فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: واعظی، آمیتیس
فعالیت: در جلسه امروز، دانش آموزان با دو صدای ai,ee و لغات آن ها (در صفحه 46 کتاب Our Discovery Island 2) آشنا شده و فعالیت هایی گروهی و فردی جهت تثبیت مطالب انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: واعظی، آمیتیس
فعالیت: در جلسه امروز، دانش آموزان با عوامل رشد گیاه (صفحه 22 از کتاب Science) آشنا شده و فعالیت هایی در قالب ارائه کلاسی و بازی های گروهی جهت تثبیت مطالب انجام شد.
تکلیف: لطفا مطالب کار شده مرور گردد.

زبان انگلیسی

مدرس: واعظی، آمیتیس
فعالیت: در جلسه امروز، دانش آموزان با نکات نوشتاری و استفاده از کلمه Then در صفحه 45 کتاب Our Discovery Island 2 آشنا شده و پاراگراف هایی جهت تثبیت نکات و تمرین Writing نوشته شد.
تکلیف: لطفا صفحه 43 از کتاب کار Our Discovery Island 2 نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: واعظی، آمیتیس
فعالیت: در جلسه امروز، به جهت تکرار و تمرین مطالب مربوط به rounding فعالیت هایی گروهی و فردی انجام گردید.

زبان انگلیسی

مدرس: واعظی، آمیتیس
فعالیت: در جلسه برگزار شده امروز سوالات 100 پرسش و پاسخ از طریق فعالیت های فردی و گروهی در کلاس تمرین شد .
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا دیکته کلمات Unit 2 کتاب Our Discovery Island 2 در دفتر تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: واعظی، آمیتیس
فعالیت: در جلسه امروز، به جهت تقویت مهارت Reading و درک مطلب متن صفحه ی 44 از کتاب Our Discovery Island 2 خوانده شد و به جهت تثبیت مطالب به سوالات داخل کتاب پاسخ داده شد و فعالیت هایی گروهی و فردی انجام گردید.
تکلیف: لطفا صفحه 42 از کتاب کار Our Discovery Island 2 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: واعظی، آمیتیس
فعالیت: در جلسه امروز، ساختار عبارات صفحه 43 از کتاب Our Discovery Island 2و استفاده ی آن ها در ساختار جملات روزمره با استفاده از ضمایر I,He,She مرور شد و فعالیت هایی گروهی و فردی جهت تکرار مطالب انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه41 از کتاب کارOur Discovery Island 2 انجام گردد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: واعظی، آمیتیس
فعالیت: در جلسه امروز، ساعت گویی(صفحه 19 از کتاب Mathematics) با استفاده از لغات half و quarter در قالب فعالیت هایی گروهی و فردی در قالب سنجش شفاهی کلاسی تکرار و مرور شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: