فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ویدیو ساخت کاردستی چرخه آب و فایل مورد نیاز برای ساخت کاردستی در این قسمت بارگذاری شده لطفا از فایل بارگذاری شده پرینت گرفته شود و بعد از برش قسمت های مختلف کاردستی مانند ویدیو، توسط دانش آموز رنگ آمیزی شود و همانند ویدیو قطعات بعد از رنگ آمیزی به هم چسبانده شود. ساخت کاردستی اختیاری است. لینک ویدئو ساخت کاردستی چرخه آب: https://www.aparat.com/v/S7bAG
تکلیف: قسمت فعالیت منزل کاربرگ چرخه آب انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث ِ ربط و ی میانجی بررسی و تکرار شد. فایل مربوط به این مبحث بارگذاری شده است، این فایل صرفا جهت مطالعه بیشتر دانش آموزان و اطلاع اولیا از روند تمرین کلاسی خواهد بود و نیازی به گرفتن پرینت از این فایل نیست.
تکلیف: دفاتر دانش آموزان تحویل داده شده است،دانش آموزانی که در روزهای قبل در مدرسه حضور نداشتند، کاربرگ های انجام نشده را کامل کنند. دفاتر فردا همراه دانش آموزان باشد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث چرخه آب در طبیعت بررسی و کاردستی چرخه آب در کلاس ساخته شد.

نمایش خلاق

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: وسایل مورد نیاز برای نمایش به کلاس آورده شد و دانش آموزان آماده در گروه ها اجرای خود را به نمایش گذاشتند
تکلیف: پسر هنرمندم متن نمایشنامه را کامل نمایشنامه خوانی کرده و سپس مطابق نقش خود تمرین و تکرار داشته باشید. فایل نمایشنامه مجدد ارسال گردید

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: کاردستی ساعت مچی با دانش آموزان ساخته شد. دفاتر دانش آموزان تحویل داده شده است، دفاتر روز یکشنبه همراه دانش آموزان باشد.
تکلیف: ساخت کاردستی اجباری نیست و تا سه شنبه هفته آینده فرصت خواهید داشت. برای ساخت کاردستی بهتر است از کاغذ اوریگامی استفاده شود. ویدیو مربوط به ساخت کاردستی : https://www.aparat.com/v/ysMzJ

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث ساعت تمام، بین، گذشته و مانده در ساعت در کلاس مرور و تمرین شد. کاربرگ ساعت انجام شد.
تکلیف: دفاتر دانش آموزان تحویل گرفته شد، دفاتر در کلاس نزد آموزگار خواهد ماند، دانش آموزانی که در روزهای گذشته غایب بودند برای تکمیل کاربرگ ها دفاتر آن ها تحویل داده شد. دانش آموزان غایب می توانند با توجه به فایل ارسالی در قسمت کاربرگ این مبحث را تکرار و تمرین کنند، همچنین کاربرگ ها به دانش آموزان غایب بعد از حضور آن ها تحویل داده می شود. نیازی به گرفتن پرینت از فایل ارسالی نیست، این فایل صرفا جهت اطلاع اولیا و تمرین با دانش آموزان می باشد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث صداهای چندشکلی مرور و تمرین شد و کاربرگ مربوط به این مبحث انجام شد. کاربرگ مربوط به مبحث صداهای چند شکلی در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. دفاتر دانش آموزان تحویل گرفته شده و نزد آموزگار مربوطه خواهد ماند.
تکلیف: دانش آموزان غایب می توانند با توجه به فایل ارسالی در قسمت کاربرگ این مبحث را تکرار و تمرین کنند، همچنین کاربرگ ها به دانش آموزان غایب بعد از حضور آن ها تحویل داده می شود. نیازی به گرفتن پرینت از فایل ارسالی نیست، این فایل صرفا جهت اطلاع اولیا و تمرین با دانش آموزان می باشد.

موسیقی

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ریتم دوتا لیوان سه تا پا انجام و تمرین شد، سرود مادربزرگ مهربون پدر بزرگ خوش زبون در کلاس تمرین شد.
تکلیف: این سرود در خانه با دانش آموزان تمرین شود. لینک سرود:https://www.aparat.com/v/5JZqV
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: