فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: انگور
فعالیت: دانش آموزان عزیز ،بهار ، فصل غنچه‌ها ، فصل شکفتن است ... لبهایتان همیشه بهاری باد ! پیشاپیش، فرارسیدن سال جدید را به پدر و مادرهای گرامی و پسرهای دوست داشتنی علوی تبریک عرض می نماییم. پسرهای عزیز چند روز ابتدایی نوروز را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهند و پس از آن به جهت تثبیت و تعمیق آموخته ها "عیدانه" را تکمیل نمایند تا بعد از تعطیلات عید سرحال، شاداب و پربار در مدرسه حضور داشته باشند. با تشکر، همیز معاون آموزشی دبستان
توضیح: لطفا به اطلاعیه آموزش و پرورش توجه فرمایید. "سلام و ادب فراوان خدمت دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان هر روز ساعت 14تا 15 معمای خانواده از شبکه آموزش ، برنامه مدرسه تلویزیونی پخش می شود. خیلی دلمان می خواهد که دانش آموزان عزیز و خانواده های شریف آنان پس از دریافت معما،پاسخ خود را به کانال مهمانی در مهمانی شبکه شاد ارسال نمایند. هر چه زودتر پاسخ درست خود را ارسال نمایید شانس بیشتری برای خود رقم خواهید زد. راستی اسامی برندگان هر معما روز بعد در شبکه آموزش زیر نویس می شود. موفق باشید " * لازم به ذکر است برای ارسال عکس در برنامه شاد، کانال "مهمانی در مهمانی" را جست و جو نموده و در کانال عضو شوید.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: پسرهای عزیزم در صورت تمایل لوحه نویسی صفحات ابتدایی کتاب کار علوی را کامل نمایید. دوستتان دارم ملکی

علوم اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوم علوی فصل آهن ربا کامل شد.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: از روی متن کتاب فارسی علوی در دفتر تمرین نوشته شد.
تکلیف: پیک ارمغان شماره ی 24 را امشب کامل کنید. پیک های ارمغان شماره ی 25و26 مربوط به ایام نوروز است،لطفا طی تعطیلات نوروزی کامل شده و بعد از تعطیلات به مدرسه بیاورید.
فعالیت: *چهارشنبه سوری را برای یکدیگر تبدیل به جشن و شادمانی کنیم * به اطلاع می رساند فردا سه شنبه بیست و سوم اسفندماه ، خروج دانش آموزان ساعت 12:00 می باشد و خروج دانش آموزان سرویسی از ساعت 11:45 انجام خواهد شد . یادآور می گردد با توجه به ساعت خروج ، ناهار نخواهند داشت. جهت اطلاع از برنامه ی جشن نوروز (چهارشنبه 24 اسفندماه) حتما کارت دعوت ارسالی در پرتال مشاهده شود. پیک های عیدانه پسرهای عزیزمان روز جشن تحویل داده خواهد شد.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات آزمون های علوی برای مرور از تم یک تا تم 20 در کلاس حل شد. دانش آموزان کاربرگ را به خانه آورده اند.
تکلیف: برای فردا کتاب کار علوم علوی همراه دانش آموزان باشد.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس"عین" تا سوال 11 در کلاس حل شد. روانخوانی صفحه ی 225 پرسیده شد.
تکلیف: صفحه ی 226 کامل شود. لطفا چک کنید که سوالات قبلی درست و کامل حل شده باشد. برای فردا کتاب فارسی علوی همراه دانش آموزان باشد."نگارش و فارسی آموزش و پرورش لازم نیست"

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: آموزش مهارت های زندگی با موضوع :«تفکر خلاق» تدریس شد.. در این جلسه با ساخت کاردستی، به دانش آموزان مهارت های دیدن، شنیدن و تمرکز مطلوب آموزش داده شد.
تکلیف: اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در منزل با ساخت مجدد کاردستی، مهارت های دیداری و دقت و تمرکز پسران گلمان را ارزیابی کرده و در جهت تقویت آن پیگیری لازم صورت پذیرد.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: الگوهای عددی 5تا5تا،10تا10تا،4تا4تا،2تا2تا و... تمرین شد.
تکلیف: سه الگوی عددی به انتخاب خود در دفتر بنویسید. "سه تا سه تا_چهارتاچهارتا- 5تا5تا" هم رو به عقب و هم رو به جلو. برای هر دنباله نوشتن 3 عدد کافی ست. مثلا الگو 21_18_15، الگوی سه تا سه تاست،که هم رو به جلو و هم رو به عقب تا 3 عدد باید ادامه داده شود.

علوم اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوم درس آهن ربا در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: روانخوانی لغات درس تشدید تمرین شد. دانش آموزان لغات را در دفتر نوشتند.
تکلیف: برای فردا کتاب فارسی علوی و نگارش همراه دانش آموزان باشد. از روی درس "علی و معصومه" یک بار در دفتر تمرین بنویسید. صفحه ی 114 کتاب نگارش را کامل کنید.

آزمایشگاه

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: آزمایش ساخت "کاغذربا" انجام شد.
تکلیف: از دانش آموزان درباره ی آزمایش سوال بپرسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: