1401/08/30
فارسی دوم
صدیقی، منیره
پسر خوبم درس 6 را امروز مرور کن اول متن درس را بلند بخوان بعد آرام بخوان و این بار سعی کن تندتر از دوبار قبلی بخوانی و بعد شروع کن کلمات هم معنی و مخالف درس 1 و 6 را بخوان دوباره کتاب درسی را باز کن و نگاه کن و بگو_ درست و نادرست_ واژه سازی_ حالا تو بگو_ بیاموزوبگو _بخوان و حفظ کن را بخوان فرزند خوبم یادت نره برای اینکه کتاب درسی را خوب یاد بگیری کتاب نگارش را هم بخوانی.
نگارش دوم
صدیقی، منیره
پسران خوبم صفحه 46 کتاب درسی نگارش را انجام بده.
املا دوم
صدیقی، منیره
پسران خوبم املای خوشه ای که باهم یاد گرفتیم را بنویس( مانند صفحه 50 کتاب کار فارسی به این صورت که اول یک کلمه از متن درس انتخاب کن و با صدا آخر آن کلمه دو کلمه جدید از متن درس پیدا کن که با صدای آخر آن کلمه که نوشته ای شروع شود و بنویس و باز برای هر کلمه با حرف آخر دو کلمه دیگر پیدا کن و بنویس و این طوری ادامه بده) کلمات را از درس 1 و 6 پیدا کن و در دفتر فعالیت بنویس میتوانی هر کلمه را با یک رنگ بنویسی. هر پسر گلمی که خوشه بزرگی ساخته باشه 15 امتیاز می گیرد.
1401/08/29
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
روابط بین شکل ها صفحه 41 کتاب درسی با برش اشکال هندسی (تانگر ام) از انتهای کتاب در کلاس انجام شد.
پسران ریاضیدانم کاربرگ چسبانده شده به دفتر فعالیت انجام شود.
علوم دوم
صدیقی، منیره
کتاب درسی و کار علوی را با خود بیاورید.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
حکایت صفحه 41 کتاب درسی تدریس شد.
کتاب کار علوی صفحه 50 انجام شد.
کتاب کار علوی صفحه 51 را انجام بده و بیاور.
نگارش دوم
صدیقی، منیره
صفحه 44و 45 در کلاس انجام شد.
صفحه 44 و 45 سوال اول را انجام دهید. فردا با خود بیاورید.
املا دوم
صدیقی، منیره
پسرانم از درس ششم املای امتیازی بنویسید.
قرآن دوم
صدیقی، منیره
جسله چهارم درس چهارم تدریس شد و جلسه ا تا 2 درس پنجم تدریس شد.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس 8(دستگاه کارتخوان) با استفاده از ارائه پاورپوینت،پخش فیلم آموزشی،بررسی کارت های بانک های متفاوت تدریس شد.
موارد مطرح شده عبارتند از: بررسی اجزای دستگاه کارتخوان و انجام عملیات پرداخت،بررسی مزایا و معایب استفاده از دستگاه کارتخوان اعم از صرفه جویی در زمان،امنیت پرداخت ها و ...، تهدیدات استفاده از دستگاه کارتخوان و جلوگیری از مواجهه با آن ها از طریق عدم دراختیار قراردادن اطلاعات کارت بانکی خود به دیگران،رمزگذاری مناسب،تغییر رمز کارت به صورت دوره ای،درخواست دراختیارگذاشتن دستگاه کارتخوان و انجام عملیات پرداخت به خود شخص،عدم استفاده از دستگاه درصورت رؤیت موارد مشکوک اعم از شکستگی و اعلام گزارش مربوطه
فعالیت منزل صفحه 64 انجام شود.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته توسط خود دانش آموزان برای یاداوری قاشق و چنگال و کارد دست گرفتن و نحوه استفاده از آن ها انجام شد.
تزیین یک مدل دستمال سفره به صورت گروهی و فردی به وسیله ویدیو آموزشی تدریس شد و دانش آموزان تمرین کردند.
لطفا دانش آموزان تزیین دستمال سفره را با یک پارچه مربع شکل در ابعاد 40 در 40 تمرین کنند.
1401/08/28
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
یادآوری اشکال هندسی صفحه 38 و 39 کتاب درسی تدریس شد.
پسر خوبم صفحه 40 کتاب درسی را بنویس.
علوم دوم
صدیقی، منیره
صفحات 43 و 47 و 48 کتاب کار علوی مبحث باد و استفاده از آن در کلاس انجام شد.
پسر خوبم صفحه 48 کتاب کار علوی مبحث فصل ها سوال 6 را رنگ آمیزی کن.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
بیاموز و بگو و واژه سازی صفحه 39 و 40 کتاب درسی تدریس شد.
نگارش دوم
صدیقی، منیره
صفحه 43 به غیر از سوال 1 و صفحه 45 سوال 3در کلاس انجام شد.
پسر خوبم صفحه 42 و 43 سوال 1 را انجام بده.
املا دوم
صدیقی، منیره
دفتر املا های دانش آموزانی که امضا نشده بود یا کلمات درست را ننوشته و جمله سازی نکرده بودند داده شد فردا حتما انجام شده بیاورند.
پسر خوبم اگر از درس 6 املا بنویسی به تعداد سطرهای نوشته امتیازی داده خواهد شد.
قرآن دوم
صدیقی، منیره
سوره حمد و ناس از حفظ پرسیده خواهد شد.
ورزش دوم
داورزنی، حمید
مسابقات فوتبال المپیاد ورزشی مدرسه
با حضور 11 تیم از کلاس دوم برگزار گردید و با
قهرمانی تیم یاران علوی( علی کلائی _ طاها پاشایی _ پویان احمدی _ سامیار فصیحی _ نیکان اکبریان) به پایان رسید.
تیم یاران علوی به عنوان نماینده کلاس دوم با نمایندگان کلاس اول و سوم در فینال مسابقات فوتبال مدرسه حضور خواهند داشت.
1401/08/25
علوم دوم
صدیقی، منیره
درس 4 به طور کامل با فیلم آموزشی تدریس شد.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
پرسش کلاسی انجام شد.
ارمغان شماره 7 تحویل داده شد.
املا دوم
صدیقی، منیره
دفتر املا ها به دانش آموزان داده شد لطفاً اولیا گرامی ملا را ملاحظه نموده و امضا نمایید.
سرود
نصیری، زهرا
سرود هم شاگردی سلام یک بار با کلام و یک بار بی کلام پخش و تمرین شد سپس به صورت انفرادی پرسیده شد.
سرود گل های خندان یکبار با کلام و یک بار بی کلام تمرین شد و به صورت انفرادی پرسیده شد.
بازی مجسمه انجام شد و درس بازی جوانمردانه به بچه ها داده شد.
حفظ سرود هم شاگردی سلام
و سرود گل های خندان
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
درود... صفحات 22،23،24،25،26،27 با موضوع : «با دیگران رفتار دوستانه داشته باشیم.» تدریس شد. گفتگو در مورد رابطه های مناسب و نامناسب در دوستی ها، انتخاب دوست خوب، رفتارهای دوستانه و غیردوستانه صورت پذیرفت.
تکالیف صفحات 22،23،24،25،26،27 در کلاس انجام شد. اولیای گرامی لطف بفرمایید کتاب دلبندانمان را مشاهده کرده و در صورت نقص تکالیف تا پایان صفحه 27، ایشان را همراهی کنید تا تکالیف کامل کرده و کتاب را به دبیر مربوطه تحویل دهند. همچنین دوستان گرامی این دقت نظر را داشته باشیم که کتاب در روز درس مهارت های زندگی، حتما همراه پسران عزیزمان باشد.
هوش و ریاضی
صدیقی، منیره
صفحه 14، 15.16 و17 تدریس شد.
تا صفحه 17 اگر غایب بودی کامل کن و بیاور.
1401/08/24
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
مرور فصل 2 رفع اشکال شد و معما صفحه 36 در کلاس تدریس شد.
پسران خوبم از آخر کتاب اشکال هندسی را ببر و به مقوا بچسبان و بیاور و اگر شابلون نداری می توانی شابلون موجود در آخر کتاب را ببری و به مقوا بچسبانی انجام دهی. کتاب کار علوی صفحات 50 و 51 و 52 را انجام بده.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
پرسش کلاسی از درس پنجم انجام شد. درس 6 کوشا و نوشا روخوانی و درست و نادرست و گوش کن و بگو صفحه 36 تا 39 کتاب درسی فارسی تدریس شد و کلمات هم معنی و مخالف درس صفحه 48 کتاب کار علوی گفته شد.
پسران خوبم فردا از درس 1 تا 6 تمام جعبه کلمات (هم معنی و مخالف) در کتاب کار علوی به همراه شعر های حفظی درس 1 تا 5 پرسیده خواهد شد. رو خوانی درس 6 نیز پرسش خواهد شد. از بزرگانت حداقل 3 ضرب المثل بپرس و با معنی در برگه آ 4 بنویس و بیاور در کلاس تحقیقی که انجام دادی را بخوان.
نگارش دوم
صدیقی، منیره
صفحه 42 به غیر از سوال 1 در کلاس انجام شد.
هدیههای آسمان دوم
صدیقی، منیره
درس 5 پرسش و تکمیل شد. درس 6 تدریس شد.
درس 5 با خانواده ات کامل کن.
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
از سربرگ Design، عملکرد گزینه های حاشیه دور برگه (page Border) و تغییر رنگ برگه(page color) آموزش داده شد و دانش آموزان در برنامه تمرین کردند و رفع اشکال انجام شد.
برای برگه حاشیه و رنگ دلخواه قرار دهید و یک جمله دلخواه نوشته و تنظیمات خط را روی آن انجام دهید.