1401/09/05
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
صفحه 42 روابط بین اشکال کتاب درسی تدریس شد.
پسرم صفحه 43 کتاب درسی ریاضی را انجام بده.
علوم دوم
صدیقی، منیره
درس 5 با فیلم و در آزمایشگاه تدریس شد به سوالات کتاب درسی پاسخ داده شد و کاربرگ به کتاب منگنه شد.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
درس 7 دوستان ما روانخوانی شد و صفحه 56 کتاب کار علوی جعبه لغات تدریس شد.
از درس 6 و 7 نشانه های(ص) _ (ط) را پیدا کن ور در دفتر فعالیت بنویس و به دلخواه 3 کلمه را انتخاب کن و جمله بساز.
املا دوم
صدیقی، منیره
از درس 6 در دفتر فعالیت گفته شد.
ورزش دوم
داورزنی، حمید
نرمش
تمرینات آمادگی جسمانی ،تعادل ،سرعت،چابکی و تقویت عضلات پایین تنه.
آزمایشگاه
صدیقی، منیره
درس 5 آزمایش صدای نازک و کلفت انجام شد.
1401/09/02
علوم دوم
صدیقی، منیره
درس 3 زندگی ما و گردش زمین 1 به صورت پرسش و پاسخ مرور گردید.
پسرای دانشمندم درس 1 و 2 را نیز مرور کنید.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
درس 5 چوپان درست کار به صورت پرسش و پاسخ مرور گردید.
پسر گلم درس 4 را امروز درس 3 را پنجشنبه و درس 2 را جمعه مرور کن اول متن درس را بلند بخوان بعد آرام بخوان و این بار سعی کن تندتر از دوبار قبلی بخوانی و بعد شروع کن کلمات هم معنی و مخالف درس را بخوان دوباره کتاب درسی را باز کن و نگاه کن و بگو_ درست و نادرست_ واژه سازی_ حالا تو بگو_ بیاموزوبگو _بخوان و حفظ کن را بخوان فرزند خوبم یادت نره برای اینکه کتاب درسی را خوب یاد بگیری کتاب نگارش را هم بخوانی.
کتاب کار علوی صفحات 52_53و54 را انجام بده.
املا دوم
صدیقی، منیره
پسران عزیزم املای خوشه ای این بار با کلمات درس 3 و 4 در دفتر فعالیت بنویس می توانی هر کلمه را با یک رنگ بنویسی. پسر گلمی که خوشه بزرگی ساخته باشد 15 امتیاز می گیرد.
1401/09/01
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
مرور فصل 3 اشکال هندسی انجام شد. و صرفا جهت آشنایی با محیط مجازی بود.
پسران خوبم با دقت به محیط اطرافتان نگاه کنید. تفاوت و شباهت اشکال هندسی را که می بینید بگویید مثل دفتر و کتاب
علوم دوم
صدیقی، منیره
مرور درس 4 زندگی ما و گردش زمین2 انجام شد.
پسران دانشمندم فکر کن معلم هستی از درس 1 تا 4 از هر درس 2 سوال بنویس سپس دانش آموز شو و به آن ها پاسخ بده.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
مرور درس ششم کوشا و نوشا انجام شد.
پسر گلم درس 5 را امروز مرور کن اول متن درس را بلند بخوان بعد آرام بخوان و این بار سعی کن تندتر از دوبار قبلی بخوانی و بعد شروع کن کلمات هم معنی و مخالف درس 1 و 6 را بخوان دوباره کتاب درسی را باز کن و نگاه کن و بگو_ درست و نادرست_ واژه سازی_ حالا تو بگو_ بیاموزوبگو _بخوان و حفظ کن را بخوان فرزند خوبم یادت نره برای اینکه کتاب درسی را خوب یاد بگیری کتاب نگارش را هم بخوانی.
املا دوم
صدیقی، منیره
پسران پرتلاشم املای خوشه ای این بار با کلمات درس 2 و 5 در دفتر فعالیت بنویس می توانی هر کلمه را با یک رنگ بنویسی. پسر گلمی که خوشه بزرگی ساخته باشد 15 امتیاز می گیرد.
1401/08/30
فارسی دوم
صدیقی، منیره
پسر خوبم درس 6 را امروز مرور کن اول متن درس را بلند بخوان بعد آرام بخوان و این بار سعی کن تندتر از دوبار قبلی بخوانی و بعد شروع کن کلمات هم معنی و مخالف درس 1 و 6 را بخوان دوباره کتاب درسی را باز کن و نگاه کن و بگو_ درست و نادرست_ واژه سازی_ حالا تو بگو_ بیاموزوبگو _بخوان و حفظ کن را بخوان فرزند خوبم یادت نره برای اینکه کتاب درسی را خوب یاد بگیری کتاب نگارش را هم بخوانی.
نگارش دوم
صدیقی، منیره
پسران خوبم صفحه 46 کتاب درسی نگارش را انجام بده.
املا دوم
صدیقی، منیره
پسران خوبم املای خوشه ای که باهم یاد گرفتیم را بنویس( مانند صفحه 50 کتاب کار فارسی به این صورت که اول یک کلمه از متن درس انتخاب کن و با صدا آخر آن کلمه دو کلمه جدید از متن درس پیدا کن که با صدای آخر آن کلمه که نوشته ای شروع شود و بنویس و باز برای هر کلمه با حرف آخر دو کلمه دیگر پیدا کن و بنویس و این طوری ادامه بده) کلمات را از درس 1 و 6 پیدا کن و در دفتر فعالیت بنویس میتوانی هر کلمه را با یک رنگ بنویسی. هر پسر گلمی که خوشه بزرگی ساخته باشه 15 امتیاز می گیرد.
1401/08/29
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
روابط بین شکل ها صفحه 41 کتاب درسی با برش اشکال هندسی (تانگر ام) از انتهای کتاب در کلاس انجام شد.
پسران ریاضیدانم کاربرگ چسبانده شده به دفتر فعالیت انجام شود.
علوم دوم
صدیقی، منیره
کتاب درسی و کار علوی را با خود بیاورید.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
حکایت صفحه 41 کتاب درسی تدریس شد.
کتاب کار علوی صفحه 50 انجام شد.
کتاب کار علوی صفحه 51 را انجام بده و بیاور.
نگارش دوم
صدیقی، منیره
صفحه 44و 45 در کلاس انجام شد.
صفحه 44 و 45 سوال اول را انجام دهید. فردا با خود بیاورید.
املا دوم
صدیقی، منیره
پسرانم از درس ششم املای امتیازی بنویسید.
قرآن دوم
صدیقی، منیره
جسله چهارم درس چهارم تدریس شد و جلسه ا تا 2 درس پنجم تدریس شد.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس 8(دستگاه کارتخوان) با استفاده از ارائه پاورپوینت،پخش فیلم آموزشی،بررسی کارت های بانک های متفاوت تدریس شد.
موارد مطرح شده عبارتند از: بررسی اجزای دستگاه کارتخوان و انجام عملیات پرداخت،بررسی مزایا و معایب استفاده از دستگاه کارتخوان اعم از صرفه جویی در زمان،امنیت پرداخت ها و ...، تهدیدات استفاده از دستگاه کارتخوان و جلوگیری از مواجهه با آن ها از طریق عدم دراختیار قراردادن اطلاعات کارت بانکی خود به دیگران،رمزگذاری مناسب،تغییر رمز کارت به صورت دوره ای،درخواست دراختیارگذاشتن دستگاه کارتخوان و انجام عملیات پرداخت به خود شخص،عدم استفاده از دستگاه درصورت رؤیت موارد مشکوک اعم از شکستگی و اعلام گزارش مربوطه
فعالیت منزل صفحه 64 انجام شود.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته توسط خود دانش آموزان برای یاداوری قاشق و چنگال و کارد دست گرفتن و نحوه استفاده از آن ها انجام شد.
تزیین یک مدل دستمال سفره به صورت گروهی و فردی به وسیله ویدیو آموزشی تدریس شد و دانش آموزان تمرین کردند.
لطفا دانش آموزان تزیین دستمال سفره را با یک پارچه مربع شکل در ابعاد 40 در 40 تمرین کنند.