1401/10/12
ریاضی اول
ملکی، مریم
جدول ارزش مکانی و دسته بندی ده تایی تا عدد 15 مرور شد. کتاب ریاضی در کلاس حل شد.
صفحات 100تا 105 را در منزل کامل کنید. در صفحه ی 101 حتما کنار هر دسته بندی جدول ارزش مکانی نیز کشیده شود.
نگارش اول
ملکی، مریم
نشانه ی "و" و کلمات آن تدریس شد.
صفحات 73 و 74 از کتاب نگارش را کامل کنید.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 40 و 41 با موضوع : " با هم همکاری کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد فعالیت های شخصی، فعالیت های گروهی، تعریف همکاری و مزایای کمک در کارها صورت پذیرفت..
تکلیف صفحات 40 و 41 در کلاس حضوری انجام خواهد شد.. اولیای عزیز لطف بفرمایید لیستی از فعالیت های گروهی و همکاری در خانه آماده کرده و مسئولیت های مختلف برای اعضای خانواده را مشخص نموده تا طبق آن فعالیت ها انجام شود..باتشکر
1401/10/11
ریاضی اول
ملکی، مریم
دانش آموزان با دسته های یکی و ده تایی،ساخت دسته ی ده تایی و قرار دادن آن ها در جدول ارزش مکانی آشنا شدند.
اولیای گرامی لطفا در دفتر تمرین 12دایره،13ستاره ،11مربع و 10مثلث بدون اینکه عدد آن را بگویید یا بنویسید بکشید. سپس از دانش آموزان بخواهید که با این اشکال،دسته ی ده تایی درست کنند و تعداد ده تایی و یکی را در جدول ارزش مکانی نشان بدهند.
نگارش اول
ملکی، مریم
نمونه سوالات مرور از ابتدای کتاب تا نشانه ی "ک" در کلاس حل شد. ترکیبات،جمله سازی،کلمه سازی و... تکرار و تمرین شد.
آخرین صفحه ی فایل ارسالی راحل کنید.(یا به صورتی دستی در دفتر بنویسید،یا داخل لپ تاپ و تبلت حل کنید و اسکرین شات حل شده را ارسال کنید یا تنها پاسخ ها را در دفتر بنویسید و یا در نهایت در صورت تمایل پرینت بگیرید.)
1401/10/10
فعالیت:
با سلام
به اطلاع اولیا گرامی می رساند نمونه سوالات سودوکو برای دانش آموزانی که مایل هستند آمادگی بیشتری در مسابقات داشته باشند ارسال می شود. در صورت تمایل در اختیار پسرهای عزیز قرار گیرد.
با تشکر معاون آموزشی، همیز
فارسی اول
ملکی، مریم
اِ ربط و یِ میانجی مرور شد.
پرسش کلاسی انجام شد.
لغات و جملات درس "ک" کاربرک روانخوانی را یک بار در دفتر تمرین بنویسید.
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
کتاب رایانه از ابتدا تا آخر ص 37 تمرین و رفع اشکال انجام شد.
در امکان کتاب تا آخر ص 37 تمرین شود.
1401/10/07
ریاضی اول
ملکی، مریم
کتاب کار ریاضی علوی در کلاس حل شد. مباحث جمع و تفریق تمرین و رفع اشکال شد.
پیک ارمغان را کامل کنید.
برای روز شنبه تعدادی کش پول همراه دانش آموزان باشد.(به جای کش پول می توانید کش های باریک را گره بزنید و مثل کش پول درست کنید تا دانش آموزان بتوانند با کمک آن ها دسته درست کنند.
علوم اول
ملکی، مریم
از ابتدای کتاب تا پایان فصل هفتم مطالب مهم مجدد مرور شد.
فارسی اول
ملکی، مریم
کتاب کار علوی در کلاس حل شد.
متون روانخوانی ارسالی دروس" اُ و ک "را تمرین کنید روز شنبه مسابقه ی روانخوانی داریم.(برای روز شنبه فقط کاربرک روانخوانی این دو نشانه همراه دانش آموزان باشد)کتاب کار علوی نشانه ی "ک "کامل شود.
نگارش اول
ملکی، مریم
نوشتن کلمات با نشانه ی "ک" تمرین شد.
جشن اسم کیان جان برگزار شد.
اولیای گرامی برای تقویت همکاری دانش آموزان با شما قرار براین شد که شما طی نامه ای از رضایتمندی یا عدم رضایتتان درمورد همکاری دانش آموزان با شما من را مطلع کنید. در صورت خوش خط نوشتن،نوشتن به موقع تکالیف و تمرین روانخوانی (هرمتن حداقل سه بار)روز شنبه 15 امتیاز به دانش آموز تعلق بگیرد.
قبلااز همکاری شما کمال تشکر را دارم.
*لطفا صادقانه و بدون مهربانی و لطف بنوسید
سواد مالی
ربیعی، پریسا
پرسش و مرور انجام شد.
کتاب و تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.
هوش و ریاضی
ملکی، مریم
کتاب کار تا صفحه ی 30 در کلاس کامل شد.
1401/10/05
ریاضی اول
ملکی، مریم
تم 13کتاب ریاضی را در کلاس به پایان رساندیم. مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد. مبحث جمع و تفریق تکرار شد.
پیک ارمغان را کامل کنید.صفحه ی آخر تم 14 کتاب ریاضی آموزش و پرورش را در منزل با استفاده از شابلون بکشید.
فارسی اول
ملکی، مریم
نشانه ی "ک" تدریس شد. کلمات"نیکان،کیان،اردک،کبوتر،کوسه،شنا می کند،کامران،کشک،کبک،کتاب،کاشان،کرمان" و همچنین صفحه ی 52 کتاب فارسی را در کلاس خواندیم.
روانخوانی صفحه ی 52 کتاب و همچنین کاربرگ روانخوانی ارسالی را در منزل تمرین کنید. روز چهارشنبه مسابقه ی خواندن داریم.
جشن اسم آقا نیکان و آقا کیان روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
نگارش اول
ملکی، مریم
در دفتر تمرین کاربرگ"ک" و نوشتن کلماتی مانند"اردک،کبوتر،شنا می کند،کامران،کاشان،کشک،کرمان،کبک و..." حل شد.
صفحات 71و72 کتاب نگارش آموزش و پرورش را کامل کنید.
لطفا هرروز چک کنید که مداد و پاک کن و تراش همراه دانش آموزان باشد،مداد رنگی و مداد و پاک کن نداشتن واقعا مشکل ساز شده است.ممنون
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 36 و 37 با موضوع :"به خانواده خود کمک کنیم." و صفحات 38 و 39 با موضوع :"به اولیای مدرسه کمک کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد کمک های لازم به پدر و مادر ، خواهر و برادر و دیگر بزرگترها صورت پذیرفت..اینکه چه نوع کمک هایی با توجه به گروه سنی می توان انجام داد؛ همچنین وظایف ما در خانواده و همکاری در کارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه نیز در مورد کمک به اولیای مدرسه، شرح وظایف محوله برای هر دانش آموز و چگونگی انجام آن به نحو احسنت نیز گفتگو شد.
صفحات 39، 38، 37، 36 در کلاس انجام شد. اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در مورد موضوعات مطرح شده، در منزل گفتگو کنید تا آموزش به صورت یادگیری ماندگار در ذهن دلبندانمان تثبیت شود.