فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 104

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی تم 11 با موضوع خارج شدن از مدرسه و نکات مربوطه هنگام خروج و زنگ اراستگی تدریس شد . بازی تعادلی در کلاس انلاین انجام شد . تقارن و شمارش و جمع و تساوی و الگو و جهت مرور شد . سپس صفحه ی 72 کتاب ریاضی حل شد .
تکلیف: ندارند

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ورزش صبحگاهی انجام شد . ترکیب تصویری با -ِ ربط و کلمات جهت تثبیت انجام شد و در دفتر تلاش نوشته شد . تشخیصی ( ای / ی ) آموزش داده شد و در دفتر تلاش نوشته شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 90 حل شد .
تکلیف: 1) متن صفحه ی 26 کلمه کوچولو خوانده شود . 2) کاربرگ زیر جهت تمرین و تکرار در دفتر تلاش نوشته شود . 3) املا تا نشانه اِ به روش دلخواه تمرین و تکرار شود .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املای زنبوری کلمات جهت تثبیت نشانه ژ گفته شد .
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تقارن و سودوکو و شمارش مرور شد . سپس کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 74 و 75 حل شد .
تکلیف: ندارند. لطفا دانش اموزانی که تمایل به شرکت در مسابقه سودوکو درون کلاسی دارند برای شنبه امادگی داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه اِ مرور شد . - ِ ربط تدریس شد مفهوم اِ ربط به دانش آموزان با استفاده از شعر توضیح داده شد اِ ربط به معنای پیوند و اتصال بین کلمات، جملات و عبارات است و نقش مهمی در ایجاد جمله های صحیح دارد. مثلا : دست ِ راست / مدادِ امیر مثال های مشابه در دفتر تلاش با ( - ِ ربط ) نوشته شد .
تکلیف: کتاب کار کلمه کوچولو صفحه ی 25 روان خوانی شود.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جمله سازی و ترکیبات نشانه اِ مرور شد . بازی خلاق تمرکز با ماژیک و چشم بسته انجام شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 87 و 88 و 89 حل شد ،
تکلیف: 1)کاربرگ زیر وارد دفتر تلاش شود سپس توسط دانش اموز کامل شود و - ِ ربط با مداد قرمز نوشته شود . 2) شنبه املای زنبوری از نشانه ز خواهیم داشت لطفا تمرین و تکرار شود و دفتر املای علوی مطابق کاربرگ ارسالی املای زنبوری جای 18 کلمه خالی داشته باشد . 3) تمام کتاب ها چک شد لطفا دانش اموزانی که کتاب ها را تکمیل نکرده اند حتما تکمیل کنند . 4) ارمغان 12 قسمت -ِ تکمیل شود و شنبه همراه دانش اموز باشد . کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو و دفتر املای علوی و دفتر تلاش و کتاب کار علوم علوی و کتاب کار فارسی علوی همراه دانش اموز باشد .

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس 9 دستگاه عابر بانک تدریس شد.فعالیت کلاسی انجام‌شد.
تکلیف: لازم به ذکر است که فعالیت منزل صفحه 74 با موضوع «ساخت عابر بانک» کاملاً اختیاری می‌باشد و انجام آن صرفاً جهت تقویت یادگیری و خلاقیت دانش‌آموز توصیه می‌گردد. با سپاس فراوان از همکاری ارزشمند شما.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بازی خلاق تثبیت جهت ها با موزیک انجام شد . مبحث انتقال و جمع اشکال و شمارش بیشتر از 5 مرور شد سپس کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 71 حل شد.
تکلیف: عدد نویسی 6 و سوالات 3 و 4 و 5 کتاب کار ریاضی علوی حل شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ورزش صبحگاهی در کلاس آنلاین انجام شد . روان خوانی پرسیده شد . نشانه چهار شکلی اِ با کد گذاری و داستان تدریس شد . صدا آموزی نشانه اِ با تصویرک ها تاکید شد . درس 7 با موضوع استخر با مشارکت دانش اموزان تصویر خوانی و متن درس کل خوانی شد . ببین و بگو صفحه ی 49 و شعر ای ایران صفحه ی 50 تدریس شد.
تکلیف: حفظ شعر ای ایران صفحه ی 50 کتاب فارسی اختیاری و امتیازی است .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جایگاه نشانه اِ در جدول دوستی معرفی شد و ترکیبات اموزش داده شد سپس با ترکیبات کلمه ساخته شد و در دفتر تلاش نوشته شد . کتاب نگارش صفحه ی 61 و 62 انجام شد .
تکلیف: 1) سوال یک مدادی صفحه ی 61 و 62 کتاب نگارش تکمیل شود . 2) درک مطلب صفحه ی 24 کتاب کلمه کوچولو انجام شود . 3) کلید واژه های کار در کلاس نوشته شده در دفتر تلاش مطالعه شود . مثلا : به مثل تابه مثلا : سه مثل ماسه و ...................

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املای مروری به صورت کیبوردی با هدف : شناخت نام کشورمان و شناخت شهر های ایران در کلاس انلاین انجام شد . مثلا : رودبار / آبادان / آستارا و‌.......
تکلیف: ندارند

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام پسرای گل کلاس امروز آموزش متریک را با هم تمرین کردیم

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: مبحث سودوکو و تقارن و اعداد و شمارش و الگو مرور شد مقدمات کم تر و بیشتر اموزش داده شد سپس کتاب ریاضی صفحه ی 67 و 68 و 69 و 70حل شد .
تکلیف: ندارند.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ورزش صبحگاهی و بازی استوپ رقص در کلاس انلاین انجام شد . جمله ی مرتب کردنی هندسی از نشانه ز انجام شد و در دفتر تلاش نوشته شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 86 حل و رفع اشکال شد .
تکلیف: پاسخ کاربرگ زیر جهت تمرین و تکرار در دفتر تلاش نوشته شود.

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املای تصویری نشانه ( ای ) به صورت جمله سازی در دفتر املای علوی گفته شد .
تکلیف: لطفا در دفتر املای علوی یک نقشه ایران کشیده شود و داخل نقشه 2 جمله ی زیبا در مورد ایران نوشته شود ( رنگ زدن نقشه اختیاری است )

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام فسقلی های کلاس امروز در مورد نقاشی با اشکال هندسی صحبت کردیم داستان گوش دادیم و مرحله به مرحله کشیدیم نقاشی .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه کشیدن آدم برفی در نرم افزار paint آشنا شدند آنها کاربرد رنگ دوم را یاد گرفتند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که در کلاس یاد گرفتید را در محیط paint بکشید نقاشی در پرتال بارگذاری شده است

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: عدد نویسی و جمع و تقارن و شمارش مرور شد . دانش اموزان خط تقارن اشکال را کشیدند . سپس کتاب ریاضی صفحه ی 66 و 67 حل شد .
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: روان خوانی از کتاب کلمه کوچولو پرسیده شد . متن درس صفحه ی 20 کتاب کلمه کوچولو خوانده شد سپس درک مطلب صفحه ی 21حل شد .
تکلیف: متن صفحه ی 22کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جورچین کلمات با تاکید نشانه ز انجام شد . و کلمات را کشف کردند سپس جمله سازی انجام شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 83 و 84 حل شد
تکلیف: صفحه ی 85 کتاب کار فارسی علوی حل شود . املا تا (نشانه ای )تمرین و تکرار شود فردا املا خواهیم داشت .

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهداف فعالیت موزیکوگرام 1. تقویت دقت شنیداری: بچه‌ها یاد می‌گیرن صداها، ریتم‌ها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن. 2. هماهنگی چشم و دست و بدن: با دنبال کردن علامت‌ها و اجرای ریتم‌ها، هماهنگی حرکتی بهتر می‌شه. 3. درک ریتم و ضرب: کودک به شکل عملی مفهوم ضرب‌های کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه می‌کنه. 4. تقویت توجه و تمرکز: چون باید هم‌زمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا می‌کنه. 5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت: موسیقاگرام یک روش شادی‌آور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است. 6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی: کودکان یاد می‌گیرن چطور موسیقی را با شکل‌ها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن ساده‌ی موسیقی. 7. پرورش خلاقیت و ابتکار: در ادامه بچه‌ها حتی می‌توانند موزیکوگرام مخصوص خودشان را بسازند.
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: