1403/08/02
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه یک شکلی د با شعر و داستان و تاکید بر صدای آن و نحوه ی نوشتن وجایگاهش در کلمه ها تدریس شد .
سپس جدول ترکیب تدریس شد .
و با ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
درس 2 کتاب فارسی ، درس باد با هدف آشنایی با باد و جهت باد و حرکت ابر ها و خواندن نشانه ی د در کلمات ،و آشنایی با مفهوم جمله تدریس شد .
شعر خدای مهربان با پخش کلیپ و تمرین و خط کشیدن دور ترکیبات و نشانه های خوانده شده در متن شعر تدریس شد .
کتاب کار فارسی تا پایان صفحه ی 54 با هدف تثبیت یادگیری و یاد گیری جدول بخش و صداکشی انجام شد .
1)تمرین جدول ترکیب همانند جدولی که در کلاس کار شد .
2)سرمشق های امروز در دفتر مشق نوشته شود .
3)ارمغان شماره 5و 6 انجام شود .
4)دیکته
5)شعر مهربان تر از مادر برای شنبه هر دانش آموزی تمایل دارد حفظ شود .
برنامه ی شنبه
1)دفتر دیکته ی علوی
2) کتاب فارسی
3)دفتر مشق
4)جامدادی
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان درس د با هدف تثبیت یادگیری ،خواندن و نوشتن نشانه ی د انجام شد .
ندارند
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز با ایجاد انگیزه ی بادکنک
بچه ها دیکته ی بادکنکی نوشتند و لذت بردند .
در نهایت با بادکنک ها بازی کردند .
ندارند .
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس چهارم ( نیاز مشترک ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس و فعالیت در منزل درس چهارم صفحه 36 و 37 و 38 انجام شد.
انیمیشن ریرا قسمت همکاری گذاشته شد.
قصه صوتی وقت خرید با مامان پخش شد.
معرفی کتاب: وقت خرید با مامان
کتاب ها چک شد.
1403/08/01
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا مفهوم تفریق و جمع مرور شد .
سپس تم پنج ریاضی به طور کامل انجام شد .
قوانین الگوی شطرنجی ویترین دار مجدد مرور شد .
دو نمونه جدول سودوکو چهار در چهار با رنگ در دفتر مشق با مشخص کردن پنجره ها مانند نمونه ی صفحه ی 34 کتاب ریاضی در دفتر مشق انجام شود .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
مفهوم سایه مجدد تدریس شد .
دانه میوه ها را بچه ها با توجه به خوراکی هایی که آورده بودند از نزدیک مشاهده کردند .
دانش آموزان سوالاتی که در مورد شناور بودن و شناور نبودن از بزرگتر های خود بپرسیده بودند در کلاس ارائه دادند .
سپس کتاب کار علوم با هدف تثبیت یادگیری و مرور مفاهیم تا پایان صفحه ی 12 انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
نشانه های یاد گرفته شده مرور شد .
بچه ها با نشانه ها کلمه سازی کردند .
جدول ترکیب مجدد مرور و تمرین شد .
کتاب کار فارسی تا پایان درس ابر با هدف مرور و تثبیت یادگیری انجام شد .
سه درس آب و باران و ابر جهت رو خوانی تمرین شود.
با کارت نشانه ها و ترکیب های ساخته شده کلمه سازی کنند سپس کلمات را وارد دفتر مشق کنند .
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان صفحه 33 با هدف خواندن نشانه ها و ترکیب ها و کلمات آموخته و نوشتن آن ها و کامل کردن کلمات آموخته شده انجام شد .
بازی کلمه سازی با ترکیبات و نشانه ها پای تخته انجام شد .
امروز دانش آموزان دیکته پا تخته ای نوشتند با هدف آشنایی با دیکته و تقویت حافظه ی شنیداری .
ندارند .
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز اولین دیکته در دفتر مشق با هدف آشنایی با دیکته و دیکته نویسی را دانش آموزان در دفتر مشق خود نوشتند .
یک دیکته شب همانند دیکته کلاسی گفته شود .
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد رعایت نظم و ترتیب (قرار دادن وسایل جای خود ) با نمایش عروسکی آموزش داده شد .کتاب مهارت صفحات 12،13 انجام شد .
عزیزان تکلیف ندارید