1403/07/03
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا دانش آموزان با مفهوم دسته بندی کردن و نحوه ی دسته بندی کردن اشنا شدن و با وسایل جامدادی دسته های یکی، دوتایی ،سه تایی ، چهار تایی ، و پنج تایی درست کردند و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 4 کامل شد .
دانش آموزان با وسایل بازی خود دسته های یکی تا پنج تایی درست کنند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا مرور کارت های نگاره 1انجام شد .
سپس نگاره 2 بچه ها آماده !تدریس شد .
بچه ها در مورد انچه در تصویر می بینند،برای هم کلاسی های خود صحبت کردند .
در مورد مدرسه رفتن لوازمی که برای مدرسه رفتن نیاز هست و..... بچه ها صحبت کردند .
کارت های انتهای نگاره با بچه ها کار شد .
(صدای اول و آخر هر کارت و بخش کردن کارت ها )
تمرین صدای اول و آخر و بخش کردن کارت های نگاره یک و دو
به خاطر سپاری نوشته هر کارت بدون اینکه تصویر کارت را ببینند .تکرار و تمرین شود
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا دانش آموزان نقاشی های خود را مچاله کردند و تبدیل به توپ کردند و سپس مسابقه پرتاب توپ در تور به صورت گروهی طبق گروه های هام سیستم انجام شد .
با هدف تقویت عضلات ریز و درشت دست و تقویت به همکاری گروهی و تشویق هم کلاسی هایی که توانستند برنده شوند .
سپس لوحه 2و لوحه 3 را با شعر یاد گرفتند و در دفتر مشق تمرین کردند و کتاب نگارش خود را تا صفحه 4 کامل کردند .
برای هر کدام از لوحه ها 4خط سرمشق در دفتر داده شد . لطفا به نحوه صحیح نوشتن لوحه ها (توجه به جهت فلش ) و فاصله ی چشمی و تمیز نویسی دقت شود
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و عرض تبریک به مناسبت سال تحصیلی جدید :
امروز آشنایی با دانش آموزان را داشتیم و آموزش سلام کردن با نمایش عروسکی انجام شد
تکلیف ندارند
1403/07/02
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
تم 1ریاضی با هدف آشنایی با شمارش و الگوها
و اعضای خانواده (دوقلوها)،وعده صبحانه
تدریس شد .
صفحه 2 با هدف شمارش اشکال شبیه به هم و جهت های ریاضی تدریس شد .
ندارند.
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
نگاره شماره 1فارسی با موضوع به خانه ما خوش آمدی!
در مورد خانواده و اعضای خانواده و و نقش هر یک
و...صحبت شد .
تصویر خوانی کلمات انجام شد .
تصویر خوانی به صورت تلفیق با جهت های ریاضی و الگو ها انجام شد .
ببین و بگو به صورت گروهی و مشارکت اعضا ی گروه انجام شد .
دانش آموزان در منزل تصویرک های پایین صفحه 2کتاب فارسی را بخش کنند و صدای اول و اخر هر کدام را بیان کنند .
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نحوه ی صحیح مداد گیری آموزش داده شد .
سپس دانش آموزان با خط زمینه و نحوه نوشتن روی خط زمینه و قوانین خط زمینه آشنا شدن .
سپس لوحه شماره 1 کتاب نگارش آموزش داده شد و انجام شد .و چند خط لوحه نویسی در کلاس انجام شد .
چهار خط لوحه شماره 1 در دفتر مشق به صورت سرمشق داده شده با دقت و رعایت نحوه ی صحیح نوشتن لوحه انجام شود .
و در انتها با لوحه یک نقاشی زیبا بکشند و رنگ بزنند .
هنر اول
رعیتی، سمانه
عرض سلام و ادب سال تحصیلی مبارکتون باشه پسرای گلم ،امروز جلسه معارفه و صحبت با گل پسرای گل و کشیدن نقاشی آزاد،از جلسه آینده طبق طرح درس و کارهای کلاسی و خلاقیت را باهم شروع میکنیم ،روز خوبی داشته باشید.
لطفا از جلسه بعدی پسرای گل دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه خود بیاورند ،دفتر نقاشی بزرگ و کوچک فرق نمیکنه ،بهتر است کوچک باشد که دستشان خسته نشود و لطفا چند صفحه از دفتر کادر رنگی کشیده شود ،سپاسگزارم
رایانه
نیکزاد، علی
آموزش نقاشی با کامپیوتر از طریق نرم افزار Paint و توصیف ابزارهای این نرم افزار
1403/07/01
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ضمن خوش آمد گویی به پسرانم
معرفی کتاب ها و قوانین کلاسی انجام شد.وسپس فعالیت دست ورزی موش را انجام دادند با هدف هماهنگی چشم و دست بازی های مهارتی و تمرکزی به صورت گروهی به منظور ایجاد روحیه کار تیمی همراه با نشاط و شادابی انجام شد .
ندارند.
شطرنج
جعفر پور، کیمیا
آشنایی با تاریخچه ی شطرنج و آشنایی کامل با صفحه ی شطرنج
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
معرفی دانش آموزان
توضیح و تعریف توانایی و مهارت ها، شناسایی توانایی بچه ها