فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه برگزار شده امروز زبان آموزان ترکیب حروف را تمرین کرده و با نوشتار حرف c آشنا شدند و جهت تثبیت مطالب تدریس شده فعالیت هایی انجام دادند.
تکلیف: لطفا 4 خط از صفحه تمرین حرف c در کتاب کار فونیکس انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه برگزار شده امروز زبان آموزان با تعداد اعضای بدن و عملکرد آن(دیدن با چشم ها _چشیدن با زبان _شنیدن با گوش ها_بوییدن با بینی _لمس کردن با دست ها) آشنا شدند.

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه برگزار شده امروز زبان آموزان دیکته پای تخته تمرین کردند و با صدای حرف c (ک) آشنا شدند و شعر و کلمات مربوط به این حرف را تمرین کردند.(کیک_دوربین_شیرینی_سکه_شمع_ماشین_هویج_گربه_دلقک_کلاه_خرچتگ_) (Cake_camera _cookie_coins_candle_car_carrots_caterpillar_ cat_ clown_cap_crab.)
تکلیف: دانش آموزان لطفا تمرین دیکته داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه ی امروز، ترکیب حرف N با حروف دیگر Nap_snap.pan_ant_tan_pin _pants_tin_nit از طریق بازی تدریس و تمرین شد.
تکلیف: لطفا زبان آموزان صفحه مربوط به حرف n را در کتاب کار فونیکس انجام دهند. فردا دیکته کلاسی خواهیم داشت . لطفا تمام زبان آموزان دفتر سه خط همراه داشته باشند‌.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه ی امروز شمارش و طرز نوشتار اعداد 1 تا 10 از طریق بازی و فعالیت گروهی تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز طرز نوشتن حرف N از طریق بازی گروهی تدریس شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز، اعضای بدن و تعداد آن ها از طریق فیلم و بازی‌گروهی تدریس شد.
تکلیف: پروژه : لطفا زبان آموزان یک کاردستی از اعضای بدن درست کنند. مهلت تحویل پروژه چهارشنبه 8/16 می باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه ی امروز ترکیب حروف ,pip,pit,pat,tap,tip,spit از طریق بازی تدریس شد.
تکلیف: لطفا دانش آموزان در دفترکار فونیکس، قسمت ترکیب حروف P نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه ی امروز اعضای صورت و بدن از طریق شعر و بازی گروهی به دانش آموزان تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: