فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا اعداد هفتاد تا نود و نه به عدد و حروف نوسته شد در دفتر مشق . سپس بازی عملکردی شماره کفش دوستم با شماره کفش من چند هست بنویسم بعد برای هر کدام شکل بکشم و به عدد و حروف بنویسم در کلاس انجام شد.
تکلیف: ندارند .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس حرکت با هدف تلفیق با نشانه ی (ح ) مرور و تکرار شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه های قبلی مرور شد . سپس نشانه ی دو شکلی ح با کد (ح حلزون-ح حرکت-ح جیمی-ح حوله ) با کمک داستان و پخش کلیپ تدریس شد . دانش آموزان کلمات را در دفتر مشق نوشتند سپس جدول ترکیب کشیدند . درس 19 کتاب فارسی درس حلزون تدریس شد .
تکلیف: 1)داستان ح حلزون با کمک کلمات دفتر مشق تکرار و تمرین شود . 2)کلمات تدریس شده مجدد همانند کار کلاسی نوشته شود . 3)روان خوانی درس 19کتاب فارسی درس حلزون تمرین شود . 4)انجام کار های کلاسی توسط غایبین و همراه داشتن تکالیف برای روز بعد جهت ارائه بازخورد . برنامه ی فردا 1)کتاب کار فارسی 2)کتاب فارسی 3)دفتر مشق حتما کتاب ها توسط اولیا در نهایت چک شود

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس حلزون با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: ندارند .

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان دیکته صاد را نوشتند .حتما اشتباهات تکرار و تمرین شود و در دیکته شب حتما گفته شود
تکلیف: تکرار و جمله سازی با اشتباهات

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا اعداد مرور شد . سپس کتاب ریاضی تا پایان تم 23 با هدف مقایسه به کمک شکل و عدد نویسی و حل مسئله و آشنایی با اعداد دیجیتال تدریس و انجام شد . سپس بازی اعداد دیجیتال در کلاس انجام شد و بازی گل کوچیک با هدف ایجاد حس نشاط و شادی در بچه ها با هدف افزایش دقت و تمرکز انجام شد . کتاب کار ریاضی تا پایان تم 23 با هدف تثبیت یادگیری کامل شد .
تکلیف: 1)تمرین عبارت های طولانی به هر شکل که دانش آموزان دوست دارند (روی تخته وایت برد .روی کاغذ و ....)

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه های صاد و ذال و عین و ث سه نقطه با کمک کارت کلمات و با تکرار داستان آن ها توسط دانش آموزان تکرار و مرور شد . سپس با چند کلمه جمله سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند . روان خوانی کلمه کوچولو درس ث سه نقطه پرسیده شد.
تکلیف: 1)ارمغان 24 انجام شود . 2)کلمات درس ث سه نقطه و ع و ذال که دانش آموزان در روز تدریس در دفتر مشق خود نوشته اند تکرار و مرور شود(در دیکته فقط متن درس های کتاب فارسی و همین کلمات گفته شود ) برنامه ی شنبه 1)دفتر دیکته علوی 2)کتاب نگارش 3)کتاب فارسی 4)دفتر مشق

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس پانزدهم (لوگو) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس پانزدهم صفحه 116 انجام شد. فعالیت در منزل درس پانزدهم صفحه 117 انجام شد. جمع بندی صفحه 118 انجام شد. ویدیو کوتاه برندینگ گذاشته شد. ویدیو کوتاه مقایسه برند ها گذاشته شد. کتاب بچه ها چک شد.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا دانش آموزان الگو با جدول را تمرین کردند .سپس کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 164 انجام شد .بازی مرتب سازی اعداد از کمتر ین به بیشترین انجام شد .
تکلیف: 1)تمرین الگو های هشت تا هشت تا و نه تا نه تا با کمک جدول اعداد انجام شود.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی کتاب فارسی و روان خوانی کلمه کوچولو از همه ی دانش آموزان پرسیده شد . سپس نشانه ی ث سه نقطه تکرار و تمرین شد . و دانش آموزان با ده کلمه جمله سازی کردند . و با چند ترکیب کلمه سازی کردند . سپس کتاب کار فارسی تا پایان درس مثل خورشید کامل شد حتما توسط اولیا بازخورد داده شود و اشتباهات دانش آموزان حتما در دیکته گفته شود .
تکلیف: 1)دیکته شب از نشانه های صاد و ث سه نقطه و ذال به صورت جمله با توجه به کلماتی که در دفتر مشق نوشته اند گفته شود . 2)کتاب کلمه کوچولو درک مطلب ث سه نقطه کامل شود . . برنامه فردا 1)کتاب ریاضی 2)کتاب کار ریاضی 3)کتاب کلمه کوچولو 5)دفتر مشق

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلتم و وقت بخیر امروز در مورد مبحث روابط بین فردی (امانت داری) آموزش داشتیم و صفحات 44،45 کتاب انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: نشانه های صاد و ذال و عین مرور و تکرار شد . سپس دانش آموزان داستان هر نشانه را بیان کردند . و نشانه ی ث سه نقطه و یا ث ثریا با کمک داستان ثریا خانم که زنی ثروتنمند بود تدریس شد . دانش آموزان کلمات را در دفتر مشق نوشتند و سپس جدول ترکیب ث را نوشتند و درس مثل خورشید تدریس شد .سپس کتاب نگارش تا پایان درس مثل خورشید کامل شد .
تکلیف: 1)جدول تشخیصی س و ص و ث به صورت دیکته از راه دور تمرین شود . 2)روان خوانی درس مثل خورشید از کتاب فارسی تمرین شود. 3)روان خوانی کتاب کلمه کوچولو درس ث تمرین شود .و درک مطلب کتاب کلمه کوچولو درس ع کامل شود . برنامه ی فردا 1)کتاب فارسی 2)کتاب کلمه کوچولو 3)کتاب کار فارسی 4)کتاب کار ریاضی

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس مثل خورشید کامل شد .
تکلیف: ندارند .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه هماهنگی حرکت چند کاراکتر با هم دیگر آشنا شدند و با انجام پروژه انداختن توپ بسکتبال در سبد در گروه های دو نفره ، هماهنگی کد های دو کاراکتر با همدیگر را یاد گرفتند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه صفحه 88 کتاب ( گربه بسکتبالیست ) را انجام دهید کد های این پروژه در صفحه 89 کتاب وجود دارد با تشکر

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا عدد نویسی از صفر تا شصت و نه تمرین شد . دانش آموزان اعداد را به همراه حروف در دفتر مشق نوشتند . سپس تم 23 ابتدا تصویر خوانی شد .و تا پایان صفحه ی 159 تکمیل شد .
تکلیف: 1)برای عبارت زیر داستان بنویس.(توسط دانش آموز نوشته شود ) 12+5-4= و با کمک محور انجام بده

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کلیپ فندق درس 12 در کلاس با هدف تثبیت یادگیری درس حرکت پخش شد .
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه های صاد و ذال و عین تکرار شد داستان ها مجدد مرور شد . سپس روان خوانی کلمه کوچولو درس عین و روان خوانی درس علی و معصومه از کتاب فارسی پرسیده شد .
تکلیف: 1)دیکته شب 2)تمرین اعدادی که در نوشتن حروف آنها مشکل داشته اند . 3)ارمغان 23 انجام شود . برنامه ی فردا 1)دفتر دیکته علوی 2)کتاب نگارش 3)کتاب کار فارسی 4)دفتر مشق

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی چشم و دست هماهنگی چشم و پا کنترل شی تقویت عضلات ریز و درشت مهارت جابجایی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: