1401/08/16
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
کتاب درسی مبحث جمع فرآیندی صفحه 28 سوال اول با دست ورزی تدریس شد.
اولیای گرامی لطفاً 4 نفری که بسته های ده تای با نی درست نکرده اند فردا آماده کنند تا پسران گلم جمع فرآیندی را بهتر و مفهومی بیاموزند با سپاس. کارت اعداد، ساعت، بسته های ده تای و هر دست ورزی که به پسرانم داده می شود تا حد امکان مقاوم تر درست نمایید مثل لمینت کردن یا مقوا چسباندن و آن ها را نگه دارید زیرا سال های بعدی هم نیاز خواهند داشت و دیگر برای سال بعد تهیه ننمایید.
علوم دوم
صدیقی، منیره
درس چهارم کتاب درسی صفحه 34 با دست ورزی و ساخت بادنما تدریس شد.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
آزمون سنجش امروز گرفته شد.
پسران خوبم کتاب کار فارسی تا صفحه 39 و کتاب نگارش تا درس چهارم کامل انجام داده و هر کجایی که غایب بودی و یا ناقص انجام دادی کامل کنید و بیاورید. بعضی از پسرانم که زودتر انجام داده و امروز به من داده اند کتابهایشان در مدرسه می ماند.
املا دوم
صدیقی، منیره
کسانی که دفتر املا را نیاورده اند فردا با امضای اولیا در کنار خود داشته باشند. املا از درس اول و چهارم خواهیم داشت پسران خوبم حتما خوب املا تمرین کنید و برای بهتر یاد گرفتن کاربرگ املا خلاق درس 1 و 4 را که برایتان داده ام انجام بدهید و بیاورید.(30 دقیقه)
هدیههای آسمان دوم
صدیقی، منیره
فردا کتاب با خود داشته باشند.
هنر دوم
اقبالیان، زهرا
کاردستی موش در کلاس آموزش داده شد و در کلاس کشیده شد
زیبانویسی
اقبالیان، زهرا
زیبا نویسی تدریس شد ودر کلاس تمرین شد
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی کاپ گیم و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.
1401/08/15
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
دست ورزی جمع های دوتای با نی به همراه مسابقه انجام شد.
کاربرگ کارت اعداد را تمیز و مرتب رنگ کرده و برش داده برای ماندگاری بیشتر می توانیدمقوا یا لمینت کنید همراه خود به کلاس بیاورید.اولیای گرامی لطفاً کاربرگ جدول و ساعت را لیمنیت نمایید.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
صفحات 34 و 35 کتاب کار علوی در کلاس انجام شد. ماسک خرگوش در کلاس رنگ آمیزی و برش داده شد.
کل درس های نگارش و فارسی پرسش خواهد شد لطفا آماده به کلاس بیایید. کتاب کار فارسی علوی صفحات 36 و 37 و 38 انجام شود. اولیای گرامی لطفاً قسمت چشم و جای کش را شما سوراخ نمایید و برای محکم تر شدن می توانید پشت ماسک مقوا بچسبانید.
قرآن دوم
صدیقی، منیره
جلسه سوم و چهارم درس سوم قرآن تدریس شد.
دانش آموزانی که سوره حمد را آماده نبودند برای جلسه بعد حفظ کرده باشند.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس6(بانک و تاریخچه آن) تدریس شد.
موضوعات مطرح شده:افتتاح حساب-مدیریت پول-آشنایی با دستگاه عابربانک-شناخت لوگوی انواع بانک ها ازطریق بازی لوگو رو بشناس -آشنایی با خدمات بانک ها
تمرین کلاسی انجام شد.
پسران عزیزم لطفا لوگوی یکی از بانک ها را به دلخواه انتخاب کرده و تصویر آن را برای جلسه آینده نقاشی کنند و همراه داشته باشند.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته آداب نشستن در کلاس، کلمات جادویی و مراحل معذرت خواهی توسط دانش آموزان انجام شد.
درس جدید آداب صحیح نشستن پشت رایانه و میز تحریر تدریس شد و دانش آموزان آموختند صاف بنشینند.
1401/08/14
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
شروع جمع و تفریق دورقمی به صورت دست ورزی با چینه و چوب خط تدریس شد. امروز 2 کاربرگ به پسران تحویل داده شد کاربرگ اعداد و جدول نظام دار، ساعت آموزشی
پسران خوبم یک بسته نی تهیه کنید و 10 تا بسته ده تای و 10 تا یکی درست کرده فردا با خود به کلاس بیاورید. کاربرگ کارت اعداد را تمیز و مرتب رنگ کرده و برش داده همراه خود به کلاس بیاورید.اولیای گرامی لطفاً کاربرگ جدول و ساعت را لیمنیت نمایید.
علوم دوم
صدیقی، منیره
آزمون سنجشی علوم برگزار گردید.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
اجرای نمایشی گروه سبز چغندر پر برکت
پسرانم درس 1 تا 4 دوباره کامل بخوان و تمرین کن.
نگارش دوم
صدیقی، منیره
نگارش صفحه 33 تا 34 سوالات 2تا 4 در کلاس انجام شد.
پسران خوبم کتاب نگارش صفحه 33 و 34 سوال 1 و صفحه 35 را کامل انجام بده.
املا دوم
صدیقی، منیره
پسرم فردا دفتر املایت که پدر یا مادرت امضا کرده بیاور. برای برخی از پسرانم در مدرسه می باشد.
قرآن دوم
صدیقی، منیره
کتاب قرآن را فردا بیاورید و تا جلسه دوم درس سه تمرین کنید.
ورزش دوم
داورزنی، حمید
انجام نرمش و حرکات کششی آموزش والیبال انجام بازی والیبال به صورت مقدماتی
درباره والیبال هر آنچه که در کلاس یاد گرفتید برای پدر یا مادرتان توضیح مختصر بدهید؟
آزمایشگاه
صدیقی، منیره
به طور عملی در مورد پیدایش فصل آزمایش انجام گردید.
1401/08/11
علوم دوم
صدیقی، منیره
پرسش و پاسخ کلاسی از درس ا تا 4 انجام گردید.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
بخوان و بیندیش، تمیز باش و عزیز باش صفحه 28 تا 30 کتاب درسی انجام گردید.
پسرانم روانخوانی، هم معنی، مخالف و حفظ شعر درس 1 تا 4 را خوب بخوان و تمرین کن. 10 جمله ای که نوشته بودی 3 جمله را به دلخواه انتخاب کن و دو هم معنی را در یک جمله آن طور که در کلاس گفتم مثل ( دانش آموزان آرام و با نظم وارد کلاس شدند. دانش آموزان آرام و یواش و با نظم وارد کلاس شدند.) بنویس. 3 خط از درس مدرسه خرگوش ها املا بنویس.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 20 و 21 با موضوع « به ویژگی های جسمانی یکدیگر احترام بگذاریم.» تدریس شد. گفتگو در مورد تفاوت های فردی و جسمی افراد با هم و احترام به ویژگی های مختلف دیگران صورت پذیرفت.
تکلیف صفحات 20 و 21 در کلاس انجام شد. اولیای گرامی لطف بفرمایید کتاب های پسران گلمان رصد شود و نواقص تکالیف تا صفحه 21 تکمیل گردد. با سپاس..
هوش و ریاضی
صدیقی، منیره
صفحه 12 در کلاس تدریس شد.
1401/08/10
ریاضی دوم
صدیقی، منیره
ادامه ساعت صفحه 27 کتاب درسی تدریس شد.
پسرانم کاربرگی که داده ام را انجام بده و فردا بیاور و ساعت زیبا که دقیقه هم مشخص کرده باشی بساز و بیاور. (10 دقیقه)
علوم دوم
صدیقی، منیره
پرسش کلاسی از درس اول تا جای که خوانده ایم خواهیم داشت.
فارسی دوم
صدیقی، منیره
پرسش کلاسی انجام شد. روخوانی و هم معنی و مخالف درس 4 تمرین و تکرار به صورت بازی شد. صفحه ی 27 کتاب درسی تدریس شد.
پسرانم از متن درس اول تا چهارم 10 جمله بنویس و بعد دوباره با جا گذاری هم معنی آن ها دوباره جمله جدید بنویس. همان طور که در صفحه کتاب درسی یاد گرفتی.( 15 دقیقه) گروه سبز برای روز شنبه اجرای نمایش چغندر پربرکت آماده شوند( ملکی در نقش چغندر، کریمی درنقش پیرمرد، نوری در نقش نوه ی اول، احمدی در نقش نوهی دوم، هشترودی در نقش پیرزن) کتاب کار جهت تمرین و تکرار و کامل شدن تحویل پسرانم شد.
نگارش دوم
صدیقی، منیره
درس چهارم سوال 3 صفحه 31 و سوال 4 صفحه 32 انجام شد.
پسرانم صفحه 31 و 32 را کامل کن. (15 دقیقه)
املا دوم
صدیقی، منیره
به صورت سنتی گفته شد.
دفتر املای هر دانش آموزی که داده ام در جدول درست کلمات را نوشته و جمله بسازند، اولیای گرامی لطفا امضا نمایید. بقیه دفتر ها را فردا میدهم. حتما دانش آموزانی که دفتر املا نیاوردند فردا با خود بیاورند. کسانی که کاربرگ کاردستی خرگوش را نداشتند قرار داده شد.
هدیههای آسمان دوم
صدیقی، منیره
پرسش انجام شد و درس 4 به صورت تصویری تدریس شد.
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
ترازبندی از راست به چپ، راست چین/چپ چین/وسط چین کردن متن، تغییر اندازه و رنگ قلم آموزش داده شد و دانش آموزان در برنامه ورد تمرین کردند.
در برنامه ورد دو جمله در خط اول و دوم نوشته و به دلخواه اندازه و رنگ قلم را تغییر داده و فایل را به نام خود ذخیره و ارسال کنید.