1403/10/09
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تم 13 و عدد نویسی و جدول ارزش مکانی و ...تکرار و مرور شد .
سپس علامت منها تدریس شد و معنا و مفهوم آن را دانش آموزان یاد گرفتند و عبارت های تفریق را خواندن و کتاب ریاضی تم 14 تا پایان صفحه ی 96انجام دادند.
کتاب کار ریاضی هم جهت تکرار و تمرین و تثبیت یادگیری تا پایان صفحه ی 102انجام شد .
1)انجام عبارت های جمع و تفریق داده شده .
برنامه ی فردا
1)کتاب ریاضی
2)کتاب کار ریاضی
3)کتاب کار علوم
4)دفتر دیکته ی علوی
5)دفتر مشق
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا مرور نشانه ی پ و ترکیب ها مرور و تکرار شد .
کتاب کلمه کوچولو پرسیده شد .
چند کلمه را دانش آموزان به کمک اِ ربط با یک کلمه ی دیگر دوست کردند و سپس جمله سازی کردند.
درس فارسی از نشانه ی آ تا نشانه ی ش تمرین شود .
1) کتاب کلمه کوچولو صفحات 39-42-45 کامل شود .
2)جمله سازی با کلمه هایی که با اِ ربط و یا ی میانجی با هم دوست شده اند . پنج کلمه به انتخا دانش اموز از کلمه کوچولو بنویسند و سپس جمله سازی کند .
3)جواب عبارت های زیر را به کمک شکل بدست آورید .
8+1=
5+4=
9-5=
7+3=
8_7=
برای جمع حتما از رو رنگ استفاده شود چون دوتا عدد با هم جمع شده اند.
برای منها هم به تعداد عدد اول شکل بکشند به تعداد عدد دوم خط بزنند و جواب را بنویسند خواندن عبارت ها هم تمرین شود .
4)دیکته شب از ابتدا تا درس ش
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت های جابجایی
هماهنگی گروهی
هماهنگی چشم و دست
هماهنگی چشم و پا
تعادل
دقت و تمرکز
مهارت دستکاری
تقویت عضلات دست
شطرنج
احمدی، امیر
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای محترم مبحث امروز کلاس آچمز کردن بود که برای شروع، کاربرد آچمز کردن در شروع بازی آموزش داده شد و در ادامه کاربرد های دیگر این تکنیک به شکل تمرین به بچها ارائه شد
بچه ها تسلط کافی رو در مبحث آچمزی داشته باشن
حداقل یک بار در روز بازی در سایت lichess.org رو داشته باشن
1403/10/08
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی (و ) مرور و تکرار شد .
روان خوانی کلمه کوچولو درس واو پرسیده شد .
دانش آموزان با پنج کلمه از درس واو به انتخاب خود جمله سازی کردند.
دیکته در دفتر مشق با هدف ارزیابی گفته شد .
سپس نشانه ی دو شکلی پ به کمک داستان و پخش کلیپ تدریس شد .
دانش آموزان جدول ترکیب را کشیدند و کامل کردند.
سپس با ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
درس پرواز تصویر خوانی شد و بازی پر پر را دانش آموزان انجام دادند .
و دانش آموزان در کلاس به عنوان ایجاد انگیزه توپ بازی کردند به صورت تلفیق با درس ریاضی مفهوم تفریق را با ابزار تمرین کردند .
سپس کتاب کار فارسی تا پایان درس پ با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
1)با ترکیب های پ کلمه سازی شود همانند کار کلاسی
2)کاربرگ زیر در دفتر وارد شود .
4)رو خوانی کلمه کوچولو درس پ صفحه ی اول
دانش اموزانی که نیاز به تمرین گرفتند فردا درس واو هم پرسیده می شود .
برنامه ی فردا
1)کتاب ریاضی
2)کتاب کار ریاضی
3)دفتر مشق
4)کتاب کلمه کوچولو
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
دانش اموزان کتاب نگارش را تا پایان درس پ انجام دادند با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید .
ندارند .
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان دیکته ی کلاسی با هدف ارزیابی از تدریس های اخیر در دفتر مشق نوشتند .
ندارند.
1403/10/05
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا جمع نظام دار مرور و تمرین شد .
سپس تم 13 کتاب ریاضی تا پایان با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تمرین جمع نظام دار روی تخته وایت برد و یا هر چیز دیگری به همراه استفاده از ابزار (شکلات -چینه -مداد رنگی و ....)جهت تثبیت یادگیری نیاز به ارسال این مورد در پرتال نیست.
کتاب کار ریاضی صفحات 95و 96 انجام شود.
علوم اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا درس شش زمین خانه ی پر آب ما مرور شد .
سپس درس هفتم علوم زمین خانه ی سنگی ما با پخش کلیپ و آوردن وسایل سنگی مختلف تدریس شد .
دانش آموزان انواع سنگ ها را نام بردند و تفاوت انها را بیان کردند وموارد استفاده ی سنگ را نام بردند و مشاغلی که با سنگ کار می کنند را نام بردند و
کتاب کار علوم را تا پایان درس هفتم انجام دادند .
1)صفحه ی 79 کتاب کار علوم (نقاشی یک مکان که در آن سنگ وجود دارد )انجام شود.
2)کلیپ فندق زمین خانه ی سنگی ما دیده شود .
علوم درس 1تا7 تمرین شود
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی یک شکلی (و) و ترکیبات آن مرور وتکرار شد .
سپس روانخوانی کتاب کلمه کوچولو از دانش آموزان پرسیده شد و
(وَ ربط )تدریس شد وَ می تونه بین دو یا چند کلمه یا جمله بیاید وآن ها را به هم ربط دهد .
با چند کلمه با هدف به کار گیری و ربط در جمله دانش آموزان جمله سازی کردند .
کتاب کار فارسی تا پایان درس (و ) با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تاریخ شروع ارزشیابی دانش آموزان 10/8 تا 10/19 می باشد .
1)ارمغان شماره ی 14 انجام شود .
2)دیکته ی شب
حتما تکالیف در پرتال بارگزاری شود .
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس دهم ( همراه بانک ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 80 انجام شد.
در صورت داشتن کتاب فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 81 و جمع بندی صفحه 82 انجام شود.
1403/10/04
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی ک مرور و تکرار شد و روان خوانی کلمه کوچولو از دانش آموزان پرسیده شد.
دانش آموزان با چند کلمه جمله سازی تایپی انجام دادند .
سپس نشانه ی یک شکلی(و) با داستان و کد گذاری (و )ورزش کار تدریس شد .
دانش آموزان در دفتر مشق جدول ترکیب کشیدند وبا ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
درس 9 کتاب فارسی درس ورزش تدریس شد .دانش آموزان نام ورزش های مختلف را یاد گرفتند و با جایگاه نشانه در کلمات آشنا شدند و روان خوانی درس را تمرین کردند .
و دانش آموزان با پنج کلمه از درس به دلخواه جمله سازی کردند .
1)حل صفحات 92و93و94 کتاب کار ریاضی علوی
2)حل صفحات 107 و 108 کتاب کار فارسی علوی
3)روان خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 40
4)
*کلمات زیر را به یک کلمه ی دیگر ربط بده و با آن جمله سازی کن .
1-دیوار
2-کشور
3-نانوا
4-کاموا
تکالیف در پرتال بارگزاری شود .
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان کتاب نگارش درس ورزش را با هدف تقویت خواندن کلمات درس جدید و مرتب سازی جملات به هم ریخته و جمله سازی برای تصایر و تثبیت یادگیری انجام دادند .
ندارند .
1403/10/03
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا اعداد مجدد مرور شد و گذاشتن علامت مناسب بین دوعدد را دانش آموزان تمرین کردند .و چند نمونه تمرین در دفتر مشق انجام دادند .
جمع دو عدد به کمک شکل را امروز یاد گرفتند .
و در دفتر مشق تمرین کردند.
جمع نظام دار اعداد یک تا شش به صورت بازی و ساختمان قانون دار اموزش داده شد .
تم 13 تا پایان به غیر از جمع نظام دار هفت تا ده انجام شد .
بازی جمع دوعدد به کمک خمیر بازی در کلاس انجام شد .
ندارند.
برنامه ی فردا
1) کتاب نگارش
2)کتاب کار فارسی
3)کتاب کار علوم
4)دفتر مشق
4)کتاب کلمه کوچولو
فردا همراه دانش آموزان باشد
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
مرور و تکراز نشانه های (ی ،اُ،ش،ک) انجام شد.
جدول تشخیصی او-و ، اُ ُ. تمرین شد .
با هدف تثبیت یادگیری نشانه ها ی نام برده.
1)جدول تشخیصی ای وی
2)جدول تشخیصی او_و. ا-
3) کلمات زیر را به یک کلمه ی دیگر ربط بده و جمله باز :
1-کِشتی
2-بو
3-رو
4-اُردَک
5-بادکُنک
6-ماشین
4)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود .
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی (ی )
را در دفتر دیکته ی علوی نوشتند .
به دانش آموزانی که بدون غلط بودند کارت امتیاز داده شد.
دفتر دیکته بازخورد داده شود و دانش آموزانی که اشتباه داشتند حتما در قسمت مربوطه کلمه را تکرار کرده و جمله سازی کنند .
ندارند.