فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث ساعت تمام، بین، گذشته و مانده در ساعت در کلاس مرور و تمرین شد. کاربرگ ساعت انجام شد.
تکلیف: دفاتر دانش آموزان تحویل گرفته شد، دفاتر در کلاس نزد آموزگار خواهد ماند، دانش آموزانی که در روزهای گذشته غایب بودند برای تکمیل کاربرگ ها دفاتر آن ها تحویل داده شد. دانش آموزان غایب می توانند با توجه به فایل ارسالی در قسمت کاربرگ این مبحث را تکرار و تمرین کنند، همچنین کاربرگ ها به دانش آموزان غایب بعد از حضور آن ها تحویل داده می شود. نیازی به گرفتن پرینت از فایل ارسالی نیست، این فایل صرفا جهت اطلاع اولیا و تمرین با دانش آموزان می باشد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث صداهای چندشکلی مرور و تمرین شد و کاربرگ مربوط به این مبحث انجام شد. کاربرگ مربوط به مبحث صداهای چند شکلی در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. دفاتر دانش آموزان تحویل گرفته شده و نزد آموزگار مربوطه خواهد ماند.
تکلیف: دانش آموزان غایب می توانند با توجه به فایل ارسالی در قسمت کاربرگ این مبحث را تکرار و تمرین کنند، همچنین کاربرگ ها به دانش آموزان غایب بعد از حضور آن ها تحویل داده می شود. نیازی به گرفتن پرینت از فایل ارسالی نیست، این فایل صرفا جهت اطلاع اولیا و تمرین با دانش آموزان می باشد.

موسیقی

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ریتم دوتا لیوان سه تا پا انجام و تمرین شد، سرود مادربزرگ مهربون پدر بزرگ خوش زبون در کلاس تمرین شد.
تکلیف: این سرود در خانه با دانش آموزان تمرین شود. لینک سرود:https://www.aparat.com/v/5JZqV

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ارزشیابی تشخیصی جهت تشخیص نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در درست نویسی فارسی و عدد نویسی ریاضی انجام شد.
تکلیف: دفاتر دانش آموزان حاضر در کلاس به آن ها تحویل داده شد، دفاتر فردا همراه دانش آموزان باشد.

نمایش خلاق

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: در کلاس نمایش خلاق با پسران هنرمند دوم دریانوردان در خصوص تفاوت نمایشنامه خوانی و روخوانی ،بیان حس خوانش دیالوگ ها با همکاری بچه ها تمرین شد.نمایش (اون پایینو نگاه کن) تمرین و گروه بندی دانش آموزان انجام شد
تکلیف: پسران هنرمندم فایل ارسال شده را مطابق نقش خودنمایش نامه خوانی کنند

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث پیام محرمانه و روش های ارسال پیام در گذشته و امروزه بررسی و آزمایش پیام محرمانه انجام شد. کاربرگ مربوط به مبحث پیامحرنه در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. کاربرگ ها به دانش آموزان غایب پس از حضور آن ها در کلاس تحویل داده خواهد شد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث جمع نظام دار یا پلاک دار در کلاس بررسی و کاربرگ مربوط به آن انجام شد. دفاتر فارسی دانش آموزان فردا تحویل داده خواهد شد. کاربرگ مربوط به مبحث جمع نظام دار در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. کاربرگ ها به دانش آموزان غایب پس از حضور آن ها در کلاس تحویل داده خواهد شد.
تکلیف: دانش آموزان غایب می توانند فایل ارسالی مربوط به مبحث جمع نظام دار را مطالعه و تمرین کنند. این فایل صرفا جهت مطالعه بیشتر دانش آموزان و اطلاع اولیا از روند تمرین کلاسی خواهد بود و نیازی به گرفتن پرینت از این فایل نیست.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: