1404/01/17
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا چند نمونه سوال برای ارزشیابی دانش اموزان تکرار و تمرین شد .و دانش اموزان در دفتر مشق سوالات را حل کردند .
سپس کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 166 انجام شد .
و مسئله های چند قسمتی را یاد گرفتند .
تکلیف:
دانش اموزانی که در انجام سوالاتی که در دفتر مشق نوشتند مشکل داشتند حتما تکرار و تمرین کنند .
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
درس 13 آهنربا با پخش کلیپ و توضیح در مورد آهنربا ها تدریس شد .
و دانش آموزان در مورد کاربرد اهنربا هاو جاهایی که اهنربا دیده اند صحبت کردند .
تکلیف:
1)اگر آهنربای آموزشی و یا وسایلی که در ان ها اهنربا بکار رفته فردا همراه خود بیاورند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه ها مرور و تکرار شد .
سپس دیکته با هدف تمرین و تکرار و ارزیابی دانش آموزان در دفتر مشق گفته شد .
و ساخت جمله با توجه به اسم و ابتدای جمله تدریس شد و دانش اموزان در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف:
1)روان خوانی کتاب فارسی درس رضا و درس حلزون تمرین شود .
2(از کار برگ زیر چند نمونه سوال در دفتر مشق وارد شود و انجام شود .
برنامه فردا
1)دفتر مشق
2)کتاب فارسی
3)کتاب نگارش
بازی استراتژیک
مدرس:
سادات، هلیا
فعالیت:
مهارت دستکاری و کنترل شی/هماهنگی چشم و دست/هماهنگی فردی/هماهنگی گروهی /هماهنگی چشم و پا/مهارت جابجایی
شطرنج
مدرس:
احمدی، امیر
فعالیت:
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز نوبت بازی بچهها بود و خوشبختانه با توجه به تعطیلی عید بچهها سطح بازی خودشون رو حفظ کرده بودن
جلسه بعدی تدریس آخرین مبحث کلاس رو داریم و بعد از تدریس مرور رو شروع خواهیم کرد.با تشکر از توجه شما
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
با سلام و احترام
سال نو مبارک
آموزش نکات ایمنی به پسرای گل
1404/01/16
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
عدد نویسی و شمارش اعداد تمرین و تکرار شد و دانش آموزان در دفتر مشق خود تا عدد 70 به عدد و حروف نوشتند .
جمع و تفریق چند عدد و شکل کشیدن برای اعداد و الگو های عددی تکرار و تمیرین شد .
تکلیف:
1)برای عبارت های زیر داستان بنویس .و با کمک شکل حل کن .
30+50+10=
30-6=
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت خدمت همه ی عزیزان .
ابتدا دانش آموزان خاطرات خوش و اتفاقات بامزه تعطیلات عید نوروز را برای هم کلاسی های خود تعریف کردند و دانش آموزانی که خاطره نوشته بودند خاطرات خود را با صدای بلند برای هم کلاسی های خود خواندند .
سپس درس های خوا استثنا و اُ استثنا و نشانه های چند شکلی تکرار و مرور شد و روان خوانی درس های گفته شده از کتاب فارسی پرسیده شد .
و دانش آموزان با چند کلمه جمله سازی کردند .و در دفتر خود نوشتند .
تکلیف:
تکلیف
1)دیکته شب به صورت کلمه
از کلمات سخت املایی و سپس با اشتباهات خود جمله سازی کنند .