فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 104

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: عدد 1 و 2 و 3 با شعر و مثال اموزش داده شد سپس دانش اموزان با طرز صحیح نوشتن اعداد اشنا شدند و‌در دفتر عدد نویسی انجام دادند.
تکلیف: ندارند

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: از درس 1 تا 3 علوم پرسش و پاسخ و مرور و رفع اشکال شد .
تکلیف: لطفا کتاب‌کار علوم علوی درس 3 به طور کامل حل شود و سوالات مربوط به 3 درس علوم را در قسمت پایین ارسال کرده ام .لطفا کتاب کار علوم علوی از درس 1 تا پایان درس 3 به خوبی مطالعه شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تولد ابان ماهی ها برگزار شد . ایجاد انگیزه نشانه س را داشتیم‌. ترکیبات و کلمات و جمله سازی مرور شدند سپس چند جمله سازی در دفتر تلاش انجام شد . روان خوانی پرسیده شد . سپس از روی صفحه ی 8 کتاب کلمه کوچولو رونویسی شد .
تکلیف: 1) املا تا نشانه س در دفتر تلاش نوشته شود . 2 ) صفحه ی 8 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود . کتاب ها : کتاب فارسی و کتاب نگارش و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املای خلاق جادویی با اب پاش تا نشانه د در دفتر املای علوی نوشته شد .

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس پس انداز تدریس شد.فعالیت کلاسی حل و چک شد.
تکلیف: «ساخت قلک با وسایل دورریختنی و تزئینات خلاقانه» برای این تکلیف، با استفاده از وسایل دورریختنی (مثل بطری پلاستیکی، قوطی فلزی و سفال ... ) یک قلک زیبا و کاربردی درست کنید. هدف از این کار، تشویق به پس‌انداز، استفاده بهینه از وسایل، و یادگیری ارزش پول است. با کمی خلاقیت و سلیقه، قلک را با وسایل ساده مثل روبان، رنگ، برچسب و دکمه‌های رنگی تزیین کنید تا هم زیباتر شود و هم انگیزه بیشتری برای پس‌انداز داشته باشید.

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: فیلم فندق درس 3 سالم باش شاداب باش پخش شد و درس 3 مرور شد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جشن روز دانش اموز برگزار شد نشانه س تدریس شد درس کلاس با موضوع یاداوری قوانین کلاس و تثبیت تصویرک ها و مهربانی و ...... تدریس شد . متن درس کل خوانی شد . ببین‌و بگو و گوش کن و بگو صفحه ی 36 تدریس شد .
تکلیف: ندارند

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جشن روز‌دانش اموز برگزار شد . ترکیبات و کلمات مرور شد. روان خوانی جمله و کلمات پرسیده شد . نشانه س غیر اخر و س اخر با شعر تدریس شد . ترکیبات س اموزش داده شد و کلمات در دفتر تلاش نوشته شد . رو نویسی از کلمات س در دفتر انجام شد . کتاب نگارش صفحه ی40 و 41 و 42 حل شد .
تکلیف: با تبریک روز دانش آموز به پسران عزیزم و آرزوی موفقیت و سلامتی و بهترین مدارج ، به مناسبت روز دانش آموز پسرانم تکلیف ندارند کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو . دفتر تلاش / دفتر املا ( جهت انجام املای خلاق ) همراه دانش اموز باشد .

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام نقاش کوچولوها ی من امروز مراحل پایانی مسابقه نقاشی را با هم انجام دادیم

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: درس پنجم خودآگاهی تدریس شد. کاربرگ مربوط به آن انجام شد.
تکلیف: از والدین خود غذای مورد علاقه ، ورزش، رنگ، حیوان مورد علاقه آن ها را بپرسند.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: مسابقه ی اقای ریاضی برگزار شد الگوی شطرنجی و تشخیص الگوی تکرار شونده و درک مفهوم جمع و قرینه و تقارن مرور شد سپس کتاب کار فارسی علوی تم 6 به طور کامل حل شد .قسمت سرگرمی صفحه ی 48 کتاب کار ریاضی علوی انجام شد .
تکلیف: کتاب ها توسط بنده چک شده است لطفا کتاب کارریاضی علوی بی زحمت صفحه به صفحه توسط اولیا چک شود و سوالی خالی نباشد .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 3 علوم سالم باش و شاداب باش تدریس شد . دانش اموزان با ورزش و فواید ان و رعایت بهداشت فردی و نظافت ساختمان و خوردن غذا و مراجعه به پزشک و رعایت نکات ایمنی و نکات مربوط به خواب و استراحت و طرز صحیح خوابیدن و اشنایی با سازمان های امداد رسانی اشنا شدند . نمایش طرز صحیح خوابیدن و جهت تثبیت نشانه م مسواک زدن اجرا شد .
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ایجاد انگیزه نشانه م را داشتیم‌. روان خوانی کلمات پرسیده شد . ترکیبات و کلمات و جمله سازی مرور شد . دانش اموزان در کلاس از روی جمله ها و کلمات رو نویسی انجام دادند . و جمله سازی کردند .
تکلیف: 1) لطفا صفحه ی 5 و 6 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود . 2) ار روی صفحه ی 6 کتاب کلمه کوچولو املا مرور شود . 3) با کلمات بادام / داماد / بامداد جمله سازی شود . 4) ارمغان شماره ی 6 حل شود و فردا همراه دانش اموز باشد . کتاب ها : کتاب فارسی و کتاب نگارش و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: درس پنجم «خودآگاهی » تدریس شد. آگاهی از ورزش مورد علاقه ، اسباب بازی ها، رنگ مورد علاقه ، حیوان مورد علاقه و غذای مورد علاقه و شغل مورد علاقه بررسی شد.
تکلیف: در رابطه با موضوعات بالا از پدر و مادر خود سوال کنند و علایق آن ها را بپرسند.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با دستور copy/paste و ابزار fill آشنا شدند آنها یاد گرفتند وقتی میخواهد یک شکل را روی شکل دیگر قرار دهند بدون اینکه شکل زیر معلوم باشه از ابزار fill باید کمک بگیرند و در نهایت یک پروژه کلاسی در گروه های دو نفره انجام دادند آنها با کمک ابزار هایی که یاد گرفتند آسمان پر ستاره را در محیط paint نقاشی کردند ***ابزار Fill : از این ابزار برای پر کردن داخل Shapes استفاده می شود. با کلیک بر روی فلش کنار لیست کشوئی از ابزار مشاهده می گردد که با کلیک بر روی هر کدام تغییراتی در داخل شکل ترسیمی اعمال می شود
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که در کلاس کشیدید را دوباره در محیط paint بکشید با تشکر alinikzad0044@gmail.com ***پروژه کلاسی در قالب یک فایل pdf در پرتال بارگذاری شده است

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تم 6 ریاضی با موضوع بازی با دوستان و دوست یابی درست و نکات مربوطه و ارتباط با دوستان تدریس شد . مقدمات جمع و تفریق و‌داستان سازی تصویر و تقارن دورانی با محور اموزش داده شد و در دفتر تلاش با خط کش تقارن دورانی انجام شد .
تکلیف: صفحه ی 39 کتاب ریاضی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه ها مرور شد . روان خوانی پرسیده شد . ترکیبات و ساخت کلمه تمرین و تکرار شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 55 و 56 و 57 و 58 حل شد .
تکلیف: 1) لطفا از کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 5 و 6 روان خوانی شود سپس از روی متن صفحه ی 6 کتاب کلمه کوچولو رونویسی شود . 2) جدول ترکیب کتاب کلمه کوچولو از نشانه آ تا م مطالعه شود . کتاب ها : کتاب کار ریاضی علوی و کتاب ریاضی و دفتر تلاش و کتاب کلمه کوچولو همراه دانش اموز باشد .

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی. اهمیت و مزایای بازی «برج کاپ‌گیم ریتمیک» شامل : تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3») افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوان‌ها بدون ریختن برج) پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن) تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوان‌ها) توسعه‌ی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت) رشد مهارت‌های اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی) ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

مهارت اجتماعی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: درست غذا خوردن تدریس شد. فیلم مربوط به آن گذاشته شد. پانتومیم مربوط به آن توسط بچه‌ها اجرا شد.
تکلیف: پانتومیم درست غذا خوردن با خانواده اجرا شود.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: گنجینه شماره ی 3 با موضوع گنجشک و‌درخت سیب با هدف : تقویت سواد خوانداری و حافظه شنیداری انجام شد . نشانه م با کد گذاری تدریس شد . درس 3 با موضوع مدرسه و رعایت قوانین مدرسه و آداب مدرسه تدریس شد . متن درس های فارسی پرسیده شد و کل خوانی شد . صدای اول و اخر مرور شد .
تکلیف: متن درس های کتاب فارسی از درس 1 (آب ) تا درس 3 مدرسه کل خوانی و صدای اول و اخر تصویرک ها تاکید شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه م غیر اخر و اخر تدریس شد . جدول دوستی مرور و تمرین شد . دانش اموزان با نوشتار صحیح نشانه و ترکیبات و کلمه نویسی اشنا شدند سپس در دفتر تلاش ترکیبات را نوشتند . و کتاب نگارش صفحه ی 37 و 38 و‌39 حل شد .
تکلیف: 1) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 5 با دقت خوانده شود و از روی کلمات در دفتر تلاش نوشته شود . فردا روان خوانی پرسیده می شود . 2) املا تا نشانه ی (د )تمرین و تکرار شود . کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو دفتر تلاش و کتاب کار فارسی علوی و کتاب ریاضی همراه دانش اموز باشد .

دست ورزی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جهت تثبیت نشانه م با دسته ی مداد رنگی ها خلاقیت انجام شد .

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز روز بازی بچه ها بود که سر کلاس گذشت و سعی شد در قالب بازی درس های هفته گذشته دوره شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: