1404/09/15
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
ریاضی تم 11 با موضوع خارج شدن از مدرسه و نکات مربوطه هنگام خروج و زنگ اراستگی تدریس شد .
بازی تعادلی در کلاس انلاین انجام شد .
تقارن و شمارش و جمع و تساوی و الگو و جهت مرور شد .
سپس صفحه ی 72 کتاب ریاضی حل شد .
تکلیف:
ندارند
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
ورزش صبحگاهی انجام شد .
ترکیب تصویری با -ِ ربط و کلمات جهت تثبیت انجام شد و در دفتر تلاش نوشته شد .
تشخیصی ( ای / ی ) آموزش داده شد و در دفتر تلاش نوشته شد .
سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 90 حل شد .
تکلیف:
1) متن صفحه ی 26 کلمه کوچولو خوانده شود .
2) کاربرگ زیر جهت تمرین و تکرار در دفتر تلاش نوشته شود .
3) املا تا نشانه اِ به روش دلخواه تمرین و تکرار شود .
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
املای زنبوری کلمات جهت تثبیت نشانه ژ گفته شد .
تکلیف:
ندارند
1404/09/12
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
تقارن و سودوکو و شمارش مرور شد .
سپس کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 74 و 75 حل شد .
تکلیف:
ندارند.
لطفا دانش اموزانی که تمایل به شرکت در مسابقه سودوکو درون کلاسی دارند برای شنبه امادگی داشته باشند.
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نشانه اِ مرور شد .
- ِ ربط تدریس شد مفهوم اِ ربط به دانش آموزان با استفاده از شعر توضیح داده شد اِ ربط به معنای پیوند و اتصال بین کلمات، جملات و عبارات است و نقش مهمی در ایجاد جمله های صحیح دارد.
مثلا : دست ِ راست / مدادِ امیر
مثال های مشابه در دفتر تلاش با ( - ِ ربط ) نوشته شد .
تکلیف:
کتاب کار کلمه کوچولو صفحه ی 25 روان خوانی شود.
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
جمله سازی و ترکیبات نشانه اِ مرور شد .
بازی خلاق تمرکز با ماژیک و چشم بسته انجام شد .
سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 87 و 88 و 89 حل شد ،
تکلیف:
1)کاربرگ زیر وارد دفتر تلاش شود سپس توسط دانش اموز کامل شود و - ِ ربط با مداد قرمز نوشته شود .
2) شنبه املای زنبوری از نشانه ز خواهیم داشت لطفا تمرین و تکرار شود و دفتر املای علوی مطابق کاربرگ ارسالی املای زنبوری جای 18 کلمه خالی داشته باشد .
3) تمام کتاب ها چک شد لطفا دانش اموزانی که کتاب ها را تکمیل نکرده اند حتما تکمیل کنند .
4) ارمغان 12 قسمت -ِ تکمیل شود و شنبه همراه دانش اموز باشد .
کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو و دفتر املای علوی و دفتر تلاش و کتاب کار علوم علوی و کتاب کار فارسی علوی همراه دانش اموز باشد .
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
درس 9 دستگاه عابر بانک تدریس شد.فعالیت کلاسی انجامشد.
تکلیف:
لازم به ذکر است که فعالیت منزل صفحه 74 با موضوع «ساخت عابر بانک» کاملاً اختیاری میباشد و انجام آن صرفاً جهت تقویت یادگیری و خلاقیت دانشآموز توصیه میگردد.
با سپاس فراوان از همکاری ارزشمند شما.
1404/09/11
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
بازی خلاق تثبیت جهت ها با موزیک انجام شد .
مبحث انتقال و جمع اشکال و شمارش بیشتر از 5 مرور شد سپس کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 71 حل شد.
تکلیف:
عدد نویسی 6 و سوالات 3 و 4 و 5 کتاب کار ریاضی علوی حل شود .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
ورزش صبحگاهی در کلاس آنلاین انجام شد .
روان خوانی پرسیده شد .
نشانه چهار شکلی اِ با کد گذاری و داستان تدریس شد .
صدا آموزی نشانه اِ با تصویرک ها تاکید شد .
درس 7 با موضوع استخر با مشارکت دانش اموزان تصویر خوانی و متن درس کل خوانی شد .
ببین و بگو صفحه ی 49 و شعر ای ایران صفحه ی 50 تدریس شد.
تکلیف:
حفظ شعر ای ایران صفحه ی 50 کتاب فارسی اختیاری و امتیازی است .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
جایگاه نشانه اِ در جدول دوستی معرفی شد و ترکیبات اموزش داده شد سپس با ترکیبات کلمه ساخته شد و در دفتر تلاش نوشته شد .
کتاب نگارش صفحه ی 61 و 62 انجام شد .
تکلیف:
1) سوال یک مدادی صفحه ی 61 و 62 کتاب نگارش تکمیل شود .
2) درک مطلب صفحه ی 24 کتاب کلمه کوچولو انجام شود .
3) کلید واژه های کار در کلاس نوشته شده در دفتر تلاش مطالعه شود .
مثلا : به مثل تابه
مثلا : سه مثل ماسه
و ...................
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
املای مروری به صورت کیبوردی با هدف :
شناخت نام کشورمان و شناخت شهر های ایران در کلاس انلاین انجام شد .
مثلا : رودبار / آبادان / آستارا و.......
تکلیف:
ندارند
1404/09/10
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
مبحث سودوکو و تقارن و اعداد و شمارش و الگو مرور شد مقدمات کم تر و بیشتر اموزش داده شد سپس کتاب ریاضی صفحه ی 67 و 68 و 69 و 70حل شد .
تکلیف:
ندارند.
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
ورزش صبحگاهی و بازی استوپ رقص در کلاس انلاین انجام شد .
جمله ی مرتب کردنی هندسی از نشانه ز انجام شد و در دفتر تلاش نوشته شد .
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 86 حل و رفع اشکال شد .
تکلیف:
پاسخ کاربرگ زیر جهت تمرین و تکرار در دفتر تلاش نوشته شود.
1404/09/09
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
عدد نویسی و جمع و تقارن و شمارش مرور شد .
دانش اموزان خط تقارن اشکال را کشیدند .
سپس کتاب ریاضی صفحه ی 66 و 67 حل شد .
تکلیف:
ندارند
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
روان خوانی از کتاب کلمه کوچولو پرسیده شد .
متن درس صفحه ی 20 کتاب کلمه کوچولو خوانده شد سپس درک مطلب صفحه ی 21حل شد .
تکلیف:
متن صفحه ی 22کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
جورچین کلمات با تاکید نشانه ز انجام شد .
و کلمات را کشف کردند سپس جمله سازی انجام شد .
سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 83 و 84 حل شد
تکلیف:
صفحه ی 85 کتاب کار فارسی علوی حل شود .
املا تا (نشانه ای )تمرین و تکرار شود فردا املا خواهیم داشت .
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهداف فعالیت موزیکوگرام
1. تقویت دقت شنیداری:
بچهها یاد میگیرن صداها، ریتمها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن.
2. هماهنگی چشم و دست و بدن:
با دنبال کردن علامتها و اجرای ریتمها، هماهنگی حرکتی بهتر میشه.
3. درک ریتم و ضرب:
کودک به شکل عملی مفهوم ضربهای کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه میکنه.
4. تقویت توجه و تمرکز:
چون باید همزمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا میکنه.
5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت:
موسیقاگرام یک روش شادیآور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است.
6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی:
کودکان یاد میگیرن چطور موسیقی را با شکلها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن سادهی موسیقی.
7. پرورش خلاقیت و ابتکار:
در ادامه بچهها حتی میتوانند موزیکوگرام مخصوص خودشان را بسازند.
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود