1404/07/28
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز نوشتار حرف کوچک (t) را آموختند وکلمات:«Table:میز، Train:قطار، Tomatoes: گوجه ها، Tea: چای، Tiger:پلنگ، Tennis racket: راکت تنیس، TV: تلویزیون، Turtle: لاک پشت» را آموختند سپس تمرین های و فعالیت های مربوط به آن را انجام دادند. همچنین ترکیب صدای حروف:« at,sat» را نیز آموختند.
تکلیف:
زبان آموزان عزیز لطفا خط چهارم تا نهم صفحه هشتم کتاب خود را انجام دهند.
1404/07/27
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان امروز با همراهی معلم زبان خود به اردو پارک ژوراسیک رفتند.
1404/07/26
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز نوشتار حرف بزرگ (T) را آموختند و کلمات دارای این حرف و صدا را مانند:« Teddy:نام تدی، Tie: کروات، Train: قطار، Tent: چادر» آموختند سپس فعالیت های مربوطه جهت تثبیت مطالب را در قالب بازی انجام دادند.
تکلیف:
از زبان آموزان خواهش می شود سه خط اول صفحه هشتم کتاب خود را انجام دهند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز نوشتار اعداد یک تا سه را مرور و اعداد چهار و پنج را آموختند سپس تمرین ها و فعالیت خالی مربوطه را در قالب بازی به جهت تثبیت انجام دادند.
1404/07/23
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز با صدای /t/ آشنا شدند سپس داستان و شعر مربوط به آن را آموختند. شعر را همخوانی کرده سپس فعالیت مربوط به داستان را در قالب بازی انجام دادند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز اسامی حیوانات:«Bear:خرس، Panda:پاندا، Penguin: پنگوئن، Parrot: طوطی، Lion: شیر، Elephant : فیل، Cow:گاو، Whale: وال، Monkey:میمون،Chicken: مرغ» را آموختند سپس فعالیت های مربوط به آن را انجام دادند.
1404/07/22
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز حروف و صداهای /s /a/ را به همراه نوشتار انها مرور کردند سپس کلمات دارای این صداهارا مرور کردند و تمرین های مربوط به آن را در قالب بازی انجام دادند.
تکلیف:
از زبان آموزان عزیز خواهش می شود سه خط آخر صفحه هفتم کتاب ALV Note book خود را انجام دهند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز نوشتار اعداد یک تا سه را آموختند و فعالیت و تمرین مربوط به آن را در قالب بازی انجام دادند.