فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 102

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز از درس های یاد گرفته شده در کلاس آزمونک ریاضی گرفته شد .
تکلیف: 1)دانش آموزانی به علت زیاد بودن مفاهیم ریاضی ممکن است موارد قبلی را گاها فراموش کنند پس تکرار و تمرین حتما داشته باشند .

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز کلیپ فندق درس پنج علوم در کلاس پخش شد وکتاب کار های علوم جهت ارائه بازخورد داده شد .توسط اولیا امضا شود .و اگر جایی نیاز به کامل شدن دارد تکمیل کنند و شنبه به کلاس بیاورند .درس های انجام شده درس(1-2-3-5) می باشد .
تکلیف: درس یک و دو و سه مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: بازی حدس کلمه در کلاس با هدف مرور کلمات مهم املایی انجام شد .
تکلیف: 1)ارمغان شش کامل شود . 2)علوم درس یک و دو و سه مطالعه شود . برنامه شنبه 1)کتاب کار علوم 2)کتاب چهار هوش 3)کتاب فارسی 4)دفتر تلاش

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: خرید مشارکتی تدریس شد.فعالیت کلاسی حل و چک شد.
تکلیف: درس یک‌تا چهار به خوبی مطالعه شود. فعالیت منزل صفحه 36 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: قوانین سینما گفته شد. فیلم گذاشته شد تا قوانین را در حین تماشای فیلم رعایت کنند.
تکلیف: در سینما به قوانین مربوط به آن توجه کرده و برای والدین خود نیز توضیح دهند.

هوش و ریاضی

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب چهار هوش در کلاس با هدف تقویت هوش فضایی و هوش کلامی تا پایان صفحه ی 19 در کلاس انجام شد .
تکلیف: دانش اموزانی که کتاب را در منزل دارند کامل کنند و شنبه تحویل دهند.

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: از همه ی دانش آموزان با هدف مرور و تکرار (جمع و تفریق فرایندی -به کمک جدول اعداد -و جمع و تفریق تقریبی )پرسیده شد . و همه ی مفاهیم مرور و تمرین شد .
تکلیف: ندارند .

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار علوم درس پنج با هدف تمرین بیشتر در کلاس انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز روز شماست قهرمان‌های کوچکِ پر از رویا دانش‌آموزای نازنینم روزتون مبارک امروز مسابقه ی کلمات هم معنی بین گروه های هاوس سیستم در کلاس برگزار شد.
تکلیف: به مناسبت روز دانش آموز تکلیف ندارند . برنامه ی فردا 1)کتاب فارسی 2)دفتر تلاش

متن ادبی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: گنجینه ی شماره ی سه با هدف تقویت روان خوانی و درک مطلب در کلاس انجام شد .
تکلیف: ندارند .

دست ورزی

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز پسرای گلم با استفاده از کاربرگ تنوین با هدف یادگیری بهتر کلمات تنوین دست سازه ی هلیکوپتر من را درست کردند و با خود جهت تمرین بیشتر به منزل آوردند.
تکلیف: ساخت کلمات تنوین با استفاده از دست سازه

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: از دانش آموزان خواسته شد در گروه های دو نفره و در قالب یک پروژه کلاسی، کلمه سیاره عطارد را در اینترنت سرچ کنند و یک پاراگراف درباره آن در فایل ورد خود COPY/paste نمایند سپس آن را راست چین و جاستیفای کنند ، سایز متن را روی عدد 16 قرار دهند و در نهایت متن خود را ایتالیک نمایند

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی. اهمیت و مزایای بازی «برج کاپ‌گیم ریتمیک» شامل : تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3») افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوان‌ها بدون ریختن برج) پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن) تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوان‌ها) توسعه‌ی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت) رشد مهارت‌های اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی) ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز کتاب کار ریاضی تا پایان فصل دوم انجام شد . دانش آموزان با جمع و تفریق به کمک جدول اعداد و جمع و تفریق تقریبی آشنا شدند و چند نمونه در کلاس انجام دادند .سپس کتاب ریاضی را مرور فصل دوم انجام دادند.
تکلیف: 1)کاربرگ زیر در دفتر وارد شود . نیاز به کشیدن جدول اعداد نیست .فقط به دانش آموز نشان دهید که بتواند با کمک ان انجام دهد.

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان درس پنج علوم پیام رمز را پیدا کن 1 را توسط داستان خوانی یاد گرفتند و با انواع صدا ها و (زیر وبم) و صدای خوشایند و نا خوشایند و. صداهایی که پیام رسان هستند آشنا شدند .
تکلیف: 1)دانه ای ( لوبیا-افتابگر‌ان-نخودو....)که دوست داری را ابتدا به مقدار کم یک شب بخیسان و بعد در دو ظرف تقسیم کن یکی را در یخچال و دیگری را کنار پنجره بگذار ،و یک پارچه ی نخی نم دار روی هر کدام بگذار بعد هر روز پارچه را صبح به صبح خیس کن و روی دانه ها بگذار بعد از جوانه زدن دیگر نیاز به پارچه نیست فقط دانه ها را ابیاری کن ،آب در ظرف باقی نماند چون باعث خراب شدن دانه ها می شود . بعد از یک هفته دانه ها را به کلاس بیاور و یک گزارش از مقایسه ی این دو ظرف بنویس .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز روان خوانی درس مدرسه ی خرگوش ها و تمیز باش و عزیز باش از دانش آموزان پرسیده شد .
تکلیف: 1)از درس مدرسه ی خرگوش ها کلماتی که نشانه ی تنوین و ش و گ و ب دارند را در دفتر تلاش بنویس و نشانه ی خواسته شده را در کلمات به رنگ قرمز بنویس. 2)دفتر دیکته ها توسط اولیا بازخورد داده شود و فعالیت خواسته شده انجام شود و فردا همراه بچه ها باشد . برنامه ی فردا 1)کتاب نگارش 2)کتاب کار ریاضی 3)کتاب فارسی 4)دفتر تلاش و دفتر دیکته

املا دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز از درس چهارم مدرسه ی خرگوش ها در کلاس دیکته گفته شد . دانش آموزانی که نیاز به تمرین بیشتر دارند تکلیف در دفتر دیکته داده شد .
تکلیف: 1)تکلیف انفرادی خواسته شده در دفتر دیکته انجام شود . دیکته توسط اولیا بازخورد داده شود .

هنر دوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام نقاش های کلاس هنر داریم به مراحل پایانی کار نزدیک میشم و شمارش معکوس برای مسابقه هنرموفق باشید

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا جمع و تفریق فرایندی مرور شد .سپس جمع و تفریق فرآیندی با هدف یادگیری و درک شمارش رو به جلو و رو به عقب در کلاس با کمک شکل و تبلت های وایت برد یاد گرفته شد و کتاب کار ریاضی تا پایان درس سه از فصل دوم انجام شد و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 31 و کامل کن صفحه ی 32 با هدف تثبیت یادگیری و یادگیری ساعت خوانی در کلاس انجام شد .
تکلیف: 1)کاربرگ زیر در دفتر تلاش وارد شود . برای هر کدام از جمع و تفریق ها به اندازه ی کافی فضا بگذارید . و حتما با شکل انجام دهند .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار فارسی تا پایان درس چهار با هدف تثبیت یادگیری بهتر در کلاس انجام شد .
تکلیف: 1) با ده تا از کلمات مهم درس چهار و کلمات تنوین دار جمله سازی کن . 2)فردا املا از درس چهار مدرسه ی خرگوش ها داریم . برنامه ی فردا 1) کتاب فارسی 2)دفتر تلاش

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز جمع و تفریق فرایندی مجدد در کلاس تمرین شد و دانش آموزان به هدف ارزیابی چهار نمونه جمع و تفریق فرایندی را با آزمونک پاسخ دادند .
تکلیف: 1)عبارت های زیر را به صورت فرایندی و با کمک شکل انجام بده. [36+42=] [58-34=] [49+50=] [48-35 =]

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: شهر هفته (بدانید،که از کردگار جهان بدو نیک هرگز نماند نهان) امروز جعبه ی کلمات چهار درس اول به صورت آزمونک کلاسی از همه ی دانش آموزان پرسیده شد . کتاب کار فارسی در کلاس تا پایان صفحه ی 36 با مشارکت فعال دانش آموزان انجام شد .وبخوان و بیندیش تمیز باش و عزیز باش در کلاس با پخش کلیپ و روان خوانی درس تدریس شد . آزمونک درس سوم فارسی روز چهار شنبه در کلاس انجام شد .
تکلیف: 1)روان خوانی درس تمیز باش و عزیز باش تمرین شود . 2)دیکته از درس چهارم در دفتر تلاش هشت خط با خطی زیبا نوشته شود علائم نگارشی مثل نقطه ی پایان جمله و ویرگول و دونقطه و کمانک با رنگ قرمز گذاشته شود .بعد از دیکته دانش آموزان از روی کتاب اشتباهات خود را با کمک والدین پیدا کنند و با آنها جمله سازی کنند .و یا کلمات را تکرار کنند . برنامه ی فردا 1)همه ی بچه ها یک ماژیک قرمز و آبی و یک تخته پاکن کوچک جهت کار با تبلت کلاسی از فردا در کیف داشته باشند . 2)کتاب فارسی 3)دفتر تلاش

قرآن دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب قرآن صفحات 26 تا 29 با هدف تکرار و یادگیری بهتر نشانه ی تنوین تدریس شد .
تکلیف: فایل کتاب قران را دانلود کرده و دانش آموزان بخش بخش خوانی صفحات کار شده را تمرین کنند.

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: درس پنجم درس نحوه ی درست نشستن تدریس شد. کاربرگ مربوط به آن انجام شد.
تکلیف: در مورد نحوه ی درست نشستن در محیط اداری با والدین خود صحبت کنند و به صورت نمایشی درست نشستن را تمرین کنند.

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس ششم آموزش داده شد تمرینات در کلاس انجام شد کلاس همراه بود با موسیقی.
تکلیف: صفحه‌14و 15 کامل شود از درس اول تا ششم لطفا در منزل بررسی و تکمیل شود جلسه ی آینده تا آخر درس ششم چک می‌شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: