1403/08/16
ریاضی اول
دراج، زینب
کتاب کار ریاضی تم 7 در کلاس مرور و انجام شد.
مباحث قرینه سازی،الگو های شطرنجی و خطی ،شمارش تمرین شد.
صفحه 55 کتاب کار ریاضی انجام شود.
فارسی اول
دراج، زینب
با استفاده از کارت حروف و ترکیب ها تمرین کلمه سازی انجام دادیم.
کارت ها بین دانش آموزان پخش شد،یک کلمه گفته شد و دانش آموزانی که حروف آن کلمه را در دست داشتند با کارت خود پای تخته آمده و با هم کلمه را ساختند.
تمرین جدول ترکیب و روخوانی کلمه های کوچولو
نگارش اول
دراج، زینب
نگارش نشانه ت انجام شد.روخوانی کلمات و صداکشی موقع نوشتن انجام شد.
ارمغان 9 انجام شود.
کتاب کار فارسی صفحات 69 و 70 انجام شود.
املا
برنامه روز شنبه :
کتاب فارسی گل ،کتاب کار فارسی،دفتر مشق
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس ششم ( بانک ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس ششم صفحه 51 انجام شد.
انیمیشن اولین بانک ها چگونه به وجود آمدند گذاشته شد.
قصه صوتی یک روز در بانک پخش شد.
معرفی کتاب: بازدید از بانک
کتاب ها چک شد.
با توجه به این تعدادی از بچه ها قلک درست کردند خواهشمندم قلک ها نگهداری شوند تا بتوانیم در صورت برگزاری نمایشگاه قلک ها را به نمایش بگذاریم.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد احساسات و واکنش های بدن در برابر آن ها صحبت کردیم و قسمتی کوتاه از انیمیشن (درون و بیرون ) را مشاهده کردیم .
عزیزان تکلیف ندارید
1403/08/15
ریاضی اول
دراج، زینب
شمارش عدد تمرین شد.
برنامه روز چهارشنبه
کتاب نگارش
کتاب کار ریاضی
دفتر مشق
علوم اول
دراج، زینب
کتاب کار علوم .تا مبحث دنیای جانوران مرور و انجام شد.
فارسی اول
دراج، زینب
درس تاب و نشانه ت تدریس شد.
روخوانی درس و حروف انجام شد.
کتاب کار فارسی 2 صفحه از نشانه ت در کلاس انجام شد.
جدول ترکیب از اولین نشانه تا امروز انجام شود
ترکیب ها با صدای بلند روخوانی شود
از کلمات درس جدید 1بار نوشته شود.
املا و روخوانی از کلمه های کوچولو
اگر متن طولانی بود می توانید تقسیم کنید .
دانش آموز چند خط را انتخاب کرده روخوانی کند .
و 3 خط املا بنویسد.
1403/08/14
ریاضی اول
دراج، زینب
کتاب ریاضی تم 7 تدریس شد.
در این تم شمارش و تشخیص تعداد ؛ جمع بستن ؛الگو های خطی و شطرنجی و مفهوم قرینه تدریس شد.
خط قرینه معرفی و توجه به چگونگی قرار گرفتن شکل ها نسبت به خط قرینه و کشیدن قرینه آن با خط کش تمرین شد .دانش آموزان باید به قرینه شکل مثلث بسیار دقت داشته باشند .
دانش آموزان با یک مداد؛طناب کوچک یا هر وسیله ای خط قرینه درست کرده و به کمک وسایل دیگر یا اشکال هندسی برش داده شده آن ها در یک سمت خط چیده و در طرف دیگر قرینه ی آن را درست کنند.
فارسی اول
دراج، زینب
با دانش آموزان در گروه های House system با کمک و همفکری با هم املای گروهی نوشتند و سپس بر اساس تلاش و میزان هم دلی در گروه تشویق شدند.
صفحات 9و 10 از کتاب کلمه های کوچولو روخوانی شود .
از کلمات و جملات این صفحات 3 خط املا بنویسند .
کتاب کار فارسی صفحات مربوط به نشانه او کامل شود.
ارمغان 8 انجام شود.
املا اول
دراج، زینب
املای کلاسی در دفتر املای علوی گفته شد.
قرآن اول
دراج، زینب
قرآن تا صفحه 21 تدریس شد.
برنامه کلاسی فردا سه شنبه
کتاب فارسی گل
دفتر مشق
کتاب کار فارسی
کتاب کار علوم
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آشنایی دانش آموزان با رفتارهای صحیح و ناصحیح سر میز غذاخوری
1403/08/13
ریاضی اول
دراج، زینب
شمارش عدد و شمارش بخش های هر کلمه تمرین شد.
برنامه فردا دوشنبه:
کتاب ریاضی زنبوری
دفتر املا
کتاب کار فارسی
فارسی اول
دراج، زینب
کتاب کار فارسی 2 صفحه از بخش مربوط به نشانه او انجام شد.
امروز دانش آموزان روخوانی مگسی انجام دادند.
در گروه های خود به مسابقه و خواندن کلمات پرداختند.
با تبریک روز دانش آموز و آرزوی موفقیت و سربلندی برای پسرای عزیزم
دانش آموزان به مناسبت این روز می توانند تکلیف انجام ندهند .
تکلیف منزل 1 صفحه از درس نشانه او در کتاب کار فارسی می باشد .
به مناسبت روز دانش آموز؛
دانش آموزان می توانند امروز را به استراحت وتفریح بپردازند و این صفحه را روز بعد انجام بدهند.
نگارش اول
دراج، زینب
کتاب نگارش صفحات نشانه او انجام شد.نوشتن همراه با روخوانی کلمات و زیبا نویسی تمرین شد.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
درگیری عضلات ریز
بکار گیری دقت و سرعت و تمرکز
بکار گیری حافظه
بکار گیری خلاقیت
1403/08/12
ریاضی اول
دراج، زینب
تمرین صفحه 41 از تم 6 و صفحه آغازین تم 7.
در صفحه 41 دانش آموزان با داستان سازی رابطه ی بین تصاویر را بیان کرده و به مفهوم کم شدن پی می برند.
در صفحه آغازین تم 7 توجه دانش آموزان را به شمارش 5 و 5 میشه 10 جلب می کنیم
تا با مبنای شمارش در کتاب ریاضی اول دبستان که 5 و 10 می باشد تاکید کنند.
آشنایی با عدد 6 و چوب خط آن .
دانش آموزان تصویر ابتدایی صفحه تم 7 را تماشا کرده به شمارش شکل ها بپردازند .
علوم اول
دراج، زینب
در تلفیق با درس فارسی دنیای جانوران تدریس شد
مطالب مطرح شده:
موجودات زنده و غیر زنده
جانوران اهلی و وحشی
فایده و ضرر حیوانات
نحوه زندگی؛پوشش بدن؛حرکت و تغذیه
از بین 3 تکلیف زیر به دلخواه 1 تکلیف انجام و به کلاس آورده شود:
1)دانش آموز تصاویر موجودات جاندار و بی جان را جمع آوری کرده و به کلاس بیاورد.
2)دانش آموز در مورد زندگی یک حیوان مطالبی جمع آوری کرده همراه با تصویر به کلاس بیاورد
3)چرخه زندگی یکی از این حیوانات را به شکل کاردستی درست کرده و به کلاس بیاورد.
مرغ قورباغه پروانه
فارسی اول
دراج، زینب
تدریس درس توت و نشانه او انجام شد.
دانش آموزان ضمن تصویر خوانی کتاب با شکل و جایگاه نشانه در کلمات آشنا شدند.جدول دوستی تمرین شد .
درس توت با تلفیق درس دنیای جانوران در علوم تدریس شد.
کلمه های درس جدید در دفتر مشق نوشته شد.
دانش آموزان درس توت را تصویر خوانی کرده و حروف پایین کتاب را با صدای بلند بخوانند.در دفتر مشق جدول دوستی را کشیده حروف آموزش داده شده را از ابتدا تا امروز در جدول نوشته و بخوانند.
از هر ترکیب 1 بار روی خط زمینه بنویسند.
کلمات درس جدید را خوانده 1بار نوشته و کلمات 2 بخشی را در جدول بخش و صداکشی بنویسند.
نگارش اول
دراج، زینب
با کارت کلمه ها مرتب کردن جملات در هم ریخته تمرین شد.
هچنین در تمرین بعدی دانش آموزان حروف درهم ریخته را مرتب کرده و با آن کلمه ساختند.
در کتاب کلمه های کوچولو
صفحات مربوط به نشانه او روخوانی شده و از این صفحه املا نوشته شود.
برنامه فردا 13 آبان:
کتاب نگارش
کتاب کار فارسی
دفتر مشق