فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: انگور

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: صفحات 137و138 کتاب ریاضی در کلاس حل شد. دسته بندی،الگوی عددی پنج تایی و جدول ارزش مکانی تمرین شد.
تکلیف: صفحات 139 و 140 در منزل کامل شود. در منزل بک بار با دانش آموز وضو بگیرید تا مراحل وضو را به صورت عملی ببیند.دسته بندی و دنباله های عددی رو به جلو و رو به عقب خیلی تمرین شود.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: دانش آموزان صفحه ی 194 کتاب فارسی علوی را به صورت انفرادی در کلاس خواندن.
تکلیف: روانخوانی صفحات 194 و 189 تمرین شود. روز یکشنبه در آغاز هفته ی علوم پرژه کرم خاکی و پروژه سلامتی ( شهر خوراکی ها) انجام خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی نشانه ی "ژ" در کلاس حل شد.
تکلیف: صفحه ی 195 در منزل کامل شود. پیک ارمغان شماره ی 19 کامل شود.

املا اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: املای پای تخته ای نوشتیم،دانش آموزان املا را در منزل بخوانند و والدین بنویسند. املا در منزل چک شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس13(کارآفرینی) با استفاده از ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. موارد مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم کارآفرینی،شنیدن ایده ها و نظرات دانش آموزان در راستای کارآفرین موفق بودن فعالیت کلاسی صفحه 103 انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 104 انجام شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: برنامه نویسی اسکرچ طبق مطالب کتاب از ص 63 تا آخر 67 آموزش و تمرین شد. توجه بفرمایید پس از بستن برنامه، پروژه اتوماتیک ذخیره می شود. در برنامه اسکرچ قابلیت save پروژه و ارسال فایل در پرتال وجود ندارد.
تکلیف: طبق صفحات گفته شده از روی کتاب تکرار و تمرین شود.

هوش و ریاضی

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: صفحات 55و56و57 کتاب در کلاس حل شد‌.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: دسته بندی ده تایی، الگوی عددی ده تا ده تا و قرار دادن اعداد در جدول ارزش مکانی تمرین شد.صفحات 135و136 کتاب ریاضی آموزش و پرورش در کلاس حل شد.
تکلیف: دنباله های عددی زیر را ادامه بدهید. 51_58_65 27_37_47 35_40_45 18_26_34 (برای هر دنباله 3 عدد کافی ست)

علوم اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: فصل 12،از خانه تا مدرسه تدریس شد. درباره ی قوانین عبور از خیابان و حرکت از خانه تا مدرسه صحبت کردیم.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نشانه ی " ژ" تدریس شد و روانخوانی کلمات مربوط به آن انجام شد.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کلماتی که نشانه ی "ژ" دارند در دفتر تمرین نوشته شدند. کاربرگ نشانه ی "ژ" رنگ آمیزی شد.
تکلیف: صفحات 95و96 کتاب نگارش را کامل کنید.

املا اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: ارزیابی املا توسط معاونت محترم آموزش،سرکار خانم همیز انجام شد.

هنر اول

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از جهت‌های مختلف جوجه اردک در طبیعت آموزش داده شد

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس اتیکت مکالمه و اتیکت مهمانی به همراه نقاشی و کارتون
فعالیت: با سلام ؛ دانش آموزان عزیز فردا سه شنبه 25 بهمن ماه کارت های امتیاز خود را به آموزگار پایه تحویل نمایید. کارت ها داخل کاور یا پاکت قرار گیرد و امتیاز نهایی، همراه نام و نام خانوادگی روی آن ذکر شود. با توجه به جمع بندی امتیازات و شرکت در جشنواره جایزه ها حتما فردا کارت ها به آموزگار تحویل داده شود. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی تم 19 حل شد.
تکلیف: صفحات 137و137و138 کتاب علوی را کامل کنید.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: مسابقه ی خواندن کتاب داستان برگزار شد. برای دوشنبه ی آینده آقایان " آرش رجایی،امیرسالار جعفری،آرتان صابری،رادمهرکاظمی" آماده ی خواندن داستانشان باشند.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: روانخوانی صفحه ی 189 کتاب فارسی علوی مجدد تمرین شود و ده خط دیکته از این متن نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: با توجه به اتمام کتاب مهارت های زندگی، مرحله دوم آموزش مهارت های زندگی به صورت عملیاتی و کاریردی آغاز شد.. در مرحله دوم بر اساس مهارت های ده گانه، شروع کار با خودآگاهی آغاز شد.. در آموزش این مهارت، احساسات، درک علائم و نشانگان هر احساس و تفاوت با حواس پنجگانه مطرح می شود. بعد از شناخت هر احساس، پسران گلمان، احساس های مختلف خود در طول روز را از طریق ایموجی های چهار احساس، بر روی برگه کشیدند. بعد از دانش آموزان خواسته شد، در طرف دیگر برگه، احساس دوست بغل دستی و شناخت احساسات او را نقاشی بکشند. این مهارت به عنوان گام اول آموزش خودآگاهی، به پسران گلمان این شناخت را می دهد که احساسات من با دوستم تفاوت دارد و در صورت احساس متفاوت، می توانیم در جهت رفع غم، خشم یا ترس دوستان، با احساس خوب خود، آن را کنترل کرده و تغییر دهیم. بدین صورت احساس خوشایند جایگزین احساس های ناخوشایند خواهد شد.
تکلیف: اولیای عزیز لطف بفرمایید در منزل، از پسران گلمان در مورد احساسات مختلف پرسش کرده ، همچنین با کشیدن احساسات خود در زمان ها و حالات مختلف، با توجه به آموزش کنترل احساسات ناخوشایند و تبدیل آن به احساس خوشایند ،مهارت خودآگاهی در ذهن ایشان تثبیت گردد.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: حل مسئله در کلاس توضیح داده شد و صفحه ی 130 کتاب ریاضی آموزش و پرورش در کلاس حل شد.
تکلیف: صفحه ی 133 کتاب ریاضی آموزش و پرورش حل شود.

علوم اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: فصل 12،از خانه تا مدرسه با قصه و داستان توضیح داده شد.جلسه ی آینده،فیلم فندق را تماشا خواهیم کرد.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی تا پایان صفحه ی 188 در کلاس حل شد.
تکلیف: روانخوانی صفحه ی189 حتما 3بار خوانده شود . فردا پرسیده می شود. صفحه ی 190 کامل شود.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: با توجه به بارش برف و احتمال آنلاین شدن کلاس ها،کتاب های کار فارسی و ریاضی و کتاب ریاضی آموزش و پرورش همراه دانش آموزان است. لطفا در اولین روز حضور دانش آموزان در مدرسه کتاب ها همراه دانش آموزان باشد.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام بازی های گروهی

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: صفحات 131و 132 کتاب ریاضی آموزش و پرورش در کلاس حل شد.
تکلیف: پیک ارمغان شماره ی 18 را حل کنید. دفتر تمرین کلاسی همراه دانش آموزان است لطفا امضا شده و روز یکشنبه همراه دانش آموزان باشد. دانش آموزانی که دفترشان تمام شده است،لطفا دفتر جدید همراه بیاورند.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: دانش آموزان با نشانه ی "چ" و ترکیبات آن آشنا شدند و کلمات مربوط به این نشانه را خواندند.
تکلیف: متن زیر را فقط بخوانید. موقع خواندن به جای تصاویر از کلمات استفاده کنید. صفحه ی 71 کتاب فارسی را بخوانید.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: دانش آموزان کلماتی که نشانه ی "چ" دارد را در دفتر نوشتند و کاربرگ مربوطه را رنگ کردند.
تکلیف: صفحات 93 و 94 کتاب نگارش و کاربرگ ارسالی را کامل کنید.

املا اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: املای کلاسی گفته شد.
تکلیف: دفتر املا همراه دانش آموزان است،لطفا چک و امضا شود و دفتر یکشنبه همراهشان باشد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: کتاب دانش آموزان جهت بررسی تکالیف مشاهده شد.درس12(کسب و کار خانگی روستایی) با استفاده از ارائه فیلم آموزشی تدریس شد.موارد مطرح شده عبارت است از:آشنایی با ویژگی های کسب و کارهای روستایی،شنیدن نظرات دانش آموزان درخصوص راه اندازی کسب و کارهای خانگی خود
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 98 انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: صفحات 53 و 54 کتاب را در کلاس همراه با هم حل کردیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: