فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 105
فعالیت: با سلام و احترام ضمن عرض تشکر بابت حضور منظم و کامل دانش آموزان در کلاس های مجازی و انجام و ارسال به موقع تکالیف، به اطلاع میرسانیم ، روز پنجشنبه 20 آذر ماه، کلاس های رفع اشکال درس پایه و زبان انگلیسی جهت بهبود کیفیت آموزش و آماده سازی جهت ارزشیابی نیمسال اول، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.خواهشمندیم کلیه دانش آموزان در این روز در مدرسه حضورداشته باشند. شروع و پایان کلاس ها: پایه اول تا ششم: 8:30 تا 12:15
توضیح: با توجه به اعلام برگزاری کلاسهای رفع اشکال در روز پنجشبه 20 آذرماه ، ذکر نکات زیر ضروری بنظر میرسد. با توجه به اینکه کلاسهای مجازی با کیفیت بالا و حضور کامل دانش آموزان و تحت نظارت مدرسه ، برگزار گردیده است ، دغدغه آموزشی زیادی در این رابطه وجود ندارد. از سوی دیگر طبق تجربیات سالهای گذشته و پیش بینی آموزشهای مجازی، طرح درس مجموعه علوی به نحوی تدوین گردیده که در آذرماه نگرانی همکاران کمتر باشد. * طبق آمار حضور و غیاب دانش آموزان که روزانه توسط معاونین انضباطی پیگیری میشود ، بطور میانگین بالای 95 درصد دانش آموزان در کلاسها حضور فعال دارند که موجب بهبود کیفیت آموزشی شده است. لذا به اطلاع میرسانیم در نظر گرفتن روز پنجشنبه جهت رفع اشکال توسط مدیریت مدرسه به منظور برطرف کردن اشکالات احتمالی و آماده شدن دانش آموزان جهت ارزشیابی نیمسال اول می باشد. بدون شک مدرسه متوجه مشکلات خانواده ها بوده و انتظار یک روز تعطیل برای فرزندانمان را درک میکند. قطعا این انتظار از طرف همکاران نیز وجود دارد که می بایست در روزغیرکاری (روز مادر) در مدرسه حاضر باشند ، با اینحال مدیریت برگزاری این کلاسها را ضروری دانسته است. خواهشمندیم ، اولیا گرامی ، طبق روال، همراهی لازم را به عمل آورده و با حضور در این کلاسها در بهبود کیفیت آموزشی فرزندانمان کمک نمایند.

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: نشاه ی ( ش ش ) توسط داستان گویی تدریس شد. کل خوانی درس گوشِ شنوا انجام و تصویرک ها بهش و جایگاه نشانه در کلمه مشخص شد. نحوه ی نوشتن نشانه ی ش غیر آخر و ش آخر و ترکیبات و کلمه نویسی آموزش داده شد و در دفتر تلاش نوشته شد .
تکلیف: کلمات کتاب کلمه کوچولو درس ( ش ش ) روان خوانی شود.

نگارش اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: تمرینات کتاب نگارش، صفحات 64 و 65 حل و کامل شد.
تکلیف: با کلماتی که برای هر ترکیب مثال زده شد، جمله سازی انجام شود.

املا اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: املا نشانه ی ( ز ) گفته شد.
تکلیف: املا و جدول ترکیب تمرین شود.

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: تقویت هماهنگی چشم-دست-پا افزایش تمرکز همزمان روی چند محرک (ریتم موسیقی، حرکت، شمارش) پرورش مهارت دنبال‌کردن الگوی حرکتی تقویت حس ریتم و دقت شنیداری بهبود کنترل بدن و تعادل از طریق فیگورهای تعادلی افزایش سرعت واکنش به تغییرات موسیقی تقویت حافظه حرکتی (به خاطر سپردن توالی ضربات و حرکات) بهبود مهارت شمارش و آشنایی با الگوهای عددی تقویت هماهنگی حرکتی دوطرفه (استفاده همزمان از هر دو دست و پا) ایجاد تعامل، همکاری و نشاط گروهی بین کودکان کمک به تخلیه انرژی و کاهش تنش و بی‌قراری افزایش اعتمادبه‌نفس با اجرای موفق فیگورها تقویت مهارت گوش‌دادن فعال

ریاضی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: تم 11 ریاضی با اهداف : 1- آموزش نماد مساوی 2- درک دسته های با تعداد مساوی 3- نوشتن یک تساوی عددی 4- نماد عدد 8 تدریس و تمرینات کتاب تکمیل شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: آموزش ( -ِ ربط یا دوستی ) انجام شد.
تکلیف: کاربرگ بارگذاری شده را ابتدا در دفتر تلاش نوشته و سپس تکمیل شود. 2- با کلماتِ (-ِ دوستی ) دار در کاربرگ، جمله سازی در دفتر تلاش انجام شود.

نگارش اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: تمرینات درس اِستخر، نشانه ی ( اِ -ِ ه ه ) کتاب کمک آموزشی فارسی علوی حل شد.
تکلیف: کاربرگ بارگذاری شده تکمیل شود.

ریاضی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: خطی که شکل را به دو نیمه ی مساوی تقسیم می کند با دوران 180 درجه آموزش داده شد، مرور و تمرین جدول سودوکو با اهداف: حل مساله، راهبرد حدس و آزمایش، خواندن و نوشتن هم زمان انجام و صفحه ی 68 کتاب ریاضی حل شد. کتاب کمک آموزشی ریاضی علوی، تم 10 کامل حل شد. تمرین شمارش، عدد، چوب خط و چینه در کلاس بدون دیوار انجام شد.
تکلیف: ندارد.

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: تکرار داستان نشانه ی ( اِ -ِ ه ه ) و مرور ترکیب ها و روان خوانی انجام شد.
تکلیف: روان خوانی تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: نگارش صفحه ی 63 کتاب حل شد.
تکلیف: 1- املا و جدول دوستی انجام شود. 2- برای ترکیب های ( بِ ، به ) و ( دِ ، ده ) و ( مِ ، مه ) و ( سِ ، سه ) و ( تِ ، ته ) و ( رِ ، ره ) و ( نِ ، نه ) و ( زِ ، زه ) ابتده کلمه نوشته و سپس جمله سازی انجام شود. تمرینات کتاب کلمه کوچولو درس استخر نشانه ی ( اِ -ِ ه ه ) انجام شود.

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: نشانه چهار شکلی ( اِ -ِ ه ه ) توسط داستان گویی آموزش داده شد. متن درس کل خوانی و تصویرک ها بخش شد، جایگاه نشانه در کلمات مشخص شد. نوشتار نشانه ( اِ -ِ ه ه ) و جدول ترکیب آموزش داده شد . سپس ترکیبات نشانه ( اِ -ِ ه ه ) تمرین شد . و کتاب نگارش صفحه ی 61 و 62 حل شد .
تکلیف: 1- درک مطلب صفحه ی 24 کتاب کلمه کوچولو انجام شود. 2- املا و جدول دوستی انجام شود. 3-با کلمات اِنسان، سِتاره و نامه جمله سازی انجام شود.

نگارش اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: تمرینات صفحه ی 61 و 62 از کتاب نگارش تکمیل شد.

ریاضی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: کتاب ریاضی صفحات 69 و 70 با اهداف انواع ترکیب های عدد 7 ، مقایسه ( تناظر یک به یک ) ، شمردن و دسته بندی تدریس و حل شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: روان خوانی کلمات ( می ) کاری توسط تمام دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: 1- کاربرگ های بارگزاری شده در دفتر تلاش نوشته و سپس کامل شود.

املا اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: املا از نشانه ی ( ای ی ی ای ) گفته شد.
تکلیف: کاربرگ بارگزاری شده در دفتر تلاش نوشته و سپس کامل شود.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه کشیدن آدم برفی در نرم افزار paint آشنا شدند آنها کاربرد رنگ دوم را یاد گرفتند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که در کلاس یاد گرفتید را در محیط paint بکشید نقاشی در پرتال بارگذاری شده است
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: