1402/08/07
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
سنجش spelling به صورت شفاهی از صفحه 22 انجام شد.
محتوا صفحه 23 گرامر
have got ,has got
کامل تدریس شد.
مفهوم hasn't got ,haven't got
صفحه 23 تدریس شد.
صفحه 18 کتاب کار حل شود.
یک متن ده خطی در مورد خود و خانواده با استفاده از کلمات
have got, haven't got ,has got ,hasn't got .....
نوشته شود.
برای مثال:
my mom has got brown hair.
دانش آموزان حتما دفتر زبان همراه داشته باشند.
ریاضی به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
مفهوم rounding تدریس شد.
مفهوم round up,round down تدریس شد.
صفحه 11 تمرین rounding در کلاس حل شد.
محتوا مربوط به rounding تدریس شد.
1402/08/06
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Reading
درس 1 کامل مرور شد.
دعای قبل از ناهار 3 خط اول در کلاس تدریس و تمرین شد.
لغات صفحه 22 تدریس شد.
مفهوم have got ،has got تا حدودی در کلاس بیان شد.
حتما Math ,Science چک شود.
از روی لغات صفحه 22 هر کدام یک خط نوشته شود.
دانش آموزان برای املا صفحه 22 آماده باشند
علوم به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
ارزیابی کلاسی انجام شد.
فقط تعدادی از دانش آموزان مطالعه داشتند.
جلسه بعد chapter 1 مجدد از همه دانش آموزان پرسش خواهد شد.
پرسش کلاسی خواهیم داشت ،محتوا تدریس شده مطالعه شود.
1402/08/03
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
کل محتوای درس 1 مجدد مرور شد و در دفتر یادداشت شد.
صفحه 21 تدریس شد.
صفحه 104 تدریس شد.
لطفا هر جلسه بعد از انجام کتاب کار تاریخ آن روز بالای صفحه نوشته شود.
لطفا کتاب کار با دست خط خوانا نوشته شود.
کتاب کار صفحه 17 حل شود.
به قسمت 24 در صفحه 21 pupil's book مراجعه شود. با توجه به تصاویر پنج جمله در دفتر نوشته شود.
برای مثال:
There are some cherries.
ریاضی به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
صفحه 11 تدریس شد.
مفهوم comparingمجدد توضیح داده شد.
پرسش کلاسی انجام شد.
1402/08/02
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
دو خط اول دعای قبل از ناهار تدریس شد و در کانال قرار داده شد.
املا از صفحه 19 گفته شد.
صفحه 20 کتاب تدریس شد.
روخوانی صفحه 20 از همه دانش آموزان پرسش خواهد شد.کتاب کار صفحه 16 حل شود.
کتاب کار فردا حتما همراه دانش آموزان باشد.
علوم به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
صفحات 10 و 11 تدریس شد.
مفهوم heated,cooled تدریس شد.
جلسه بعد از اول کتاب تا صفحه 11 ارزیابی کتبی خواهیم داشت.
1402/08/01
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song unstoppable
با اکشن تدریس شد.
صفحه 19 تدریس شد.
Food pyramid
از دانش آموزان پرسش شد.
املا از صفحه 19 خواهیم داشت.
کتاب کار تا صفحه 15 حل شود.
دانش اموزان تا روز چهارشنبه فرصت دارند در رابطه با هرم غذایی یک کاردستی خلاقانه درست کنند.