1404/07/23
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب کار ریاضی علوی تم 4 آغاز و صفحه 29 انجام شد در این صفحه الگو ها و شمارش گوشه و چوب خط مرور و تمرین شد
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب نگارش 2 لوحه از صفحه 23 انجام شد با تمرین حرکت صحیح دست و نوشتن منظم روی خط همراه با دقت و تمرکز
تکلیف:
از سرمشق های داده شده در دفتر مشق با دقت نوشته شود
ارمغان شماره 3 انجام شود
برنامه کلاسی شنبه
کتاب فارسی گل
کتاب نگارش درخت
کتاب کار فارسی علوی
دفتر مشق
مهارت زندگی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
درس دوم تدریس شد.
کتاب داستان خودم بلدم خوانده شد.
کاربرگ مربوط به درس دوم انجام شد ص 12 و 13 کتاب
تکلیف:
صفحه ی 9 کتاب مهارت های زندگی انجام شود.
1404/07/22
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحات 25 و 26 انجام شد.شمارش و جدول دوستی در ریاضی تمرین شد
تکلیف:
صفحه 27 کتاب کار ریاضی علوی انجام شود
فارسی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب کار فارسی صفحات 35 تا 37 انجام شد.صدای اول و آخر کلمات تمرین شد دانش آموزان برای تصاویر تمرین جمله سازی کردند و جمله های ساده ساختند .
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 22 انجام شد.
تکلیف:
از لوحه های تدریس شده در دفتر مشق نوشته شود
برنامه کلاسی فردا
کتاب کار ریاضی
کتاب نگارش
دفتر مشق
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
پرسش و پاسخ انجام شد.درس نیاز وخواسته تدریس شد.فعالیت کلاسی انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 30 انجام شود.باسپاس
1404/07/21
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب کار ریاضی علوی تا پایان صفحه 24 انجام شد.
الگوهای شطرنجی با شمارش،و به ذهن سپاری شکل کلی الگو برای ادامه دادن تمرین شد مربع شگفت انگیز بر اساس رنگ و شکل انجام شد.شمارش اشکال به منظور پیش نیاز مفهوم جمع انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
شعر خوانی انجام شد ( نگاره ی 9 در مسجد محله ): با اهداف : 1 آشنایی با قرآن 2 آشنایی با مسجد 3 دقت و توجه و علاقه مندی به رعایت نظم و ترتیب و بهداشت درمسجد 4 آشنایی با مؤذن، امام جماعت، وسایل موجود در مسجد 5 آشنایی با نحوه وضو گرفتن 6 توانایی تلفظ کلمات درس نظیر قرآن، مسجد و... تدریس شد .
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
نگارش صفحه 21 با دقت بر شکل و نحوه حرکت مداد روی خط انجام شد
تکلیف:
1) سرمشق داده شده در دفتر مشق با رعایت قوانین مربوطه انجام شود . 2) ارمغان های حل شده بعد از این که توسط بنده تصحیح شد تحویل دانش اموز داده می شود لطفا در یک پوشه دکمه دار سالم به ترتیب نگه داری شود هر زمان که اعلام کردم یک جا به کلاس اورده شود . 3) ارمغان شماره ی 2 حل شود و فردا همراه دانش اموز باشد . 4) برگه ی سرود همگانی مدرسه تحویل داده شد .برنامه کلاسی فردا: کتاب نگارش و کتابکار فارسی علوی و کتاب کار ریاضی علوی و دفتر مشق
هنر اول
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
امروز پسرای گلم طرح های اتودی خودرا به کلاس آورند و روی مقوا کشیدن .
تکلیف:
لطفا دفتر نقاشی همراه خودبیاورید.اولیا عزیزم لطفا در مورد آلودگی هوا همکاری لازم را با پسرهای گلم انجام دهید .
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با استفاده از اشکال مختلف مثل مثلث ، دایره و خط نقاشی کوه ، رودخانه ، دشت و خوشید را کشیدند آنها یاد گرفتند که از ابزار قلمو برای رنگ آمیزی های مختلف استفاده کنند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا یک نقاشی دلخواه با استفاده از نرم افزار paint بکشید و در آن از شکل های مختلف استفاده کنید با تشکر
alinikzad0044@gmail.com
1404/07/20
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
صفحات 25 و 26 و 28 انجام شد.مفاهیم الگو های شطرنجی با دقت و تمرکز بر پیدا کردن الگو و ادامه دادن آن تکمیل مربع شگفت انگیز با دقت در ردیف و ستون و شمارش سریع اعداد کمتر از 5 تمرین شد.
در کلاس بدون دیوار در حیاط با حلقه های رنگی توپ های رنگی و لیوان با بازی و حرکات جسمی الگو ها و مربع شگفت انگیز تمرین و بازی شد.
فارسی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب کار فارسی علوی صفحات 32تا34 با دقت و تمرکز بر حرکت صحیح دست در نوشتن انجام شد.
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 25 با تمرین و دست ورزی نوشته شد.
تکلیف:
از لوحه تدریس شده در دفتر مشق نوشته شود
برنامه کلاسی فردا
کتاب ریاضی زنبوری
کتاب نگارش
کتاب فارسی درخت
کتاب کار ریاضی علوی
دفتر مشق
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهمیت و مزایای بازی این هفته
تقویت دقت و تمرکز شنیداری (گوش دادن به توقف موسیقی و نام رنگها)
رشد مهارتهای ریتمیک (حرکت هماهنگ با ضرب موسیقی)
افزایش سرعت واکنش (واکنش سریع به توقف موسیقی و تغییر جای رنگها)
تقویت مهارتهای تشخیص رنگ و حافظه دیداری
ایجاد هماهنگی حرکتی و تعادل بدن (چرخیدن دور حلقه و پریدن داخل آن)
پرورش مهارتهای اجتماعی و تعامل گروهی (رعایت نوبت، جایگزینی سریع با دیگران)
تقویت انعطافپذیری ذهنی (تغییر جهت و جایگاه بر اساس دستور معلم)
افزایش نشاط، هیجان و تخلیه انرژی مثبت
بالا بردن اعتماد به نفس در واکنش سریع و درست در جمع
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
مهارت اجتماعی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
مراحل عذرخواهی تدریس شد.
کتاب مسخره ام نکن خوانده شد.
مراحل عذرخواهی توسط دانش آموزان نمایش داده شد.
تکلیف:
در شرایطی که اشتباهی انجام می دهد عذرخواهی کند و با مشاهده ی این رفتار از طرف والدین مورد تشویق قرار گیرد.
1404/07/19
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
تم 4 ریاضی با گفتگو و معرفی نماد های ریاضی در صفحه آغازین شروع شد
صفحات 23 24 و 27 انجام شد.
ساخت اشکال هندسی با چینه و چوب خط دست ورزی شد و شمارش گوشه و لبه ها تمرین شد.
دانش آموزان شمارش و کشیدن چوب خط تا عدد 5 را به کمک ابزار تمرین کردند.
تکلیف:
در یک برگه a4 موارد زیر را کشیده و با توجه به سوال برای هر شکل چوب خط مورد نظر را بکشد
یک آدم سمت راست کشیده شود در سمت چپ به تعداد چشم ها چوب خط بکشد
پرچم ایران کشیده شود به تعداد رنگ ها چوب خط
سمت راست 1 عدد خورشید به تعداد چوب خط
سمت راست ماشین به تعداد چرخ ها چوب خط
کف دست خود را کشیده به تعداد انگشتان چوب خط بکشد
فارسی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
نگاره 8 با نمایش حیوانات تقلید صدا و نحوه حرکت آن ها توسط دانش آموزان تدریس شد.
در مورد نحوه زندگی تغذیه پوشش بدن و ویژگی های آن ها با یکدیگر تبادل نظر کردند در مورد تصاویر تصویر خوانی و داستان سازی کردند تصویرک های کتاب نام برده شد کلمات بخش شدند و کلمات هم آغاز و هم پایان را شناسایی کردند
گنجینه شماره ی 1 با موضوع : مورچه تنها با هدف : تقویت دقت شنیداری و بالا بردن سواد خوانداری ودرک مطلب انجام شد .
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
نگارش صفحه 19 همراه با دست ورزی و توجه به حرکت صحیح دست هنگام نوشتن نوشته شد
تکلیف:
از سرمشق داده شده در دفتر مشق نوشته شود
برنامه کلاسی فردا
کتاب نگارش
دفتر مشق
کتاب ریاضی زنبوری
کتاب کار فارسی علوی
شطرنج
مدرس:
احمدی، امیر
فعالیت:
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی. در این جلسه و جلسات گذشته حرکت مهره ها تدریس شد و قصد داریم که جلساتی مخصوص بازی کردن رو بعد از تدریس کامل حرکت مهره ها شروع کنیم.