1403/08/16
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
امروز دیکته اعداد به صورت پا تخته ای گفته شد .
با هدف تثبیت یادگیری اعداد ریاضی و تشخیص جهت نوشتن اعداد .
و دانش آموزان برای هر چوب خط عدد می نوشتند .امروز مسابقه ی آقای ریاضی در کلاس برگزار شد .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا پانتومیم موجود زنده و غیر زنده در کلاس بازی شد .
هر دانش آموز پانتومیم یک موجود زنده و یک موجود غیر زنده را اجرا میکرد دانش آموزان نام موجود را حدس میزدند .
سپس کتاب کار علوم تا پایان صفحه ی 41 با همکاری دانش آموزان و هم فکری گروه های هام سیستم انجام شد .
دست ورزی چرخه ی رشد یک حیوان را در برگه ی a4 به کمک تصویر یا نقاشی دانش آموز درست کند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ها و جدول ترکیب مرور شد .
درس چهار تاب از کتاب فارسی پرسیده شد.
با هدف رفع مشکل و مرور نشانه ی جدید .
ایجاد انگیزه ی نشانه دوشکلی ت به بچه ها داده شد .
ت مثل تاج -
ت مثل تَراش -
ت مثل توت -
کتاب کار فارسی تا پایان درس تاب ،با هدف تثبیت یادگیری جایگاه نشانه ی دو شکلی ت و مرتب سازی جملات به هم ریخته انجام شد .
1)ارمغان 9
2)دیکته
3)تمرین جمله سازی
4)تمرین کلمه های کوچک درس ت
برنامه ی شنبه
1)کتاب کلمه های کوچک
2)دفتر مشق
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان دیکته ی توپی نوشتند .
روی تو پ یک سری جمله نوشته شده بود برای دانش آموزان پرتاب می شد و دانش آموز جمله را میخواند.
و دانش آموزان جملات را مینوشتند .
ندارند .
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس پنجم ( بانک ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس پنجم صفحه 51 انجام شد.
انیمیشن اولین بانک ها چگونه به وجود آمدند گذاشته شد.
قصه صوتی یک روز در بانک پخش شد.
معرفی کتاب: بازدید از بانک
کتاب ها چک شد.
درس پنجم ( بانک ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس پنجم صفحه 51 انجام شد.
انیمیشن اولین بانک ها چگونه به وجود آمدند گذاشته شد.
قصه صوتی یک روز در بانک پخش شد.
معرفی کتاب: بازدید از بانک
کتاب ها چک شد.
1403/08/15
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
کتاب کار ریاضی علوی تا پایان تم 7 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
بازی تقارن به کمک ابزار انجام شد .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
کتاب کار علوم درس 3 سالم باش شاداب باش با هدف آشنایی با راه هایی که به سالم ماندن ما کمک میکند انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه های یادگرفته شده و جدول ترکیب مرور شد .
سپس نشانه ی دو شکلی ت غیر آخر ت آخر با کمک داستان و شعر و کلمه سازی با ترکیب ها تدریس شد .
و جدول ترکیب و کلمات نشانه جدید در دفتر مشق نوشته شد .
و بازی ست کلمه ساز در کلاس انجام شد .
درس 4 کتاب فارسی تاب با هدف آشنایی با جایگاه نشانه ی ت تصویر خوانی شد به نکات کلیدی اشاره شد .
1)دیکته
2)جمله سازی با اشتباهات دیکته
3)صفحه ی آخر تم هفت ریاضی
4)در دیکته اعداد هم گفته شود .
برنامه ی فردا
1)کتاب کار ریاضی
2)دفتر مشق
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان درس ت با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی ت انجام شد .
ندارند .
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد تغذیه سالم (وعده های غذایی سالم ) آشنا شدیم صفحات 16،17 کتاب مهارت انجام شد .
عزیزان تکلیف ندارید
1403/08/14
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا مفهوم جمع و تفریق مرور شد .
سپس اعداد را مرور کردیم .
و کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی53
با هدف مرور نوشتن اعداد و شمارش دسته ها و تمرین الگوهای شطرنجی انجام شد .
بچه ها خط تقارن را یاد گرفتن
خط تقارن شکل ها رو به دو نیمه ی مساوی و مثل هم تقسیم میکنه با این تعریف که هر چی سمت چپ هست باید سمت راست خط هم باشه .
