فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 2

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: جمع و تفریق فرایندی با شکل تمرین شد. عددهای دو رقمی به حروف نوشته شد و در جدول ارزش مکانی گذاشته شد. عددهای سه رقمی نوشته شد و در جدول‌ارزش مکانی گذاشته شد.
تکلیف: فعالیت عملکردی صفحه 86 در کتاب کار ریاضی علوی انجام شود. ازکلمات مهم درس کتابخانه کلاس ما دو بار نوشته شود. روانخوانی و دیکته تمرین شود.

نگارش دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 52 و 54 و 55 کتاب نگارش حل شد (مربوط به درس هشتم کتاب فارسی)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: درس ششم هدیه‌های آسمانی تدریس شد در رابطه با پیامبران خدا صحبت کردیم و قصه‌گویی انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: صفحه 56 کتاب ریاضی تدریس شد. دانش آموزان با عدد 100 و اعداد سه رقمی آشنا شدند. اعداد سه رقمی را در دفتر نوشتند . به حروف نوشتند ودر جدول ارزش مکانی قرار دادند. کتاب کار ریاضی 77و82 حل شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 83/84/85 حل شود. 3خط دیکته نوشته شود. روانخوانی تمرین شود.

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام شعر مثل یک رنگین کمان تدریس و روانخوانی شد دانش آموزان از روی شعر به ترتیب خواندند. با شاعر شعر, جعفر ابراهیمی آشنا شدند.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی درس نهم با مشارکت بسیار خوب پسرهای عزیزم در کلاس تدریس شد و فعالیت کلاسی نیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مربوط به درس در کلاس بارگذاری گردید. از همراهی و همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس نهم انجام شود باسپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 56 کتاب ریاضی تدریس شد. عددهای سه رقمی تدریس شد. دانش آموزان با عدد 100 آشنا شدند. کتاب کار ریاضی صفحه 76حل شد. مرور اشکال هندسی و خط تقارن
تکلیف: از عدد 10تا100را 10تا10تابه عدد و حروف بنویسید. ارمغان شماره 11حل شود دیکته و روانخوانی تمرین شود. دانش آموزان عزیز لطفاً برای فردا(پنجشنبه آموزشی) دفتر مشق و کتاب ریاضی همراه داشته باشند.

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: روانخوانی تمرین شد و از درس هشتم رونویسی شد.

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام....تکمیل صفحات نیمه تمام کتاب کار

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: بازی ریتم و گیم در این فعالیت، موسیقی برای کودکان پخش شد و آن‌ها باید همزمان با شنیدن ریتم، با کشیدن خط و نقطه سرعت و کیفیت ریتم را روی کاغذ نمایش می‌دادند. کودکان هنگام شنیدن نت‌های کِشیده (آهسته‌تر) خط‌های بلندتر و هنگام شنیدن نت‌های کوتاه و سریع نقطه‌ها یا خط‌های کوتاه می‌کشیدند. هدف‌های آموزشی این بازی 1.تقویت درک ریتم و سرعت نت‌ها 2.هماهنگی گوش و دست (شنیداری-حرکتی) 3.افزایش تمرکز و دقت شنیداری 4.آزادی بیان هنری و کاهش استرس 5.آشنایی مقدماتی با مفهوم کشش نت‌ها

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام جمع و تفریق فرایندی تمرین شد. به دانش آموزان دسترسی تخته داده شد و جمع و تفریق را انجام دادند.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 64 و66 و 67 انجام شود. کتاب کار ریاضی صفحه 70 و 71 انجام شود.

علوم دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: پرسش و پاسخ علوم فصل 4 و فصل 5 انجام شد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه مطالب گذشته مرور شد و گذاشتنن حاشیه و تغییر رنگ صفحه آموزش داده شد و شعر رنگین کمان تایپ شد.

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 53 و 54 تدریس شد. فصل 3 اشکال هندسی به اتمام رسید.

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: درس هشتم فارسی(مهربان تر از همه )تدریس شد. روانخوانی تمرین شد. بندها و کلمات مشخص شدند.

نگارش دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 48/49/50/51انجام شد.
تکلیف: از روی کلمات مهم دوبار بنویس. جمع و تفریق های زیر را (حتما به روش فرایندی،با رسم شکل) انجام دهید. 48-24 57-23 18+36 22+37 روانخوانی تمرین شود.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 8 داده شد و در رابطه با ترس های درست و مناسب توضیح داده شد . دانش آموزان گرامی لطفا تکالیف درس 8 در منزل انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: