1404/08/21
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
ریاضی عدد نویسی و شمارش و الگو و الگوی تکرار شونده و تقارن و سودوکو مرور و رفع اشکال شد سپس کتاب کار ریاضی علوی تم 7 به طور کامل حل شد .
تکلیف:
کتاب کار ریاضی علوی در کلاس می باشد .
کتاب ریاضی از تم1 تا تم 5 بیشتر مباحث
( الگو و شمارش و سودوکو ) تمرین شود .
علوم اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
درس 4 دنیای جانوران علوم تدریس شد .
دانش اموزان با شکل جانوران و غذای جانوران و حرکت و رشد و مفید ومضر بودن ان ها اشنا شدند . سپس کتاب کار علوم علوی به طور کامل حل شد .
تکلیف:
بعضی از دانش اموزان کتاب کارشان در کلاس می باشد .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
ایجاد انگیزه نشانه ت را داشتیم
.نشانه ت مرور شد .
دانش اموزان کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 67 و68 و69 و 70 را ابتدا انفرادی سپس گروهی حل کردند .
تکلیف:
1) ارمغان شماره ی 9 حل شود .
2) لطفا درس 4 کتاب کار فارسی مورد بررسی قرار گیرد اگر قسمتی یا سوالی را دانش اموز در کلاس حل نکرده است لطفا در منزل تکمیل کند .
3) املا تا نشانه ت تمرین و تکرار شود .
کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی . کتاب فارسی و نگارش و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
املا تا نشانه م گفته شد .
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
باسلام و احترام خدمت اولیای گرامی
از همراهی صمیمانه و ارزشمند شما در اجرای فعالیت درس «سواد مالی» و مشارکت در ساخت قلک با فرزندان عزیزتان صمیمانه سپاسگزارم. بدون همکاری مؤثر شما، آموزش مفاهیم مهمی چون پسانداز و مدیریت مالی برای کودکان به این زیبایی و اثربخشی انجام نمیشد.
با آرزوی تداوم این همکاریهای ارزشمند.
درس بانک تدریس شد ،فعالیت کلاسی حل و چک شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 52 به خوبی حل شود.
1404/08/20
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نشانه ت تدریس شد .
درس تاب صفحه ی 38 و ببین و بگو صفحه ی 39 تدریس شد .
روان خوانی پرسیده شد .
تکلیف:
کتاب کلمه کوچولو صفحه ی11 و 12 روان خوانی شود .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نوشتار نشانه ت تدریس شد .
ترکیبات نشانه ت نوشته شد .
پسوند( -َ م ) مثل : دوستم و مثل : دوست
(ست ) کلمه ساخته شد و در دفتر تلاش نوشته شد .
کتاب نگارش صفحه ی 46 و 47 و 48 انجام شد .
تکلیف:
1) املا تا نشانه م تمرین و تکرار شود .
فردا املا تا نشانه م خواهیم داشت .
2) با کلمات :
است / دوست / بست / ماست /دست
جمله سازی شود .
کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی وکتاب کار علوم و کتاب کار ریاضی علوی و دفتر تلاش و دفتر املای علوی همراه دانش اموز باشد .
هنر اول
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام به جلسات پایانی کار داریم نزدیک میشویم موفق باشید
استعداد فضایی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
سنجش استعداد یابی فضایی برگزار شد .
1404/08/19
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
شمارش و عدد نویسی و شناخت مقداری اعداد مرور شد .
سپس صفحه ی 48 کتاب ریاضی حل شد .
تقارن دورانی با خط کش اموزش داده شد .
سپس در دفتر تلاش تقارن اشکال با خط کش انجام شد .
تکلیف:
ندارند .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
سنجش استعداد یابی فارسی انجام شد .
ایجاد انگیزه نشانه او-و را داشتیم .
نشانه ها و ترکیبات مرور شد .
روان خوانی پرسیده شد .
تکلیف:
ندارند .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
روان خوانی حرارتی با لمس کردن و شناخت کلمات کلیدی در کلاس انجام شد سپس در دفتر تلاش نوشته شد .
رونویسی از کتاب کلمه کوچولو انجام شد .
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 66 حل شد .
تکلیف:
1) ارمغان شماره ی 8 انجام شود .
2) صفحه 10 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود و املا به هر روشی تمرین و تکرار شود .
3) سوالات زیر وارد دفتر تلاش شود سپس توسط دانش اموز کامل شود .
الف : جمله بساز .
مسموم :
بدبو :
آدامس :
ب) بخش دوم کلمات را بنویس .
زیبایی :
آزمایش :
روسری :
کتاب ها : کتاب کار ریاضی علوی و کتاب نگارش و کتاب فارسی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .
مهارت زندگی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
درس ششم شناخت احساسات کار شد
کاربرگ مربوط به آن انجام شد
تکلیف:
تمرین صفحه ی 29 پایین صفحه همراه با دانش آموز انجام شود.
حتماً فردا کتاب در قفسه کلاس قرار داده شود.
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با نحوه استفاده از دستور کات cut آشنا شدند ، همچنین آنها کاربرد خط منحنی در پروژه صفحه 39 کتاب که شکل یک کشتی روی آب است را یاد گرفتند سپس در گروه های دو نفره این نقاشی را کشیدند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه صفحه 39 کتاب را دوباره بکشید . حتما انجام دهید( فایل pdf در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است )
*** آموزش کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است با تشکر
alinikzad0044@gmail.com
1404/08/18
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
مسابقه ی اقای ریاضی برگزار شد .
تم 7 کتاب ریاضی با موضوع تولد و اداب مهمانی و تولد رفتن و ..... تدریس شد .
عدد نویسی ها مرور شد و مقدمات جمع اشنا شدند . سپس کتاب ریاضی صفحه ی 44 و 45 و 47 حل شد .
تکلیف:
صفحه ی 46 کتاب ریاضی انجام شود لطفا در تشخیص الگوی تکرار شونده دقت شود .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نشانه ها و ترکیبات و جدول دوستی مرور شد .
روان خوانی پرسیده شد .
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 59 و 60 و 61 و 63 و 64 و 65 انجام شد .
تکلیف:
1) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 62 حل شود .
2) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 10 روان خوانی شود و دانش اموزان بر خواندن متن مسلط باشند .
3) کتاب کار فارسی علوی از ابتدا بخش اول نگاره ها و بخش دوم نشانه ها تا پایان نشانه ب مطالعه شود .
کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو و کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش و کتاب ریاضی همراه دانش اموز باشد .
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهمیت و مزایای بازی "برجسازی ریتمیک برای کودکان خردسال"
---
اهمیت و مزایا:
تقویت هماهنگی حرکتی-شنیداری (حرکت با ریتم موسیقی هنگام درجا زدن و پا باز و بسته)
رشد تمرکز و دقت در عمل (چیدن درست و با نظم کاپها بدون ریختن برج)
پرورش مهارتهای حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، بلند کردن و گذاشتن دقیق لیوانها)
تقویت درک ترتیب و سازماندهی ذهنی (یادگیری ساخت برج با الگوی مشخص از تعداد طبقات)
رشد حس همکاری و کار گروهی (با کمک هم ساختن برج و رعایت نوبت)
افزایش صبر و کنترل هیجان (انتظار برای نوبت خود و دقت در چیدن برج)
ایجاد هیجان، نشاط و انگیزه در فعالیت گروهی
تخلیه انرژی مثبت از طریق حرکت و موسیقی
تقویت اعتماد به نفس در انجام موفق یک کار گروهی
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
مهارت اجتماعی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
روش درست در دست گرفتن قاشق ، چنگال و کارد میوه خوری آموزش داده شد.
فیلم مربوط به آن نمایش داده شد.
با استفاده از خمیر بازی میوه درست کردند و با استفاده از چنگال و کارد میوه خوری آن ها را بریدند.
تکلیف:
در منزل نحوه ی درست در دست گرفتن قاشق ، چنگال و کارد میوه خوری کار شود.
از بچهها بخواهید که خرد کردن کیک و میوه را عملی با استفاده از کارد و چنگال به شما آموزش دهند..
1404/08/17
علوم اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
سنجش استعداد یابی علوم برگزار شد .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
درس 4 کتاب فارسی با موضوع توت تدریس شد .
دانش اموزان با کلمات جدید اشنا شدند و بخش کردند و متن درس کل خوانی شد .
متن درس های قبلی مرور شد .
تکلیف:
متن درس 4 کتاب فارسی کل خوانی شود .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نشانه او با شعر تدریس شد .
ترکیبات و جدول دوستی مرور شد .
ترکیبات نشانه( او -و ) در دفتر تلاش نوشته شد .
کلمات مهم نشانه او در دفتر تلاش نوشته و رونویسی شد . کتاب نگارش صفحه ی 43 و 44 و 45 انجام شد .
جمله سازی تمرین شد و با کلمات : بوس / سبوس / مسموم/ دود در دفتر تلاش جمله ساختند.
تکلیف:
1) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 6 و 7 و 8 و 9 روان خوانی شود .
2) املا تا نشانه س از کتاب کلمه کوچولو در دفتر تلاش نوشته شود.
3) ارمغان شماره ی 7 انجام شود .
کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و کتاب ریاضی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .