 صفحه کتاب ریاضی مرور شد و دانش آموزان در کاربرگ تمرین کردند.

علوم دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: فصل 1 علوم مرور شد و دانش آموزان کاربرگ مربوطه را انجام دادند.

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: درس هنرمند تدریس شد و توسط دانش آموزان روانخوانی شد و بندها مشخص شدند. درس کتابخانه کلاس ما و مسجد محله ما روانخوانی شد و کلمات هم معنی در دفتر نوشته شد.
تکلیف: دو مرتبه از روی کلمات مهم درس هنرمند بنویس. با 5 تا کلمه در درس هنرمند جمله سازی انجام شود. از عدد 200 تا 250 به رقم و حروف نوشته شود.

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام..... ساخت کارت تبریک یلدا ..... سپس زیبانویسی داخل کارت ....

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: «سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس یازدهم تدریس شد و فعالیت کلاسی با مشارکت خوب دانش‌آموزان عزیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مرتبط با درس در کلاس پخش شد. با سپاس»
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود با سپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: ناخن جویدن در کودکان: دلایل و راهکارهای عملی چرا کودکان ناخن می‌جوند؟ ناخن جویدن (اونیکوفاژی) یکی از شایع‌ترین عادات رفتاری در کودکان است که معمولاً از 4-5 سالگی شروع شده و ممکن است تا نوجوانی ادامه یابد: علل احتمالی: استرس و اضطراب (مشاجرات خانوادگی، فشار تحصیلی، تغییرات زندگی) تقلید از دیگران خستگی یا بی‌حوصلگی نیاز به تخلیه تنش‌های درونی راهکارهای کاربردی برای والدین 1. برخورد آرام و غیرمستقیم هرگز کودک را به خاطر ناخن جویدن سرزنش یا تحقیر نکنید توجه منفی می‌تواند رفتار را تشدید کند 2. کاهش استرس محیط خانه را آرام نگه دارید زمان‌های استرس‌زا را شناسایی و مدیریت کنید تکنیک‌های آرام‌سازی مثل تنفس عمیق را آموزش دهید 3. جایگزین‌سازی یک شیء جایگزین مثل توپ استرس ( فیجت ) یا اسباب‌بازی فشاری در اختیارش بگذارید و در هنگام تماشای تلویزیون یا مواقع بی‌حوصلگی، به او بدهید تا دستهایش مشغول شود . 4. مشغول نگه‌داشتن دست‌ها فعالیت‌های هنری با استفاده از دست‌ها (خمیربازی، نقاشی، ساختن سازی) بازی با اسباب‌بازی‌هایی که نیاز به دست‌کاری دارند 5. تشویق و پاداش سیستم پاداش برای روزهایی که ناخن نمی‌جود ایجاد کنید پیشرفت را تحسین کنید (حتی اگر کوچک باشد) 6. مراقبت از ناخن‌ها ناخن‌های کودک را کوتاه نگه دارید برای دختران لاک زدن (حتی بی‌رنگ) ممکن است کمک‌کننده باشد چه زمانی نگران باشیم؟ اگر ناخن جویدن: منجر به خونریزی یا عفونت شود همراه با سایر علائم اضطراب باشد باعث انزوا یا اجتناب از فعالیت‌ها شود پس از مدتی استفاده از راهکارها بهبود نیابد یادآوری مهم: در بیشتر موارد، ناخن جویدن با افزایش سن و رشد مهارت‌های مقابله‌ای کاهش می‌یابد. صبر و درک والدین کلید اصلی کمک به کودک است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: