فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 104

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی مبحث تلفیقی بیشتر و کمتر با کلمات مرور شد و در دفتر تلاش نوشته شد . سپس سودوکو 9 تایی و مبحث اندازه گیری اشاره شد و 82 و 83 و 84 حل شد .
تکلیف: لطفا با واحد های یک اندازه مثل قاشق یا چنگال یا لیوان ' یک وسیله مثلا فرش یا میز یا سرامیک یا تخت یا ....... هر وسیله ی دیگر خانه را با واحد اندازه گیری مشخص اندازه گیری کنید .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: روان خوانی کلمات ترکیبی با ( ی ِ میانجی / -ِ ربط ) پرسیده و تاکید شد . بازی پیدا وپنهان ( ی ِ میانجی / -ِ ربط ) در کلاس انلاین انجام شد .
تکلیف: متن صفحه ی 32 کتاب کلمه کوچولو خوانده شود سپس درک مطلب صفحه ی 33 حل شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ی ِ میانجی با شعر و کد گذاری تدریس شد. کلمات مربوطه به ی ِ میانجی در دفتر تلاش نوشته شد . تشخیصی ( ی / ای ) تدریس و تاکید شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 97 انجام شد.
تکلیف: 1) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 98 انجام شود . 2) املا تا نشانه ی ( ی ) یه هر روشی که دوست داری تمرین و تکرار شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت های جابجایی/ دقت/ سرعت عمل/ بکارگیری حافظه/ زمان واکنش/ مهارت دست ورزی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: صفحه آغازین تم 12 (ص78) موضوع: رفتن به بوستان تم شناختی: تنوع در بوستان صفحه 79 اهداف: * درک مفهوم مقایسه * درک مفهوم کمتر - بیشتر * تشخیص مجموعه با تعداد شکلهای کمتر * تمرین نوشتن اعداد صفحه 80 اهداف: * آشنایی با نماد کمتر - بیشتر * به کار گیری نماد کمتر - بیشتر در مقایسه اعداد * خواندن یک عبارت نامساوی به دو صورت ( از راست به چپ و از چپ به راست ) صفحه 81 اهداف: * درک کامل مفهوم عدد 9 و برقراری ارتباط با نمایشهای مختلف آن * درک مفهوم ترکیبی عدد 9 و تبدیل آن به صورت ترکیبی از 5 و 4 * توانایی نوشتن صحیح نماد عدد 9 تدیس و انجام شد .
تکلیف: لطفا صفحه هایی از تم 11 کتاب کار ریاضی علوی که تکمیل نشده است تکمیل شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلاس امروز ما با ورزش صبحگاهی شروع شد . نشانه ( ی) و ساخت ترکیبات با نشانه ( ی) مرور شد . درس دریا کتاب فارسی تدریس شد . دانش اموزان تصویر خوانی کردند . کل خوانی متن درس پرسیده شد . اهنگ دریا پخش شد و سوالاتی در رابطه با اهداف درس ذکر شد. دانش اموزان کلماتی که ( ترکیب ( ی ) دارند را تایپ کردند سپس کلمات دوستان خود را خواندند.
تکلیف: متن درس کلمه کوچولو صفحه ی 31 خوانده شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ساخت کلمه و جدول دوستی با نشانه ( ی ) مرور شد . سپس ( ای پنهان ) تدریس شد مثال بیا. زیارت / و ....... در دفتر تلاش نوشته شد. کلید واژه های مربوطه به ترکیبات در دفتر تلاش نوشته شد . صرف فعل و تغییر فعل با توجه به شخص جمله و متن جمله تدریس شد و مثال در دفتر تلاش نوشته شد .
تکلیف: 1)لطفا با کلمات زیر هر نوع جمله ای که دوست دارید ساخته شود می توانید جملات سوالی یا خنده دار هم بنویسید . زیارت / بیا / زیاد / بیایید / می آییم / دایی 2) کاربرگ زیر وارد دفتر املای علوی شود سپس توسط دانش اموز تکمیل شود .( در صورت تمایل می توانند رنگ بزنند)

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام عزیزای دلم ،روز پاییزیتون بخیر ،امیدوارم نقاشی امروز را دوست داشته باشید آموزش مترسک را مرحله به مرحله کشیدیم ،عذر خواهی میکنم تایم تمام شو و نشد باهاتون خداحافظی کنم

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: علامت کمتر و بیشتر و مساوی با طرح درس تلفیقی شمارش کلید واژه فارسی تدریس شد . و دانش اموزان نمونه ای از بیشتر و کمتر را در دفتر تلاش حل کردند . کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 79 و 80 و 82 و 85 حل شد
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 81 و 78 انجام شود .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: علوم درس 6 زمین خانه ی پر اب ما به طور کامل از کتاب علوم تدریس شد . دانش اموزان با مشاغلی که مربوط به اب می باشد اشنا شدند و راه های الوده نکردن اب و صرفه جویی اشنا شدند . سپس طبق طرح درس تلفیقی قایقی که ساختند را روی اب مثلا دریا شناور کردند .
تکلیف: دانش اموزان با ایده ی خود بر روی برگه ی a4 چرخه ی اب را درست کنند و تا روز سه شنبه همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه ( ی ) با کد 2 قلو ها تدریس شد . ترکیبات نشانه (ی ) و ساخت کلمه در دفتر تلاش نوشته شد . کتاب نگارش صفحه ی 67 و 68 انجام شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 95 و 96 انجام شد . طبق طرح درس تلفیقی فارسی - ریاضی - علوم ' ابتدا دانش اموزان کلماتی را روی کاغذ از نشانه( ی ) نوشتند سپس ان را تبدیل به قایق کردیم و تعداد کلمات را شمارش کردیم سپس با علامت مناسب ریاضی را بین ان ها قرار دادیم .
تکلیف: 1) لطفا کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 31 ( 3 خط اول ) روان خوانی شود سپس از روی کلماتی که ترکیب( یا )دارند یکی نوشته شود . 2) املا تا نشانه ( ش ) تمرین و تکرار شود . کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش و کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموز باشد .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی مبحث شمارش مرور شد . سپس صفحه ی 76 و 77 حل شد .
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلمات کلیدی نشانه ش مرور شد . روان خوانی مرور شد . ایجاد انگیزه نشانه ش داشتیم. نشانه ش مجدد تمرین و تکرار شد و با شعر تدریس شد . دانش اموزان جهت تثبیت نشانه ش با دستکش ترکیبات کلید واژه های جدید ساختند .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تولد متولدین برگزار شد . نوشتار نشانه ش‌و ساخت کلمه مرور شد . سپس کناب نگارش صفحه ی64 و 65 و 66 حل شد.کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 91 و 92 و‌93 و‌94 حل شد .
تکلیف: 1 ) با کلمات زیر جمله خنده دار ساخته شود . تراشِ تیز/ سوزن ِ دراز 2) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 29 روان خوانی شود سپس صفحه ی 30 حل شود. تمامی کتاب ها تحویل داده شد در صورت حضوری دفتر املای علوی و دفتر تلاش و کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموز باشد .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان به صورت گروه های دو نفره نقاشی قلعه را در محیط paint کشیدند و با ابزار select برای انتخاب و کپی کردن آشنا شدند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی قلعه را دوباره نقاشی کنید با تشکر نمونه نقاشی بارگذاری شده است

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: مبحث تساوی و الگو و دسته بندی مرور شود. کتاب ریاضی صفحه ی 73 و 74 و 75 حل شد.
تکلیف: ندارند .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: فعالیت مجازی درس 6علوم زمین خانه ی پر آب ما به صورت تلفیق فارسی در زمینه ی آشنایی شکل مختلف اب ( جامد / مایع / گاز ) تدریس شد. در حین فعالیت و بحث و گفت و گو بر روی کلماتی که نشانه ش دارند مثل بشر و شمع و شکل و ...... تاکید شد . چرخه ی اب و نحوه ی تغییر شکل اب اموزش داده شد . کلیپ چرخه ی اب پخش شد .
تکلیف: پسران گلم چرخه ی اب را برای خانواده به صورت شفاهی توضیح دهند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس گوشِ شنوا صفحه ی 49 کتاب فارسی به صورت تلفیق علوم و تاکید به اعضای مختلف بدن و تثبیت نشانه ش مثل گوش چشم و ..... اموزش داده شد . و صفحه ی 50 کتاب فارسی بررسی عملکرد دانش اموز در انجام فعالیت کلاسی با مشارکت تدریس شد . بازی خلاق دیداری شنیداری جهت به خاطر سپردن کلید واژه های نشانه ش در کلاس انجام شد .
تکلیف: 1) سوال یک مدادی صفحه ی 64و65 و 66 کتاب نگارش انجام شود . 2) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 28 روان خوانی شود . 2) کاربرگ فارسی - هوش زیر وارد دفتر املای علوی شود سپس توسط دانش اموز حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: