فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دیکته اعداد به صورت پا تخته ای گفته شد . با هدف تثبیت یادگیری اعداد ریاضی و تشخیص جهت نوشتن اعداد . و دانش آموزان برای هر چوب خط عدد می نوشتند .امروز مسابقه ی آقای ریاضی در کلاس برگزار شد .
تکلیف: ندارند .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا پانتومیم موجود زنده و غیر زنده در کلاس بازی شد . هر دانش آموز پانتومیم یک موجود زنده و یک موجود غیر زنده را اجرا میکرد دانش آموزان نام موجود را حدس میزدند . سپس کتاب کار علوم تا پایان صفحه ی 41 با همکاری دانش آموزان و هم فکری گروه های هام سیستم انجام شد .
تکلیف: دست ورزی چرخه ی رشد یک حیوان را در برگه ی a4 به کمک تصویر یا نقاشی دانش آموز درست کند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ها و جدول ترکیب مرور شد . درس چهار تاب از کتاب فارسی پرسیده شد. با هدف رفع مشکل و مرور نشانه ی جدید . ایجاد انگیزه ی نشانه دوشکلی ت به بچه ها داده شد . ت مثل تاج - ت مثل تَراش - ت مثل توت - کتاب کار فارسی تا پایان درس تاب ،با هدف تثبیت یادگیری جایگاه نشانه ی دو شکلی ت و مرتب سازی جملات به هم ریخته انجام شد .
تکلیف: 1)ارمغان 9 2)دیکته 3)تمرین جمله سازی 4)تمرین کلمه های کوچک درس ت برنامه ی شنبه 1)کتاب کلمه های کوچک 2)دفتر مشق

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان دیکته ی توپی نوشتند . روی تو پ یک سری جمله نوشته شده بود برای دانش آموزان پرتاب می شد و دانش آموز جمله را میخواند. و دانش آموزان جملات را مینوشتند .
تکلیف: ندارند .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس پنجم ( بانک ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس پنجم صفحه 51 انجام شد. انیمیشن اولین بانک ها چگونه به وجود آمدند گذاشته شد. قصه صوتی یک روز در بانک پخش شد. معرفی کتاب: بازدید از بانک کتاب ها چک شد.
تکلیف: درس پنجم ( بانک ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس پنجم صفحه 51 انجام شد. انیمیشن اولین بانک ها چگونه به وجود آمدند گذاشته شد. قصه صوتی یک روز در بانک پخش شد. معرفی کتاب: بازدید از بانک کتاب ها چک شد.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی تا پایان تم 7 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد . بازی تقارن به کمک ابزار انجام شد .
تکلیف: ندارند .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار علوم درس 3 سالم باش شاداب باش با هدف آشنایی با راه هایی که به سالم ماندن ما کمک میکند انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه های یادگرفته شده و جدول ترکیب مرور شد . سپس نشانه ی دو شکلی ت غیر آخر ت آخر با کمک داستان و شعر و کلمه سازی با ترکیب ها تدریس شد . و جدول ترکیب و کلمات نشانه جدید در دفتر مشق نوشته شد . و بازی ست کلمه ساز در کلاس انجام شد . درس 4 کتاب فارسی تاب با هدف آشنایی با جایگاه نشانه ی ت تصویر خوانی شد به نکات کلیدی اشاره شد .
تکلیف: 1)دیکته 2)جمله سازی با اشتباهات دیکته 3)صفحه ی آخر تم هفت ریاضی 4)در دیکته اعداد هم گفته شود . برنامه ی فردا 1)کتاب کار ریاضی 2)دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس ت با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی ت انجام شد .
تکلیف: ندارند .

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد تغذیه سالم (وعده های غذایی سالم ) آشنا شدیم صفحات 16،17 کتاب مهارت انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مفهوم جمع و تفریق مرور شد . سپس اعداد را مرور کردیم . و کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی53 با هدف مرور نوشتن اعداد و شمارش دسته ها و تمرین الگوهای شطرنجی انجام شد . بچه ها خط تقارن را یاد گرفتن خط تقارن شکل ها رو به دو نیمه ی مساوی و مثل هم تقسیم میکنه با این تعریف که هر چی سمت چپ هست باید سمت راست خط هم باشه . و بازی خط تقارن انجام دادند .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مرور نشانه ها و ترکیب ها در کلاس انجام شد . روخوانی درس توت و جدول ترکیب پرسیده شد . دیکته درس س در دفتر دیکته علوی گفته شد . جمله سازی با دوکلمه تدریس شد . بچه ها جمله سازی کردند . و جدول ترکیب در دفتر خود کشیدند . کلیپ داستان شیر و موش با هدف یادگیری صدای او_و و اهداف داستان در کلاس پخش شد .
تکلیف: 1)ارمغان 8 2)کاربرگ در دفتر مشق وارد شود (کپی) برنامه ی فردا 1)دفتر مشق 2)کتاب کلمه های کوچک

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دیکته نشانه ی س در دفتر دیکته علوی گفته شد .
تکلیف: ندارند .

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام گل پسرای گلم امروز باهم به کمک عدد هشت گربه ناز نازی کشیدم و با خلاقیت زیبا رنگ آمیزی کردیم

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با استفاده از اشکال هندسی طریقه کشیدن یک گربه را یاد گرفتند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا به کمک والدین خود نقاشی امروز را در محیط paint کشیده و آن را رنگ آمیزی کنید (( نقاشی در پرتال بارگذاری شده است ))

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا دانش آموزان شعر اعداد را خواندند . اعداد یاد گرفته را در هوا کشیدند . و اعداد 6-7-8-9-10 را در دفتر نوشتند . سپس از یک تا ده به صورت متوالی نوشتند ، چوب خط اعداد یاد گرفته شده را کشیدند .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس 4 توت با هدف یادگیری صدا و جایگاه نشانه ی جدید در کلمات تدریس شد . کتاب کار فارسی تا پایان درس او_ و با هدف تثبیت یادگیری و یادگیری جایگاه نشانه ی او در کلمات و کلمه سازی با ترکیب ها و تشخیص تعداد صدا های کلمات یاد گرفته ، و یاد گیری مرتب کردن جملات به هم ریخته انجام شد . دانش آموزان به صورت انفرادی با چند کلمه در دفتر خود جمله سازی کردند . فردا دانش آموزان دیکته تا پایان نشانه ی س دارند . امروز جشن روز دانش آموز برگزار شد .
تکلیف: به مناسب روز دانش آموز تکلیف ندارند . گل پسرای نازنینم روزتون مبارک برنامه ی فردا دفتر مشق

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: املای تصویری در کلاس انجام شد .
تکلیف: ندارند .

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: درگیری عضلات ریز بکار گیری دقت و سرعت و تمرکز بکار گیری حافظه بکار گیری خلاقیت

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: مفهوم کیش و مات آموزش داده شد، تمرینات مربوطه انجام شد.
تکلیف: ثبت نام در سایت لیچِس

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آشنایی دانش آموزان با رفتارهای صحیح و ناصحیح سر میز غذاخوری

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تم 7 تولد دوقلوها به صورت تصویر خوانی با هدف 1) یاد آوری مفاهیم چپ و راست ،کنار ،بین ،بالا و .... 2)آشنایی با مفهوم تساوی و برابر 3)آشنایی با مفهوم دو دسته ی پنج تایی 4)کسب مهارت فوت کردن شمع و برش کیک و... 5)به کار گیری مفهوم جمع و تفریق تدریس شد و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 48 تکمیل شد .
تکلیف: ندارند .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان نشانه ی او _و را یاد گرفتند به صورت تلفیق با درس علوم موجود زنده و غیر زنده . ویژگی موجودات زنده را بیان کردند . و چند نمونه موجود زنده و غیر زنده نام بردند . و بازی موجود زنده و غیر زنده را انجام دادند .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا جدول ترکیب و نشانه های شهرک الفبا مرور شد . و رفع اشکال از جدول بخش و صدا کشی انجام شد .سپس رو خوانی درس (س) از کتاب کلمه های کوچک پرسیده شد . و نشانه ی دو شکلی (او )اول و (و) غیر اول به صورت تلفیق با درس علوم موجود زنده و غیر زنده به همراه داستان و شعر و تکمیل جدول ترکیب و نوشتن کلمه با ترکیبات تدریس شد .
تکلیف: 1) دیکته شب 2)تمرین جدول ترکیب (کلمه سازی با ترکیب ها (کارت ترکیب ) 3)تمرین رو خوانی کلمه های کوچک، ویس دانش آموز را ضبط کنید و برای پدر (یا مادر بزرگ و یا پدر بزرگ )ارسال کنید . کتاب های فردا 1)کلمه های کوچک 2)دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش درس او _و یک مداد ها با هدف تثبیت یادگیری و خواندن ترکیب ها و کلمات نشانه ی جدید انجام شد .
تکلیف: ندارند.

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان تا پایان نشانه ی س دیکته کلاسی در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف: ندارند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: