1404/04/31
1404/04/30
ریاضی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
مبحث الگو یابی در ریاضی با ابزار و وسایل تدریس شد.
دانش آموزان در گروه با انواع شکل ها یک ردیف الگو ساختند سپس با ابزار در کلاسِ بدونِ دیوار الگو ساختند و بازی کردند .
الگویابی ریتمیک با هدف شناسایی ریتم و هماهنگی ادراک شنیداری و حرکتی و مرور الگو در کلاس انجام شد سپس کاربرگ الگویابی در کلاس انجام شد .
تکلیف:
دانش آموزان با نگاه کردن به محیط پیرامون خود الگو ها را شناسایی کنند و با استفاده از دکمه یا پولک یا کاغذ رنگی یا استیکر و ....... بر روی برگه آ 4 رنگی یا سفید الگوی منظم بسازند و بچسبانند همراه خود به کلاس بیاورد .
مثال با دکمه های رنگی الگو بسازد مثلا دوتا آبی دوتا سبز و این قانون تا پایان خط تکرار شود.
یا با حبوبات 3تا لوبیا 3تا نخود تا پایان خط تکرار شود.
الگویابی ریتمیک با هدف شناسایی ریتم و هماهنگی ادراک شنیداری و حرکتی و مرور الگو در کلاس انجام شد سپس کاربرگ الگویابی در کلاس انجام شد.
فردا روز اردو است احتیاجبه آوردن کیف و دفتر نیست .
دست ورزی
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
دست سازه جغد با هدف تقویت روحیه ی همکاری و مشارکت و شبیه سازی انجام شد .
1404/04/29
فارسی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
فارسی: دست ورزی تلفیقی ( کار دوخت ) و اشکال هندسی با هدف تقویت ماهیچه های ریز سر انگشتان دست، هماهنگی چشم و دست، دقت و تمرکز انجام شد.
تکلیف:
تکلیف:
دانش آموزان در منزل بستن بند کفش، باز و بسته کردن دکمه های لباس، زیپ کیف و جامدادی را تمرین کنند.
هنر اول
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام پسرای هنرمندم امروز در مورد یه جادوگری زیبا سر کلاس نقاشی باهم صحبت کردیم در مورد استقامت پاستل و آبرنگ .
تکلیف:
اولیا عزیزم ،امروز با کمک پسرهای گل کلاسم ،روی برگه حالت جدول رنگ هااز بالا تا پایین پشت سر هم رنگ کردیم و بعد به کمک پاستل مشکی یا آبرنگ رنگ مشکی تمام سطح کار را پوشانده و بعد به کمک خلال دندان،یا مداد شروع به زدن طرح
لطفا وسایلی که گفته میشود هر جلسه همه بچه ها همراه خود بیاورند
1404/04/25
علوم اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
در مورد گیاهان، انواع آن، عوامل موثر در رشد و اجزای گیاه با دانش آموزان گفتگو شد و سپس پازل اجزای گیاه را ساختند.
به منظور تقویت ماهیچه ها کاربرگ اجزای گیاه را رنگ آمیزی و برش زده و با آن کاردستی درست کردند.
تکلیف:
یک گیاه به دلخواه که دارای ریشه و ساقه و برگ و گل باشد در دفتر نقاشی کشیده شود.
فارسی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
جهت تقویت مهارت دستورزی و آشنایی با مهارت نوشتن و تقویت تمرکز و هماهنگی چشم و دست و رشد مهارت های یادگیری و درگیری کامل حواس انواع خطوط تمرین شد. . سپس دانش آموزان با استفاده از تاس خطوط و الگوی خطوط . خط های متفاوت را رسم کردند و کاربرگ مربوطه به خطوط را انجام دادند.
مقدمات نحوه ی صحیح قلم گیری و ردیابی خطوط و قیچی کردن آموزش داده شد .
سپس کاربرگ نقطه چین حیوانات رنگ و برش زده شد.
تکلیف:
دانش آموزان خط های متفاوت را در اطرافشان به صورت شفاهی مثال بزنند مثلا خط خمیده مثل پیچ جاده و .......