1403/05/10
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
با پسرای گل کلاس اولی کلمات هم آغاز و هم پایان تمرین شد
دانش آموزان هم زمان با پرتاب توپ نام کلمه را گفته و با صدای آخر یا اول آن یک کلمه ی دیگر نام بردند
هم فعالیت جسمی ؛بدنی وفکری ؛تمرکزی داشتند
یک کلمه یا یک تصویر به دانش اموز داده شود
و برای ان یک هم آغاز و یک هم پایان بگوید .
مثال :دست یک هم آغاز دارکوب یک هم پایان توت
چوب جادویی
ترکاشوند، مولود
فعالیت چوب جادویی
با هدف گسترش خلاقیت و نوآوری
تقویت روحیه همکاری و مشارکت
توسط دانش آموزان انجام شد .
ندارند
1403/05/09
1403/05/08
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش اموزان ابتدا با اهنگ الگو های منظم را یاد گرفتن و سپس با ابزار مثل اشکال هندسی و لگو و به کمک رنگ ها الگو های منظم ساختند و سپس کاربرگ مربوط به الگوهایی را انجام دادند .
ندارند
علوم اول
ترکاشوند، مولود
امروز حواس پنجگانه با شعر آموزش داده شد .
دانش اموزان با استفاده از متریال مختلف حواس پنجگانه را ازمایش کردند و با تمامی حواس اشنا شدند .
و بازی شناختی هدفمند حواس پنج گانه را انجام دادند.
ندارند .
پرتال هوش
ترکاشوند، مولود
امروز دانش اموزان ابتدا با توالی رنگ ها اشنا شدند و با توجه به الگوی ماهی های رنگارنگ اسکلت ماهی را با ابزار چوب خط تکمیل کردند .
ندارند
1403/05/03
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان با کمک تصاویر بخش کردن و صدای اول و آخر هر تصویر و پیدا کردن هم آغاز و هم پایان برای هر تصویر و چهار جهت اصلی ریاضی را مرور کردن .
مانند نمونه کار شده در کلاس هر تصویر در اتاق و ویا اسباب بازی و یا گوشی که می بینند دانش آموزان صدای اول و آخر ان را بیان کنند سپس برای هر کدام یک مثال بیاورند (مثلا تصویر بابا صدای اول ب یک هم آغاز ببر صدای آخر ا یک هم پایان دریا )
چوب جادویی
ترکاشوند، مولود
دانش آموزان امروز به صورت گروهی و به کمک ابزار مداد جادویی ساختن .
و نحوه ی صحیح در دست گرفتن مداد یاد آوری شد .
ندارند
1403/05/02
علوم اول
ترکاشوند، مولود
امروز به همراه دانش آموزان به اردوی اقیانوس پارک رفتیم .با هدف آشنایی با حیوانات دریایی (ایران و جهان) به ویژه ماهیهای بومی (اندمیک) و همچنین با چگونگی حفاظت از محیط زیست دریایی آشنا شدند .
و دانش آموزان فیلم سه بعدی درباره حیوانات دریایی تماشا کردند .