1403/07/09
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
جدول سودو کو مجدد تدریس شد .
ردیف و ستون و قوانین جدول سودوکو که نباید در ردیف و ستون رنگ یا شکل تکراری وجود داشته باشد گفته شد .
و دانش آموزان با بیان قوانین وحاضر غایب کردن رنگ ها جدول سو دو کو انجام دادند .
و ابتدای صفحه 10بیان تعداد دسته ها بدون شمارش اشکال داخل دسته و فقط با نگاه کردن از دانش آموزان پرسیده شد .
تکلیف:
دو نمونه الگو رنگی در دفتر مشق نوشته شود .و از بچه ها بخواهید نشان دهند چه چیزی تکرار میشود و الگو را ادامه دهند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
کتاب کار فارسی اول
تا پایان صفحه ی 15 لوحه نویسی و مرور نگاره ها انجام شد.
تکلیف:
کتاب های فردا سه شنبه 7/10
کتاب فارسی
کتاب ریاضی
کتاب کار ریاضی
دفتر مشق و جامدادی (که هر روز باید در کیف دانش آموز باشد )
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا لوحه ی صفحه 8 کتاب نگارش با شعر (جونمی جون سرسره مشقاتو یادت نره صاف بکشی سر سره بچه زمین می خوره کمی خمیده اش کن ) تدریس شد .
سپس نحوه ی صحیح نوشتن لوحه آموزش داده شد .
لطفا به زیر هم نویسی و فاصله ی چشمی و طرز صحیح نوشتن لوحه توجه شود .
تکلیف:
4خط از لوحه امروز در دفتر مشق نوشته شود .
سپس با لوحه نقاشی بکش و رنگ آمیزی کن .
هنر اول
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام پسرای هنرمندم امروز کلاس کاردستی و خلاقیت بود به مناسب روز سالمند پسرای عزیزم امروز باهم یه کاردستی خیلی خوشگل ساده را تمرین کردیم ،دوستون دارم فسقلی ها
تکلیف:
لطفا دفتر نقاشی و چند صفحه کادر کشیده شود امروز 6 نفر از پسرای گلم بدون دفتر بودن ،سپاسگزارم
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
آموزش مقدماتی نرم افزار Paint و آشنایی با ابزار های eraser و brushes از بخش tools ، کشیدن اشکال مختلف از بخش shapes و رنگ کردن اشکال از بخش colors
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا با کمک والدین اشکال مربع ، دایره ، مستطیل و مثلث را با به کارگیری نرم افزار paint کشیده و هر کدام را به دلخواه رنگ آمیزی کنید
1403/07/08
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
صفحه ی نخست تم 2 به صورت تصویر خوانی و الگو یابی تدریس شد .
سپس صفحه 9کتاب ریاضی و قوانین جدول سودو کو با ابزار اشکال هندسی رنگی آموزش داده شد .
تکلیف:
دوتا جدول سودو کو 3در 3 به صورت رنگی (سه رنگ را انتخاب کرده مثل زرد و سبز و آبی و برای بچه ها جدول سه در سه کشیده سه تا خانه را به انتخاب خود خالی بگذارید و از دانش آموز بخواهید جدول را کامل کند )و یا تصویرک (مثل ماه و توپ و ستاره و ...)
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
نگاره 3 یک و دو و سه ، راه مدرسه تدریس شد .
سپس دانش آموزان هر انچه در تصویر دیدند را بیان کردند .
سپس کارت ها تمرین شد صدای اول صدای اخر و بخش کردن و هم آغاز و هم پایان برای هر کارت گفته شد .
و در نهایت دانش آموزان کاردستی چراغ راهنمایی را درست کردند و با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند .
تکلیف:
کارت های هر سه نگاره تمرین شود .
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
لوحه شماره 6 با شعر و نحوه ی نوشتن تدریس شد .
سپس کتاب نگارش تا انتهای صفحه ی 7در کلاس کامل شد .
تکلیف:
چهار خط از لوحه در دفتر مشق بنویسند .
و سپس با لوحه یک نقاشی زیبا بکشند و رنگ بزنند .
بازی استراتژیک
مدرس:
سادات، هلیا
فعالیت:
وارم آپ
درگیری آگاهی فضایی
بکار گیری عضلات ریز و درشت
مهارت دست ورزی
شطرنج
مدرس:
جعفر پور، کیمیا
فعالیت:
آشنایی کامل با مهره ی پیاده یا سرباز و نوع حرکت آن
بازی با پیاده ها
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
آموزش کلمات ارتباطی ، لطفا، بفرمایید،متشکرم، سپاس و استفاده کردن از این کلمات
تکلیف:
دانش آموزان چند درخواستی که از والدین یا نزدیکان خود دارند را با لطفا بگویند، صدای خود را ضبط کنند و بفرستند.
1403/07/07
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
دانش آموزان به مناسبت روز آتش نشان برای عرض تبریک و آشنایی با شغل اتش نشانی به ایستگاه اتش نشانی رفتند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز طرح کتاب خانه ی کلاس ما
اجرا شد .
دانش آموزی که در برد تشویقی بیشترین امتیاز را کسب کرده بود .
خلاصه ای از کتاب قصه ای که روز چهارشنبه به عنوان تشویقی از کتاب خانه ی کلاسی دریافت کرده بود، برای دانش آموزان بیان کرد .
و دانش اموزان هر آنچه در داستان بود را نقاشی کردند .
تکلیف:
ندارند .
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان ابتدا با شعر لوحه جدید را یاد گرفتند.
سپس نحوه ی نوشتن لوحه را یاد گرفتند
و قوانین خط زمینه مجدد مرور شد .
چهار خط از لوحه در دفتر مشق نوشته شد .
تکلیف:
چهار خط از لوحه جدید در دفتر مشق .
و نقاشی و رنگ امیزی با لوحه .
استعداد فضایی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان با خمیر بازی لوحه های خوانده شده را با هدف ایجاد انگیزه و تقویت هوش فضایی و تقویت عضلات دست درست کردند و در کنار هم لذت بردند.
1403/07/04
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
دانش آموزان امروز به کمک ابزار چینه و چوب خط الگو های منظم ساختند .
نحوه کار با ابزار ( خط کش) را یاد گرفتند .
و به کمک خط کش دسته های مساوی را به هم وصل کردند .
تم 1 کتاب درسی به پایان رسید .
تکلیف:
دانش اموزان با هر ابزار و وسایلی که در منزل هست ( قاشق و چنگال - لیوان - اسباب بازی )
الگو های منظم بسازند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
نگاره 1و نگاره 2
مرور شد
کارت های هر دو نگاره پرسیده شد .
صدای اول و صدای آخر هر کدام هم آغاز و هم پایان برای هر کدام از دانش آموزان پرسیده شد
تکلیف:
تکرار و تمرین کارت تصاویر نگاره ها
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
دانش آموزان ابتدا با دست ورزی خمیر بازی لوحه را به همراه شعر یاد گرفتند .
سپس در دفتر مشق تمرین کردند ودر نهایت کتاب نگارش را تا پایان صفحه 5کامل کردند .
تکلیف:
4خط از لوحه ی امروز در دفتر مشق تکلیف داده شده .
و مرور از لوحه های اموخته شده ،از هر کدام
دوخط در دفتر مشق نوشته شود .
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
جلسه آشنایی با بچه ها انجام شد و درباره قوانین کلاس با آن ها صحبت شد.
1403/07/03
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا دانش آموزان با مفهوم دسته بندی کردن و نحوه ی دسته بندی کردن اشنا شدن و با وسایل جامدادی دسته های یکی، دوتایی ،سه تایی ، چهار تایی ، و پنج تایی درست کردند و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 4 کامل شد .
تکلیف:
دانش آموزان با وسایل بازی خود دسته های یکی تا پنج تایی درست کنند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا مرور کارت های نگاره 1انجام شد .
سپس نگاره 2 بچه ها آماده !تدریس شد .
بچه ها در مورد انچه در تصویر می بینند،برای هم کلاسی های خود صحبت کردند .
در مورد مدرسه رفتن لوازمی که برای مدرسه رفتن نیاز هست و..... بچه ها صحبت کردند .
کارت های انتهای نگاره با بچه ها کار شد .
(صدای اول و آخر هر کارت و بخش کردن کارت ها )
تکلیف:
تمرین صدای اول و آخر و بخش کردن کارت های نگاره یک و دو
به خاطر سپاری نوشته هر کارت بدون اینکه تصویر کارت را ببینند .تکرار و تمرین شود
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا دانش آموزان نقاشی های خود را مچاله کردند و تبدیل به توپ کردند و سپس مسابقه پرتاب توپ در تور به صورت گروهی طبق گروه های هام سیستم انجام شد .
با هدف تقویت عضلات ریز و درشت دست و تقویت به همکاری گروهی و تشویق هم کلاسی هایی که توانستند برنده شوند .
سپس لوحه 2و لوحه 3 را با شعر یاد گرفتند و در دفتر مشق تمرین کردند و کتاب نگارش خود را تا صفحه 4 کامل کردند .
تکلیف:
برای هر کدام از لوحه ها 4خط سرمشق در دفتر داده شد . لطفا به نحوه صحیح نوشتن لوحه ها (توجه به جهت فلش ) و فاصله ی چشمی و تمیز نویسی دقت شود
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و عرض تبریک به مناسبت سال تحصیلی جدید :
امروز آشنایی با دانش آموزان را داشتیم و آموزش سلام کردن با نمایش عروسکی انجام شد
تکلیف:
تکلیف ندارند