1403/10/01
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ها از ابتدا مرور شد .
جدول ترکیب مرور شد .
تمامی نکات درس ی مثل ی میانجی و ای پنهان مجدد تکرار و مرور شد .
سپس نشانه ی دوشکلی ک با کمک شعر و داستان تدریس شد .
پس از توضیح نحوه ی نوشتن و توجه به سر کج وتمرین جدول ترکیب دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر نوشتند .
و سپس جدول ترکیب را در دفتر کشیدند .
با ایجاد انگیزه ی ک مثل کوه و ....در دفتر نقاشی کشیدند و در مورد انواع کوه ها صحبت کردند .
سه صفحه ی اول کتاب کار فارسی درس ک در کلاس انجام شد .
همه ی دانش آموزان کتاب کار فارسی را تا اخر صفحه ی سوم نشانه ی ک تکمیل کنند .
جشن اسم بردیا جان در کلاس برگزار شد .
ایجاد انگیزه ی نشانه ی ش تحویل داده شد .
کارت پستال روز مادر جهت هدیه کوچک و تبریک روز مادر توسط دانش آموز ساخته شد و تقدیم مادران عزیز شد .
روز مادر مبارک
1)جدول ترکیب نشانه ی ک در دفتر کشیده شود .
2)تمرین تند خوانی جدول ترکیب توسط دانش آموز
3)با هر یک از ترکیب ها به ترتیب کلمه سازی شود همانند کار کلاسی
4)رو خوانی کلمه کوچولو فقط کلمات ک فردا پرسیده میشود .
برنامه ی فردا
1)دفتر دیکته ی علوی (بازخورد داده شود توسط اولیا ،اشتباهات دیکته در دفتر دیکته ی علوی در جایگاه مخصوص تکرار و جمله سازی شود .)
2)کتاب کار فارسی علوی
3)کتاب نگارش
4)کتاب ریاضی
هیچ کتاب اضافی همراه دانش آموز نباشد .
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان درس ک با هدف تثبیت یادگیری نشانه انجام شد .
ندارند .
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی اِ ونشانه ب ش را در دفتر دیکته ی علوی نوشتند .
حتما بازخورد داده شود و فردا همراه دانش آموزان باشد .
ندارند .