و بازی خط تقارن انجام دادند .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا مرور نشانه ها و ترکیب ها در کلاس انجام شد .
روخوانی درس توت و جدول ترکیب پرسیده شد .
دیکته درس س در دفتر دیکته علوی گفته شد .
جمله سازی با دوکلمه تدریس شد .
بچه ها جمله سازی کردند .
و جدول ترکیب در دفتر خود کشیدند .
کلیپ داستان شیر و موش با هدف یادگیری صدای او_و
و اهداف داستان در کلاس پخش شد .
1)ارمغان 8
2)کاربرگ در دفتر مشق وارد شود (کپی)
برنامه ی فردا
1)دفتر مشق
2)کتاب کلمه های کوچک
املا اول
ترکاشوند، مولود
دیکته نشانه ی س در دفتر دیکته علوی گفته شد .
ندارند .
1403/08/13
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا دانش آموزان شعر اعداد را خواندند .
اعداد یاد گرفته را در هوا کشیدند .
و اعداد 6-7-8-9-10 را در دفتر نوشتند .
سپس از یک تا ده به صورت متوالی نوشتند ،
چوب خط اعداد یاد گرفته شده را کشیدند .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
درس 4 توت با هدف یادگیری صدا و جایگاه نشانه ی جدید در کلمات تدریس شد .
کتاب کار فارسی تا پایان درس او_ و با هدف تثبیت یادگیری و یادگیری جایگاه نشانه ی او در کلمات و کلمه سازی با ترکیب ها و تشخیص تعداد صدا های کلمات یاد گرفته ،
و یاد گیری مرتب کردن جملات به هم ریخته انجام شد .
دانش آموزان به صورت انفرادی با چند کلمه در دفتر خود جمله سازی کردند .
فردا دانش آموزان دیکته تا پایان نشانه ی س دارند .
امروز جشن روز دانش آموز برگزار شد .
به مناسب روز دانش آموز تکلیف ندارند .
گل پسرای نازنینم روزتون مبارک
برنامه ی فردا
دفتر مشق
املا اول
ترکاشوند، مولود
املای تصویری در کلاس انجام شد .
ندارند .
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
درگیری عضلات ریز
بکار گیری دقت و سرعت و تمرکز
بکار گیری حافظه
بکار گیری خلاقیت
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آشنایی دانش آموزان با رفتارهای صحیح و ناصحیح سر میز غذاخوری
1403/08/12
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تم 7 تولد دوقلوها به صورت تصویر خوانی با هدف
1) یاد آوری مفاهیم چپ و راست ،کنار ،بین ،بالا و ....
2)آشنایی با مفهوم تساوی و برابر
3)آشنایی با مفهوم دو دسته ی پنج تایی
4)کسب مهارت فوت کردن شمع و برش کیک و...
5)به کار گیری مفهوم جمع و تفریق
تدریس شد و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 48
تکمیل شد .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان نشانه ی او _و را یاد گرفتند به صورت تلفیق با درس علوم موجود زنده و غیر زنده .
ویژگی موجودات زنده را بیان کردند .
و چند نمونه موجود زنده و غیر زنده نام بردند .
و بازی موجود زنده و غیر زنده را انجام دادند .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا جدول ترکیب و نشانه های شهرک الفبا مرور شد .
و رفع اشکال از جدول بخش و صدا کشی انجام شد .سپس رو خوانی درس (س) از کتاب کلمه های کوچک پرسیده شد .
و نشانه ی دو شکلی (او )اول و (و) غیر اول به صورت تلفیق با درس علوم موجود زنده و غیر زنده به همراه داستان و شعر و تکمیل جدول ترکیب و نوشتن کلمه با ترکیبات تدریس شد .
1) دیکته شب
2)تمرین جدول ترکیب (کلمه سازی با ترکیب ها (کارت ترکیب )
3)تمرین رو خوانی کلمه های کوچک،
ویس دانش آموز را ضبط کنید و برای پدر (یا مادر بزرگ و یا پدر بزرگ )ارسال کنید .
کتاب های فردا
1)کلمه های کوچک
2)دفتر مشق
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش درس او _و
یک مداد ها با هدف تثبیت یادگیری و خواندن ترکیب ها و کلمات نشانه ی جدید انجام شد .
ندارند.
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان تا پایان نشانه ی س
دیکته کلاسی در دفتر مشق نوشتند .
ندارند .